O-STA

Končal se je Svetovni kongres clipping agencij

Observer Dunaj objavil strateško povezavo z mariborskim Genion Clippingom

(Berlin, 03.06.2002) - V Berlinu se je včeraj končal Svetovni kongres agencij za spremljanje medijev, letos pod geslom "Bolj se stvari spreminjajo, bolj ostajajo enake". Štiridnevne prireditve se je iz 36 držav sveta udeležilo več kot 80 tovrstnih podjetij, članic združenja FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), katerega soustanoviteljica je ena najstarejših evropskih agencij za spremljanje medijev na svetu Observer Dunaj. Slednja je na berlinski prireditvi tudi uradno objavila strateško povezavo z mariborsko agencijo Genion Clipping, ki bo s tem še učinkoviteje servirala domače naročnike z globalnimi informacijami in uvajala nove storitve, Observer pa na ta način krepi svojo prisotnost v vzhodni in južni Evropi. Na kongresu so tudi soglasno izbrali Capetown (Južnoafriška republika) za organizacijo kongresa prihodnje leto. V konkurenci sta bila še Barcelona (Španija) in Maribor (Slovenija).

Genion Clipping je mlada mariborska clipping agencija, ki daje velik poudarek učinkoviti uporabnosti digitalnih tehnologij v procesu spremljanja in analize medijev. Med njihovimi naročniki so ugledna slovenska in tuja podjetja in ustanove (Petrol, Si.mobil, Coca-Cola, Olimpijski komite Slovenije, Voljatel, itd.). "S strateško povezavo z eno najuglednejših evropskih agencij Observer Dunaj bomo še bolj ugodili zahtevam in potrebam naših naročnikov, za nas pa to pomeni tudi izjemno število novih tujih naročnikov, ki smo jih preko te povezave pridobili, od denimo Eurosporta do Evropske investicijske banke," je dejala Vesna Šerčič, izvršna direktorica Genion Clippinga.