O-STA

Navdušenci nad Monopolyjem po vsem svetu so se odločili, da bo mačja figurica odličen dodatek h klasični igri

Likalnik ugaša; klasična figurica deležna premalo podpore, da bi jo rešili

PAWTUCKET, R.I.--(BUSINESS WIRE)-- Naslednja Monopoly figurica, s katero boste lahko preskakovali polja in dobili 200 dolarjev, je - mačka. V enomesečnem glasovanju na Facebooku je bila ob izjemnem sodelovanju navdušencev in organizacij iz 185 držav izbrana mačka, ki bo postala najnovejši dodatek klasični igri Hasbra (NASDAQ: HAS). Mačka se je v kampanji Monopoly - reši svojo figurico pripraskala mimo robotka, kitare, helikopterja in diamantnega prstana in prejela 31 odstotkov glasov navdušencev nad igro.

V glasovanju, s katerim so odločali, katere klasične figurice naj bodo "rešene", je bil jasen favorit kuža Scottie, ki je na koncu zbral 29 odstotkov glasov. Podporniki likalnika, samokolnice in čevlja so bili trd boj, da bi svojo najljubšo figurico rešili pred dosmrtno ječo in zagotovili, da bo ostala v igri. V zelo tesni tekmi se niso ogreli za likalnik, ki je z osmimi odstotki glasov zaostal za samokolnico in čevljem in se dokončno poslavlja od Monopolyja. Čeprav je bil sestavni del igre, odkar smo ga uvedli v 30-ih letih 20. stoletja, je likalnik zgubil podporo in se poslavlja.

Hasbro bo likalnik začel v proizvodnji nemudoma nadomeščati z novo mačjo figurico, zato imate vsi, ki želite še naprej igrati z njim in še sedmimi drugimi klasičnimi figuricami, na voljo le še malo časa, da si priskrbite obstoječo verzijo igre. Nov Monopoly z mačjo figurico se bo na policah trgovin pojavil sredi ali proti koncu letošnjega leta.

"Vemo, da bodo ljubitelji mačk po vsem svetu z veseljem sprejeli novo mačjo figurico v Monopolyju," je dejal Eric Nyman, podpredsednik uprave, zadolžen za globalne blagovne znamke pri Hasbro Gaming. "Čeprav smo malo žalostni, da se likalnik poslavlja, je mačja figurica odlična izbira in ne dvomimo, da bo postala prav takšna ikona kot originalne figurice."

Hasbro je kampanjo Monopoly - reši svojo figurico na Facebooku organiziral med 9. januarjem in 5. februarjem 2013. Navdušenci nad igro lahko obiščejo Facebook.com/Monopoly, kjer se lahko poslovijo od likalnika in si ogledajo dodatne vsebine kampanje Monopoly - reši svojo figurico.

O podjetju Hasbro

Hasbro, Inc. (NASDAQ: HAS) je podjetje, specializirano za igre, ki je zavezano uresničevanju temeljne potrebe otrok in družin po igri s kreativnim izražanjem. Njegov portfelj svetovno znanih blagovnih znamk vključuje TRANSFORMERS, MONOPOLY, PLAY-DOH, MY LITTLE PONY, MAGIC: THE GATHERING, NERF, LITTLEST PET SHOP in G.I. JOE. Hasbro z igračami, igrami, televizijskimi vsebinami, filmi, digitalnimi igrami in obsežnim licenčnim programom stremi k razveseljevanju svojih kupcev po vsem svetu z inovativnimi igralnimi in zabavnimi izkušnjami, in to v različnih formatih, kjerkoli in kadarkoli. Več informacij o podjetju je na voljo na ww.hasbro.com.

HASGP

Fotografije/multimedijska galerija na voljo na: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130206005967/en/

Kontakti

Hunter PR

Laura Trani, 212-679-6600 int. 254

ltrani@hunterpr.com

ali

Hasbro, Inc.

Kristina Coppola, 401-727-5973

Kristina.Coppola@hasbro.com

Vir: Hasbro, Inc.

Multimedijska galerija

Po spletnem glasovanju voditelji NBC-jeve oddaje TODAY Show (od leve proti desni) Al Roker, Savannah Guthrie, Matt Lauer in Natalie Morales 6. februarja v New Yorku predstavljajo najnovejši dodatek Monopolyju, mačjo figurico. Mačka bo v klasični igri zamenjala figurico likalnika. (Foto: Jason DeCrow/Invision za Hasbro/AP Images)

Ta izjava na javnost in multimedijske vsebine so na voljo na:

http://www.businesswire.com/news/home/20130206005967/en