O-STA

Petrolove vrednote in kodeks nagrajene z regionalno nagrado EMErald

Ljubljana, 2. april 2012 - Interna komunikacijska kampanja vrednot in kodeksa družbe Petrol z naslovom Energija našega ravnanja je prejela regionalno nagrado združenja IABC za odličnost v komunikacijski praksi, EMErald. Žirantje so komunikacijo Petrolovih vrednot in kodeksa ovrednotili za najboljšo kampanjo internega komuniciranja na regionalnem nivoju.

Družba Petrol je za komunikacijsko kampanjo vrednot in kodeksa ravnanja družbe v interni javnosti prejela tudi regionalno nagrado združenja IABC, EMErald. Na domačih tleh je bila namreč kampanja Energija našega ravnanja nagrajena z nacionalno strokovno nagrado Prizma, ki jo za odličnost pri izvajanju komunikacijskih akcij podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi. Komunikacijska kampanja je bila že večkrat predstavljena tudi zunanji javnosti kot primer dobre prakse ter prijetno soustvarjanje kodeksa ravnanja, ki je bil ustvarjen s srčno energijo vseh petrolovk in petrolovcev.

Vrednote družbe so v interni anketi izbrali zaposleni v družbi, ki so s tem sami postavili temelje za nastanek kodeksa ravnanja. Kodeks družbe z naslovom Energija našega ravnanja, ki ga je ustvarjala široka skupina zaposlenih v družbi Petrol, je odraz delovanja družbe danes ter prikaz delovanja družbe v prihodnosti kot jo vidijo zaposleni. Zaupanje v vrednote in kodeks se je izkazalo tudi z visoko stopnjo soglasja tako vseh zaposlenih kot tudi vseh organov soupravljanja družbe (vsi Sveti delavcev in Sindikati). Kodeks družbe Petrol je za zunanjo javnost dosegljiv na spletni strani družbe http://www.petrol.si/o-podjetju/petrol/petrolov-kodeks-ravnanja.

EMErald award of Excellence je komunikacijska nagrada, ki jo podeljuje mednarodno združenje IABC (International Association of Business Communicators) in v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja na področju Evrope, Bližnjega vzhoda in Severne Afrike (Europe, Middle East & North Africa). Prijave za omenjeno nagrado je potrebno podkrepiti z dokaznim gradivom, ki je vezano na posamezno prijavo projekta. Nagrado EMErald za odličnost v komuniciranju lahko tako prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.

* * * * *

Dodatne informacije:
Žiga Fišer, Strateško - korporativno komuniciranje
+386 1 47 14 546
petrol.pr@petrol.si