Petrolove vrednote in kodeks nagrajene s prestižnim Zlatim peresom
Ljubljana, 14. maj 2013 - Interna komunikacijska kampanja vrednot in kodeksa družbe Petrol z naslovom Energija našega ravnanja je prejela mednarodno nagrado združenja IABC za odličnost v komunikacijski praksi, Zlato pero. Žirantje so komunikacijo Petrolovih vrednot in kodeksa ovrednotili za najboljšo kampanjo internega komuniciranja na svetovnem nivoju.
Družba Petrol je za komunikacijsko kampanjo vrednot in kodeksa ravnanja družbe v interni javnosti prejela tudi mednarodno nagrado združenja IABC, Zlato pero (Gold Quill). Na domačih tleh je bila namreč kampanja Energija našega ravnanja nagrajena z nacionalno strokovno nagrado Prizma, ki jo za odličnost pri izvajanju komunikacijskih akcij podeljuje Slovensko društvo za odnose z javnostmi, na regionalnem nivoju pa je kampanja prejela nagrado EMErald za najboljši projekt internega komuniciranja na področju Evrope, Bližnjega vzhoda in Severne Afrike. Komunikacijska kampanja je bila že večkrat predstavljena tudi zunanji javnosti kot primer dobre prakse ter prijetno soustvarjanje kodeksa ravnanja, ki je bil ustvarjen s srčno energijo vseh petrolovk in petrolovcev.
Vrednote družbe so v interni anketi izbrali zaposleni v družbi, ki so s tem sami postavili temelje za nastanek kodeksa ravnanja. Kodeks družbe z naslovom Energija našega ravnanja, ki ga je ustvarjala široka skupina zaposlenih v družbi Petrol, je odraz delovanja družbe danes ter prikaz delovanja družbe v prihodnosti kot jo vidijo zaposleni. Zaupanje v vrednote in kodeks se je izkazalo tudi z visoko stopnjo soglasja tako vseh zaposlenih kot tudi vseh organov soupravljanja družbe (vsi Sveti delavcev in Sindikati). Kodeks družbe Petrol je za zunanjo javnost dosegljiv na spletni strani družbe http://www.petrol.si/o-podjetju/petrol/petrolov-kodeks-ravnanja.
Zlato pero (Gold Quill Award) je komunikacijska nagrada, ki jo podeljuje mednarodno združenje IABC (International Association of Business Communicators) in v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v svetovnem merilu. Prijave za omenjeno nagrado je potrebno podkrepiti z dokaznim gradivom, ki je vezano na posamezno prijavo projekta. Nagrado Zlato pero za odličnost v komuniciranju lahko tako prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.