O-STA

Time Warner in China Media Capital v strateško investicijsko partnerstvo

6. junij, 2013 13:00 UTC

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Time Warner Inc. (NYSE:TWX) in China Media Capital (CMC), vodilni kitajski investicijski sklad na področju medijev in zabave, sta danes sporočila, da sta sklenila strateško investicijsko partnerstvo. Novico sta podjetji sporočili v mestu Čengdu na zahodu Kitajske, kjer so se vodilni predstavniki poslovnega sveta zbrali v okviru foruma Fortune Global Forum 2013.

Partnerstvo združuje podjetje, ki je v svetovnem merilu vodilno na področju video vsebin in vključuje podjetja kot so Warner Bros., HBO, in Turner Broadcasting, s prvovrstno investicijsko platformo na Kitajskem, namenjeno medijskemu sektorju in sektorju zabave. Cilj partnerstva je izkoristiti kitajski hitro rastoči medijski sektor, saj se število digitalnih naprav hitro povečuje, povpraševanje po visokokakovostnih vsebinah na različnih platformah pa raste.

"Partnerstvo s CMC in Ruigang Li nam bo odprlo svojevrstno okno v enega največjih in najhitreje rastočih trgov na področju medijev in zabave na svetu," je dejal direktor in predsednik uprave Time Warner Jeff Bewkes. "Povečati prisotnost na globalnem trgu je ena izmed strateških prednostnih nalog podjetja Time Warner in Kitajska je eno izmed najbolj privlačnih območjih, na katerih poslujemo, vendar je tudi kompleksno. To partnerstvo bo vsem našim podjetjem prineslo boljše razumevanje trga ter uspešnega partnerja, ko skušamo svoje vodilne znamke in umetnost pripovedovanja zgodb približati ljudem po vsem svetu preko široke palete različnih naprav."

"Kitajska medijska industrija in industrija zabave se korenito spreminjata na več frontah, tudi na področju tehnologije, ustvarjalnosti in komercializacije," je dejal Ruigang Li, direktor podjetja CMC. "Imamo ta privilegij, da smo na vodilnem položaju v času, ko se porajajo priložnosti brez primere pa tudi izzivi. Veseli smo, da smo sklenili partnerstvo s podjetjem Time Warner, vodilno silo na področju televizije, filma in digitalnih vsebin, in bomo skupaj z njimi raziskovali inovativne načine za ustvarjanje vrhunskih vsebin za novo generacijo potrošnikov v času interneta in mobilne tehnologije, kar bo še dodatno prispevalo k dinamičnemu razvoju te panoge na Kitajskem."

Kitajski medijski in zabaviščni trg je eden izmed največjih in najhitreje rastočih na svetu. Prihodki od prodaje vstopnic bodo po pričakovanjih leta 2013 dosegli 4,4 milijarde ameriških dolarjev, skupna letna stopnja rasti (CAGR) med leti 2009 in 2013 pa je bila ocenjena na 45%. Prihodki od animiranih filmov naj bi letos znašali 7.1 milijarde dolarjev, CAGR v istem obdobju pa naj bi znašala 27%. Prihodki od spletnih video vsebin naj bi v letu 2013 znašali 2 milijardi dolarjev, CAGR med letoma 2009 in 2013 pa naj bi bila 64%.

Ustanovitelj in direktor CMC, G. Ruigang Li, je leta 2010 CMC ustanovil kot prvi medijski in zabaviščni investicijski sklad na Kitajskem. S svojim investicijskim portfeljem je CMC sodeloval različnih investicijah in transakcijskih poslih, tudi v kitajskem mešanem podjetju z DreamWorks Animation in pri prevzemu podjetja Star China od korporacije News Corporation. G. Li je bil predhodno izvršni direktor medijske skupine Shanghai Media Group, kjer je bil zaslužen za uspešno preobrazbo provincialne televizijske postaje SMG iz Šanghaja v enega izmed vodilnih kitajskih medijskih konglomeratov.

O podjetju Time Warner Inc.

Time Warner Inc., vodilno podjetje na svetu na področju medijev in zabave, ki ima podjetja v televizijskih mrežah, filmski industriji ter na področju televizijske zabave in založništva, prek svojega vodilnega poslovnega položaja in lastnih znamk ustvarja, opremlja in dostavlja visokokakovostne vsebine prek različnih distribucijskih in prodajnih kanalov.

O podjetju CMC

China Media Capital (CMC) je prvi kitajski sklad, specializiran za medijski sektor, ki je predan investicijam v medije in zabavno industrijo na Kitajskem kot tudi v mednarodnem okolju. Kitajska Komisija za nacionalni razvoj in reforme (NDRC) je odobrila začetno vrednost sklada v vrednosti 5 milijard renminbijev, med uglednimi ustanovnimi partnerji CMC-ja pa je tudi China Development Bank (CDB), ena izmed največjih kitajskih finančnih inštitucij. Investicijski portfelj CMC-ja vključuje deleže v OCJ, vodilnem kitajskem TV kanalu za nakupovanje, skupni delež v okviru mešanega podjetja z DreamWorks Animation v Oriental DreamWorks, skupni delež v okviru mešanega podjetja z TVB v TVB China, in kontrolni delež v podjetju Star China, ki je bilo prej v lasti korporacije News Corporation, vključno s televizijskimi programi - Star (Xing Kong), Star (Xing Kong) International in Channel V (China) - kot tudi filmsko knjižnico Fortune Star, ki je največja filmska knjižnica v celotni Aziji.

Fotografije/multimedijska galerija na: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130606005744/en/

Kontakt: Time Warner Keith Cocozza Tel: 1-212-484-7482 keith.cocozza@timewarner.com China Media Capital Jiaming Wu Tel: +86-21-5466 8282 wujiaming@chinamediacapital.com

Vir: Time Warner Inc