O-STA

100 tisoč ogledov videa na YouTube in 3. mesto na MTV lestvici Domačica

Video spot SUPERHEARO orchestra na YouTube dosegel že prek 100.000 ogledov

Ljubljana, 23. oktobra - Nadarjeni mladi glasbeniki, združeni v SUPERHEARO orchestra, s svojo priredbo pesmi Good Life podira vse meje. Videospot za omenjeno skladbo je na spletnem portalu YouTube v manj kot dveh mesecih dosegel že prek 100.000 ogledov, kar v tako kratkem času uspe doseči le redkim slovenskim izvajalcem. Da je priredba v izvedbi otrok resnično priljubljena, potrjuje tudi njena uvrstitev na 3. mesto Domačice, glasbene lestvice MTV.

SUPERHEARO orchestra, orkester, ki ga sestavlja 42 glasbeno nadarjenih otrok iz vse Slovenije, je v začetku septembra med zvezde izstrelila jesenska oglaševalska kampanja Telekoma Slovenije. Mladi izvajalci so s priredbo priljubljene pesmi Good Life, ki jo izvirno izvaja ameriška skupina OneRepublic, v hipu osvojili srca in pridobili simpatije Slovenije, v teh dneh pa njihov video spot na spletnem portalu YouTube beleži že prek 100.000 ogledov in prek 1700 pozitivnih odzivov. Poleg tega je priredba, nad katero so navdušeni tudi izvajalci originalne pesmi, v začetku tega tedna dosegla zavidljivo 3. mesto na Domačici - glasbeni lestvici MTV najboljših 20 videospotov Adria regije. Lestvico sestavljajo MTV uredniki na podlagi glasov obiskovalcev slovenske, hrvaške in srbske spletne strani MTV.

Pomemben del zgodbe predstavlja tudi družbeno odgovorna nota: Telekom Slovenije in Universal Music Group sta namreč zagotovila donacijo dela licenčnine, Universal Music se je odpovedal prihodkom od prodaje pesmi na iTunes, Telekom Slovenije pa bo znesku donacije Universal Music dodal enak znesek. Na ta način zbrana sredstva bodo v okviru projekta Botrstvo namenjena glasbenemu izobraževanju nadarjenih otrok iz družin z manj priložnostmi.

Dobri nameri se lahko pridružite tudi vi in z nakupom priredbe na http://umusic.ly/SUPERHEARO otrokom Botrstva pomagajte do razvoja glasbenih talentov in srečnejšega otroštva.