O-STA

Novi Telekomov center v središču Ljubljane

Ljubljana, 7. novembra - Telekom Slovenije je na Pogačarjevem trgu 2 v središču prestolnice odprl svoj devetnajsti prodajni center. V Telekomovem centru so uporabnikom na voljo storitve Mobitel, storitve SiOL in druge storitve Telekoma Slovenije ter vsa potrebna strokovna podpora in svetovanje. Center je odprt vse dni v tednu - tudi ob sobotah in nedeljah.

Novi Telekomov center na Pogačarjevem trgu je lociran ob ljubljanski tržnici, ki privablja številne obiskovalce. Svetli in zračni prostori, opremljeni z naravnimi materiali, ustvarjajo prijetno okolje za delo in sprostitev. Obiskovalci lahko v Telekomovem centru uredijo vse zadeve, povezane s storitvami elektronskih komunikacij, in sicer tako za zasebno kot poslovno rabo, izkoristijo brezplačen internetni dostop WiFi ali se sprostijo v SiOL-ovem kotičku z različnimi TV vsebinami. Za pomoč in informacije so na voljo prijazni in strokovni svetovalci.

V Telekomu Slovenije svojim uporabnikom ponujajo širok nabor paketov, storitev in celovitih komunikacijskih rešitev, ki zajemajo širokopasovne internetne, fiksne, mobilne, IKT ter predplačniške storitve, prilagojene željam, navadam in potrebam uporabnikov. Ti lahko v okviru najnovejše ponudbe Telekoma Slovenije izbirajo med raznolikimi in prilagodljivimi paketi in tehnologijo, ki omogoča preprosto, priročno, učinkovito in zabavno uporabo, s katero si lahko poenostavijo vsakodnevna opravila, olajšajo poslovanje ali popestrijo prosti čas.

Telekomov center je odprt vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 8. in 19. uro, ob sobotah od 8. do 15. ure ter ob nedeljah od 9. do 13. ure. Gre za četrti prodajni center družbe v Ljubljani, skupno pa devetnajsti.

V teh dneh so v Telekomu Slovenije svojim uporabnikom predstavili prenovljen in poenoten Program zvestobe, ki odslej združuje Program zvestobe SiOL in Točke povezanosti. Program zvestobe je namenjen tako uporabnikom mobilnih in internetnih kot tudi fiksnih storitev. Na ta način v Telekomu Slovenije uporabnikom zagotavljajo še večji nabor ugodnosti, atraktivno in redno osveženo ponudbo ter enotno upravljanje s programom zvestobe.

Poleg tega so v Telekomu Slovenije celovito prenovili tudi spletno mesto družbe www.telekom.si, ki je po novem osrednji spletni portal za vse storitve Telekoma Slovenije za zasebne in poslovne uporabnike tako v mobilnem kot fiksnem segmentu.