O-STA

Svetovna predstavitev Porschejevega kompaktnega športnega terenca: Porsche Macan

- Dodatni material: Fotografije so dostopne na evropski foto agenciji epa (http://www.epa.eu) in na http://www.presseportal.de/pm/9820/

Stuttgart, Nemčija. Porsche širi ponudbo svojih vozil na popolnoma nov segment. Z modelom macan podjetje vstopa v segment kompaktnih športnih terencev, kjer postavlja nova merila na področju voznih lastnosti in užitka, ne glede na vrsto cestišča. Macan združuje vse lastnosti, ki jih vozniki pričakujejo od Porschejevih vozil: izjemne pospeške in moč zaviranja, odziven motor, izredna okretnost in optimalna vodljivost. V macanu je vse to združeno z visoko ravnijo udobja in vsakdanjo uporabnostjo. Tako kot pri vsakem vozilu podjetja Porsche je tudi pri macanu športna narava takoj razvidna iz oblike. Športni terenec je edinstven v svoji nizki in široki legi na cestišču. Zaobljen pokrov motorja in rahlo usločena linija strehe poudarijo celoten vtis športne elegance in vrhunskih lastnosti. Porsche je uporabil številne oblikovalske rešitve iz svoje obstoječe linije vozil in jih nadgradil v macanu, s tem pa je že na prvi pogled očitno, da vozilo predstavlja prvo športno vozilo v segmentu športnih terencev. Macan se ponaša z oznako "Narejeno v Nemčiji", saj njegova proizvodnja poteka v tovarni v Leipzigu. Podjetje je za prilagoditev tovarne namenilo 500 milijonov evrov, s čimer je zagotovilo, da postopek izdelave v celoti poteka v Leipzigu. Proizvodna linija omogoča izdelavo okoli 50,000 vozil na leto - vsako od teh je narejeno z najvišjo mero natančnosti in kakovosti - vse, kar pričakujete od Porscheja.

Ime novega vozila izhaja iz indonezijske besede za tiger. Macan odlično odraža svoje ime: je močan in pripravljen na naskok ob vsakem trenutku, kljub temu pa uglajen in vzdržljiv tudi izven urejenih cestišč. Najnovejši napredek pri razvoju pogona na vsa kolesa Porsche Traction Management (PMT) je privedel do enega najzmogljivejših pogonov na svetu. Porsche z proizvodnjo macana uvaja popolnoma nove razsežnosti ponudbe vozil s pogonom na vsa kolesa.

Macan bo ob začetku prodaje na voljo v treh različicah. Na vrhu je postavljen Macan Turbo1), ki postaja najmočnejše vozilo v segmentu športnih terencev na svetu. Šestvaljni motor s 3,6 litra prostornine in dvojnim turbo polnilnikom, ki dosega nazivno moč 400 konjev (294 kilovatov), je povezan z aktivnim štirikolesnim pogonom. Macan S2) je opremljen s 3-litrskim šestvaljnim motorjem z dvema polnilnikoma, ki dosega nazivno moč 340 konjev (259 kilovatov) in je prav tako povezan z aktivnim pogonom na vsa kolesa, ki predstavlja standardno opremo na vseh različicah Macana. Macan S Diesel3) z nazivno močjo motorja 258 konjev (190 kilovatov) je varčni dolgoprogaš med tremi različicami, ki so na voljo.

GO

Obvestilo: Akreditiranim novinarjem v Porschejevi bazi medijskih kontaktov je omogočen dostop do fotografij na spletnem naslovu https://presse.porsche.de.

1) Macan Turbo*: poraba goriva v mestnem ciklu 11,8 - 11,5 litra/100 km; poraba goriva v izven-mestnem ciklu 7,8 - 7,5 litra/100 km; kombinirana poraba goriva 9,2 - 8,9 litra/100 km; izpusti CO2 216 - 208 g/km

2) Macan S*: poraba goriva v mestnem ciklu 11,6 - 11,3 litra/100 km; poraba goriva v izven-mestnem ciklu 7,6 - 7,3 litra/100 km; kombinirana poraba goriva 9,0 - 8,7 litra/100 km; izpusti CO2 212 - 204 g/km

3) Macan S Diesel*: poraba goriva v mestnem ciklu 6,9 - 6,7 litra/100 km; poraba goriva v izven-mestnem ciklu 5,9 - 5,7 litra/100 km; kombinirana poraba goriva 6,3 - 6,1 litra/100 km; izpusti CO2 164 - 159 g/km

*) Spremenljivo glede na lastnosti nameščenih pnevmatik