O-STA

Stora Enso razkriva ključ do upeha pri pakiranju v letu 2016 in onkraj

HELSINKI --(BUSINESS WIRE)-- Stora Enso, svetovni inovator v industrijah papirja, biomaterialov, lesnih izdelkov in pakiranja, je objavil dva uvida v prihodnje trende in gibanja vrednosti na področju pakiranja hrane in elektronike - pa tudi v to, kako se bodo skladno s tem spremenile zahteve lastnikov blagovnih znamk.

Uvidi kažejo, da bodo med najpomembnejšimi trendi v industriji pakiranja:

  • občutna rast obsega elektronske prodaje na drobno
  • povečana intenzivnost konkurence v verigi vrednosti, ki veča osredotočenost na stroške
  • hitrejši razvojni cikli in več novih izdelkov
  • vedno večja ozaveščenost glede trajnostnih problemov

Na osnovi teh trendov je moč pričakovati, da bodo za uspeh lastnikov blagovnih znamk in za razvoj industrije pakiranja v 2016 in onkraj ključni naslednji faktorji:

  • Podpora pri izgradnji vrednosti blagovnih znamk. Pakiranje bo vedno večjega pomena za krepitev blagovne znamke tako na internetu kot drugod ter pri povečanju prodaje, kakor tudi za diferenciacijo in vidnost na policah. Prav tako mora pritegniti kupca na mestu prodaje, kar velja tudi za spletni kanal.
  • Sporočilo trajnosti. Pomisleki glede trajnosti vse bolj vplivajo na nakupovalne odločitve in lastniki blagovni znamk morajo izraziti svojo zavezanost varstvu okolja.
  • Nižanje stroškov. Lastniki blagovnih znamk morajo nenehno izboljševati svoje rešitve za pakiranje, da bi tako znižali stroške, kar vključuje optimizacijo polnjenja, nakladanja in paletiranja.
  • Optimizacija delovanja. Učinkovitejši in fleksibilnejši tekoči trakovi za pakiranje bodo ključni pri prilagajanju povečanemu povpraševanju po raznolikosti izdelkov. Prav tako bo več potrebe po pakiranju, pripravnem za prodajo na drobno, ki povečuje učinkovitost postopkov v trgovinah.

"Na osnovi teh uvidov je moč jasno spoznati, da ko gre za pakiranje blagovnih znamk, morajo ponudniki pakiranja proaktivno prispevati inovativne in trajnostne rešitve," je povedal podpredsednik pri Stora Enso za področje obnovljivega pakiranja Hannu Alalauri.

Hannu Alalauri bo 28. januarja na evropskem vrhu pakiranja v Berlinu razkril več o uvidih za uspeh pri pakiranju v 2016 in onkraj. Govoril bo tudi o tem, kako naj bi spremembe vplivale na lastnike blagovnih znamk, prodajalce na drobno in ponudnike pakiranje po vsem svetu.

Če si želite naložiti vse podrobnosti, povezane z omenjenimi uvidi, obiščite www.storaensopack.com/press-media


Kontakti
Stora Enso Renewable Packaging
Björn Thunström
VP, Marketing & Customer Loyalty
+358406481836
E-mail: bjorn.thunstrom@storaenso.com

Vir: Stora Enso

Izvirno sporočilo je na spletu na voljo na:

http://www.businesswire.com/news/home/20140120005477/en