O-STA

Telekom Slovenije za slovenske olimpijce: Uspehe množimo, ko jih delimo

Ljubljana, 24. januarja - Telekom Slovenije je že 15 let pokrovitelj in partner Olimpijskega komiteja Slovenije in slovenske olimpijske reprezentance, zato je tržno-komunikacijsko kampanjo pred pričetkom zimskih olimpijskih iger v Sočiju posvetil prav športnikom in njihovim navijačem. Skupaj z olimpijci Petro Majdič, Vasilijem Žbogarjem, Primožem Kozmusom, navijači in skupino Dan D je tako ustvaril kampanjo "Uspehe množimo, ko jih delimo". V TV-oglasu je uporabljena priredba skladbe Pozitivne misli skupine Dan D s sporočilom "danes misli pozitivne misli", s katero navijače spodbuja, naj se združijo v navijanju za naše olimpijce. TV-spot je na ogled na http://ts.si/jtkgz.

Ob tem Telekom Slovenije in Olimpijski komite Slovenije navijače spodbujata k navijanju tudi prek Twitterja, in sicer z uporabo značk (hashtag) #TvitajmoZaNase, #TvitamZaNase in #slochi.

"V 15-letnem sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije smo skupaj prepletli mnoge svetove športnikov in navijačev, skupaj slavili njihove uspehe in zmage ter jim stali ob strani tudi, kadar smo si želeli, da bi dosegli več. Hkrati s pomočjo tehnologij brišemo meje časa in prostora. Vse to smo vpletli v novo kampanjo, tako da pozitivne misli delimo še naprej, k sodelovanju pa pozivamo tudi vse navijače," o kampanji pravi Simon Furlan, direktor Sektorja za marketing pri Telekomu Slovenije.

Slovenski športniki so na olimpijskih igrah v zadnjih 15 letih osvojili 19 zlatih, srebrnih in bronastih kolajn. Pomemben del zmagovalnih zgodb so tudi navijači, ki so se jim v tokratni kampanji poklonili tudi športniki. Smučarska tekačica Petra Majdič, jadralec Vasilij Žbogar in atlet Primož Kozmus so bili na snemanju obkroženi s 150 strastnimi navijači. "Navijači so sestavni del športnikovega življenja, uspeha in neuspeha," je na snemanju povedala Petra Majdič. "Ko imaš občutek, da za teboj stojijo ljudje, ki te podpirajo in ti želijo uspeh, podzavestno daš več od sebe, stisneš tistih 110 odstotkov," je o vlogi navijačev dejal Vasilij Žbogar. Tudi Primožu Kozmusu navijači veliko pomenijo, saj "tekmovalca spodbujajo tako v dobrih kot manj dobrih časih in mu dajejo pozitivno energijo."

V organizaciji Telekoma Slovenije in Olimpijskega komiteja Slovenije na omrežju Twitter že poteka akcija Tvitajmo za naše. Cilj akcije je, da uporabniki omrežja Twitter z značkami (hashtagi) #TvitajmoZaNase, #TvitamZaNase in #slochi pošljejo vsaj 20.000 tvitov podpore slovenskim športnicam in športnikom. V tem primeru bo Telekom Slovenije doniral 10.000 evrov v Sklad za razvoj mladih športnikov iz socialno ogroženih družin, ki deluje v okviru Olimpijskega komiteja Slovenije. Akcija poteka od 17. januarja do 16. marca, ko se zaključijo paraolimpijske igre.