O-STA

Raziskava odzivnosti mobilnih uporabnikov ugotavlja, da časovno tempirano oglaševanje povečuje namero za nakup

16. junij 2014 16:43 UTC

Raziskava Kiip in IPG Media Laba na podlagi kodiranja obrazne mimike, biometrike in vprašalnika ugotavlja, da nagrade sprožajo bolj učinkovit odziv uporabnikov mobilnih aplikacij kot oglasne pasice

CANNES, Francija & SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Kiip je v sodelovanju z IPG Media Lab, ki je del IPG Mediabrands, danes objavil rezultate prve izčrpne raziskave učinkovitosti časovno tempiranega oglaševanja. Chad Stoller, partner in vodilni pri IPG Media Lab, ter Brian Wong, glavni izvršni direktor in soustanovitelj Kiipa, sta na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions prvič razkrila glavne ugotovitve raziskave, ki kažejo, da uporaba nagrad kot sredstva za zbujanje odziva uporabnikov mobilnih aplikacij v ključnih trenutkih bistveno bolj poveča namero za nakup in uporabnikovo naklonjenost znamki kot tradicionalne oglasne pasice.

"Naši podatki kažejo, da nagrade znamkam omogočajo, da potrošnikom čestitajo v trenutkih, ko so stopnje sreče, pozornosti in odzivnosti na najvišji ravni. Z uporabo našega vpogleda v odzivu na marketinški izziv učinkovitih mobilnih medijev lahko znamke izboljšajo točke aktivacije na učinkovite in preizkušene načine," je dejal Stoller.

"Podatki so dovolj zgovorni sami po sebi - nagrade so veliko boljša marketinška rešitev od oglasnih pasic. To dokazuje, da Kiip ustvarja merljivo ljubezen do znamke z zagotavljanjem nagrad v kontekstu uporabnikovega vedenja in doseganjem potrošnikov v trenutkih, ko so najbolj zavzeti in dovzetni. Gre za največjo potrditev našega modela na trenutke osredotočenega trženja doslej in vsak oglaševalec, ki stavi na oglasne pasice, bi moral zaradi nje dobro premisliti svojo mobilno strategijo," je dejal Wong.

Zaprta raziskava med 1.344 uporabniki najnovejše tehnologije za kodiranje obrazne mimike in biometriko je ocenila odziv in učinek različnih oblik mobilnega oglaševanja pri merjenju priljubljenosti blagovnih znamk v trenutkih dosežka - posebnih trenutkov v uporabi aplikacij, ko potrošniki dosežejo nek cilj. Namen raziskave je bil ugotoviti:

  • čustva in intenzivnost čustev v trenutkih dosežka
  • potrošnikov sprejem nagrad v primerjavi z oglasi
  • zavedanje o blagovni znamki
  • naklonjenost blagovne znamke in njeno dojemanje
  • namero za nakup

Med primeri trenutka dosežka so denimo ko uporabnik odkljuka nalogo s seznama opravil, naredi zaznamek o opravljeni vadbi, seznam za predvajanje glasbe, zavihek za nov recept ali doseže določeno raven v igri. Nagrade so za potrebe raziskave zagotovile blagovne znamke s področja zabavne in avtomobilske industrije ter industrije pakiranih potrošniških izdelkov (CPG).

Nagrade povečajo namero nakupa

Raziskava je pokazala, da mobilni uporabniki veliko raje kupujejo izdelke znamk, ki ponujajo nagrade v pravih trenutkih, v primerjavi z učinkom oglasnih pasic.

  1. Namera za nakup - Nagrade so povečale namero za nakup za 82 odstotkov, medtem ko so oglasne pasice prispevale k šestodstotnem porastu. Nagrade na podlagi trenutka so 14-krat bolj učinkovite pri povečevanju namere za nakup.
  2. Široka privlačnost - Nagrade so pri vzbujanju namere za nakup oglasne pasice prekosile dosledno, ne glede na namensko aplikacijo (npr. produktivnost, igre) ali dejavnost, ki ji pripada blagovna znamka (npr. CPG, avtomobilska, zabavna).

Nagrade kažejo pozitivni učinek glede naklonjenosti znamki

Raziskava je ugotovila, da so nagrade bolj učinkovite kot oglasne pasice pri vseh merjenjih glede blagovne znamke.

  1. Dojemanje znamke - Nagrade so dosledno prekosile oglasne pasice pri krepitvi lastnosti blagovne znamke (npr. kakovosti znamke, cenjenje znamke) v vseh preizkušenih scenarijih. Tako so denimo nagrade povečale cenjenje znamke za 14 odstotkov, medtem ko so ga oglasne pasice zmanjšale za 7 odstotkov.
  2. Zapomljivost in naklonjenost znamki - Čeprav je bil priklic blagovne znamke pri uporabniku zaradi oglasov večji, je raziskava ugotovila, da so v resnici škodili znamki, ker so zmanjšali naklonjenost uporabnikov za 6 odstotkov; medtem ko so nagrade iste znamke okrepile naklonjenost do nje za 10 odstotkov.

Za ogled celotnega poročila obiščite: http://labt.ag/1mSnwHt

O Kiipu

Kiip (izgovorjava "keep") redefinira, kako se blagovne znamke povezujejo s potrošniki prek platforme za nagrade, ki meri na "trenutke dosežka" v aplikacijah, ki jih ljudje uporabljajo vsak dan. Ta inovativen pristop k mobilnem trženju prinaša pomembno odzivanje s pomočjo pozitivnih čustev med uporabniki, razvijalci in oglaševalci. S podporo Hummer Winblad, Relay Ventures, True Ventures, Verizon Ventures, Digital Garage, IPG in drugih je družba doslej zbrala sredstva v višini 15,4 milijona ameriških dolarjev.

O IPG Media Lab

IPG Media Lab je v enaki meri skupina strokovnjakov, okolje za preverjanje realnega sveta in dejavnik, ki omogoča spremembe. Agencijam in medijskim družbam omogočamo, da izkoristijo nove komunikacijske priložnosti z nudenjem znanja, virov in svetovalnih storitev, ki so prilagojene za ustvarjanje merljivih učinkov, spoznanj in strategij. IPG Media Lab je del IPG Mediabrands, ki je veja IPG za medijske inovacije in vlaganja. Za več informacij prosimo obiščite www.ipglab.com ali sledite @ipglab.

Fotografije/večpredstavnostna galerija na voljo: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140616006205/en/

Kontakti

Odnosi z javnostmi Kiip
Katy Kenealy, 801-828-6056
katy@methodcommunications.com
ali
IPG Mediabrands/IPG Media Lab
Rachael Wolfson, 212-883-4749
Rachael.wolfson@mbww.com
Daniel Friedman, 212-883-4780
Daniel.friedman@mbww.com

Vir: IPG Mediabrands

Pametna multimedijska galerija

Logo

Graphic

To sporočilo je na voljo na internetu na:
http://www.businesswire.com/news/home/20140616006205/en