Globalni potrošniki so pripravljeni plačati več za to kar cenijo in kupovati izdelke in storitve družbeno odgovornih podjetij
17. junij 2014
Globalna raziskava trgovine na drobno je pokazala povečano prodajo znamk, ki na embalaži navajajo družbeno odgovornost ali jo aktivno oglašujejo
NEW YORK, ZDA --(BUSINESS WIRE)-- Petinpetdeset odstotkov globalnih potrošnikov iz 60 držav, ki nakupujejo preko interneta, je dejalo, da so pripravljeni plačati več za izdelke in storitve, ki jih nudijo podjetja, ki se trudijo pustiti pozitiven pečat na družbi in okolju, je pokazala študija, ki jo je opravil Nielsen.
Nakupovanju družbeno odgovornih znamk so najbolj naklonjeni v azijsko-pacifiški regiji (64 odstotkov), Latinski Ameriki (63 odstotkov) in na Bližnjem vzhodu/Afriki (63 odstotkov). Deleža v Severni Ameriki in Evropi sta 42 odstotkov oz. 40 odstotkov.
"Potrošniki z vsega sveta so jasno in glasno povedali, da je družbena vloga znamke med dejavniki, ki vplivajo na odločitev o nakupu," je dejala Amy Fenton, globalna vodja javnega razvoja in vzdržnosti pri Nielsenu. "Tako obnašanje je v porastu in ustvarja priložnosti za močan vpliv na družbo, pomaga pa tudi pri rasti znamke."
Nielsenova Globalna raziskava o družbeni odgovornosti podjetij je izprašala 30.000 potrošnikov iz 60 držav*, da bi razumela: kako predani so potrošniki trajnostnim praksam, ko se odločajo o nakupu; kateri segmenti potrošnikov najbolj podpirajo okoljska ali druga družbeno odgovorna prizadevanja; in katera družbena vprašanja/cilji pritegnejo največ zanimanja.
Več kot polovica udeležencev globalne raziskave (52 odstotkov) je dejala, da so v zadnjih šestih mesecih kupili vsaj en izdelek ali storitev družbeno odgovornega podjetja; deleži udeležencev iz Latinske Amerike (65 odstotkov), azijsko-pacifiške regije (59 odstotkov) in na Bližnjem vzhodu/Afriki (59 odstotkov) so nad svetovnim povprečjem. Vsak četrti prebivalec Severne Amerike in Evrope je dejal, da je v zadnjih šestih mesecih opravil trajnostno-usmerjen nakup.
Vzdržnost in družbena odgovornost podjetij lahko izboljšajo rezultate
Po svetu je relativno lahko najti potrošnike, ki jim ni vseeno za okolje ali ekstremno revščino. Ampak, ali se ta skrb spremeni v dejanja, pri odločitvah o nakupovanju?
Okoli 52 odstotkov globalnih udeležencev Nielsenove raziskave je dejalo, da so njihove odločitve delno odvisne od embalaže - pred nakupom preverijo oznake, da se prepričajo ali je znamka predana ustvarjanju pozitivnih družbenih in okoljskih sprememb. Embalaža najbolj vpliva na odločitve o trajnostnih nakupih v azijsko-pacifiški regiji (63 odstotkov), Latinski Ameriki (62 odstotkov) in na Bližnjem vzhodu/Afriki (62 odstotkov), manj pa v Evropi (35 odstotkov) in v Severni Ameriki (32 odstotkov).
Da bi preverili, ali se mišljenje, ki ga udeleženci izražajo, odraža v prodaji, je Nielsen pregledal podatke o prodaji za prerez potrošnih in nepotrošnih kategorij 20 znamk v devetih državah. Te znamke so vsebovale trditve o trajnostni naravnanosti na embalaži ali pa so aktivno promovirale svojo vzdržnostno naravnanost z marketinškimi kampanjami. Rezultati letne primerjave iz marca 2014 kažejo dvoodstotno letno rast prodaje pri izdelkih, ki imajo trditve o trajnosti natisnjene na embalaži in petodstotno rast za izdelke, katerih vzdržnost promovirajo z marketinškimi programi. Pregled 14 znamk, ki ne navajajo trajnostnih trditev, je pokazal le enoodstotno rast.
"Trend vzdržnosti"
Da bi ločili med pasivnimi in predanimi ekološko osveščenimi potrošniki, je Natural Marketing Institute (NMI), Nielsenov strateški poslovni partner, v devetih državah opravil spletno raziskavo, da bi razumeli kako se spreminjajo odnosi in vedenja povezana z aktivnostjo na področju vzdržnosti. Potrošnike so razporedili v pet razredov, da bi izmerili kaj vzpodbudi vzdržnostna dejanja.
Izsledki so pokazali, da bosta dve tretjini populacije "trajnostnega trenda" (nabor treh do petih segmentov) izbrali izdelke trajnostnih virov namesto konvencionalnih izdelkov. Ti potrošniki kupijo toliko okolju prijaznih izdelkov kot so jih sposobni in tudi sami spremenijo vedenje, da bi zmanjšali svoj vpliv na globalne podnebne spremembe. Še več, pri teh potrošnikih je tudi bolj verjetno, da bodo konsistentno kupovali izdelke nekega podjetja, če vedo, da se to podjetje zaveda svojega vpliva na okolje in družbo.
Milenijska generacija (21-34 let) se zdi bolj odzivna na trajnostne kampanje. V Nielsenovi raziskavi milenijci predstavljajo kar polovico tistih, ki se odzivajo na trajnostne kampanje; predstavljajo pa tudi 51 odstotkov tistih, ki so pripravljeni plačati več za trajnostne izdelke, in 51 odstotkov tistih, ki berejo embalaže.
Regijsko gledano obstajajo velike razlike med mlajšimi in starejšimi udeleženci raziskave v azijsko-pacifiški regiji in na Bližnjem vzhodu/Afriki. V teh pretežno razvijajočih se regijah, so milenijci povprečno trikrat bolj naklonjeni trajnostnim dejanem kot generacija X (35-49 let) in 12-krat bolj naklonjeni kot baby boom generacija (50-64 let).
"Ni več vprašanje ali potrošnike skrbi vpliv na družbo. Potrošnikom ni vseeno in to kažejo s svojimi dejanji. Zdaj se osredotočamo na določanje kako lahko vaša znamka učinkovito ustvari skupno vrednost s tem, ko osvoji primeren družbeni cilj in in potrošniške segmente," je dajala Fentonova.
*Opomba: Izsledki te raziskave temeljijo na odgovorih udeležencev s spletnim dostopom v 60 državah. Čeprav metodologija spletnih raziskav dovoljuje izredno širok globalni doseg, pa pokaže le navade obstoječih uporabnikov spleta, ne pa celotnega prebivalstva. V državah razvijajočih trgov, kjer se dostop do spleta še povečuje, je občinstvo lahko mlajše in bolj premožno kot je prebivalstvo te države v povprečju. Odgovori zbrani v raziskavi temeljijo na poročanem obnašanju in ne na izmerjenih podatkih.
O Nielsenovi Globalni raziskavi
Nielsenova Globalna raziskava o družbeni odgovornosti podjetij je bila opravljena med 17. februarjem in 7. marcem 2014 in je zajela več kot 30.000 potrošnikov v 60 državah v azijsko-pacifiški regiji, Evropi, Latinski Ameriki, Bližnjem vzhodu, Afriki in Severni Ameriki. Vzorec temelji na kvotah za starost in spol spletnih uporabnikov v vsaki državi in je sestavljen tako, da je reprezentativen za spletne potrošnike. Dovoljeno odstopanje je ±0,6 odstotka. Ta Nielsenova raziskava temelji le na vedenju udeležencev, ki imajo dostop do spleta. Dostop do spleta variira od države do države. Nielsen uporablja minimalni standard 60-odstotnega dostopa do spleta ali internetne publike, ki obsega 10 milijonov spletnih uporabnikov. Nielsenova Globalna raziskava, ki vključuje tudi Globalni indeks zaupanja potrošnikov, je bila ustvarjena leta 2005.
O Nielsenovi Analizi merjenja trgovine na drobno
Izsledki iz prodaje na drobno, ki so uporabljeni v poročilu, so zbrani od trgovin, ki uporabljajo elektronsko POS tehnologijo, in/ali s pomočjo skupin lokalnih raziskovalcev. Podatki predstavljajo presek potrošnih in nepotrošnih kategorij 34 znamk v devetih državah za obdobje enega leta do marca 2014. Skupina devetih držav vključuje Kanado, Francijo, Madžarsko, Nizozemsko, Pakistan, Rusijo, Južno Afriko, Tajsko in Veliko Britanijo. Trgovine v Nielsenovi svetovni mreži trgovin na drobno vključujejo trgovine z živili, drogerije in diskonte, ki svoje podatke o prodaji z Nielsenom delijo v okviru različnih sporazumov o sodelovanju.
O raziskavi Natural Marketing Institute
Izsledki v raziskavi Natural Marketing Institute (NMI), ki so vključeni v poročilo, temeljijo na spletni raziskavi opravljeni junija 2013 v devetih državah: Braziliji, Kitajski, Indiji, Južni Afriki, Nemčiji, Japonski, Rusiji, Veliki Britaniji in v ZDA. Podatki so bili zbrani od približno 1000 udeležencev v vseh državah z izjemno Indije in Južne Afrike, ki sta zajeli 1500 udeležencev v raziskavi. Podatki so bili prilagojeni, da predstavljajo prebivalstvo v državi po starosti in spolu.
O Nielsenu
Nielsen N.V. (NYSE:NLSN) je globalno podatkovno in meritveno podjetje z vodilnim položajem na področju podatkov o marketingu in potrošništvu, televizije in drugih medijskih meritev, spletne inteligence in mobilnih meritev. Nielsen je prisoten v približno 100 državah in ima sedež v New Yorku v ZDA in v Diemenu na Nizozemskem. Za več podatkov obiščite www.nielsen.com.
O NMI
Natural Marketing Institute (NMI) je mednarodno podjetje za strateško svetovanje in raziskave trga, specializirano za zdravje in wellness ter vzdržnost in zdravo staranje. Kot vodilno podjetje za poslovno svetovanje in raziskave trga, NMI pomaga širokemu naboru podjetij na lestvici 500 najbogatejših podjetij revije Fortune (Fortune 500) in zagonskim podjetjem v različnih sektorjih. Z uporabo širokega nabora lastniških metodologij in celostnih sindiciranih podatkov NMI svojim uporabnikom zagotavlja uporabne tržne analize in strateško načrtovanje. Za več podatkov obiščite www.NMIsolutions.com.
Fotografije/večpredstavnostna knjižnica so na voljo na: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140616006605/en/
Kontakti za medije:
Nielsen
Anne-Taylor Adams, 646-654-5759
annetaylor.adams@nielsen.com
Vir: Nielsen N.V.
Distribuira Business Wire
Sporočilo za javnost in multimedijske dokumente si lahko ogledate na: