O-STA

Peugeot Slovenija na 22. mednarodnem avtomobilskem salonu Ljubljana 2001

Tematsko zasnovan razstavni prostor

Peugeot se predstavlja na 697m2 razstavnega prostora, od tega je 413m2 namenjenih osebnim vozilom, informatiki in eksponatom tehnoloških dosežkov, v hali C, in 284m2 lahkim dostavnim vozilom pred halo C.

Razstavni prostor namenjen enajstim osebnim vozilom je zasnovan po tematskih polih: tehnološkem in okoljevarstvenem, prestižnem ter športnem, z dodatkom eksponatov z izdelki Boutique Peugeot in internetnega pola.

Tehnološki & okoljevarstveni pol s poudarkom na dosežkih pri razvoju dizelskih in bencinskih motorjev:
- model 206 2,0 HDi
- model 406 2,2 SV HDi
- motor HDi s filtrom trdnih delcev
- motor HPi (High-pressure Petrol injection) bencinski motor z direktnim vbrizgom

Prestižni pol, ki med drugimi gosti zvezdo Peugeotovega razstavnega prostora, novi model 307:
- 607 3,0 V6
- 406 2,0 kupe
- 307 2,0 HDi
- 307 1,6
Športni pol z osrednjo zanimivostjo dirkaško WRC različico modela 206 ob sveži kupe kabriolet izvedenki istega modela:
- 206 S16
- 206 2,0 CC
- 206 WRC

Pol surf s posebno serijo Quiksilver:
- 206 1,6 Quiksilver
- Partner 2,0 HDi Quiksilver

PEUGEOT 206 CC

Prodajna paleta modela 206 je na slovenskem trgu od 10. aprila obogatena z izvedenko kupe kabriolet. 206 CC (coupe cabriolet) je na voljo z dvema motorjema: 1,6-litrskim s 110 KM in 2-litrskim s 138 KM. Pri verziji s prvim motorjem je moč izbirati med ročnim in avtomatskim menjalnikom.

Poglavitna zanimivost avtomobila je v čvrsti strehi iz dveh delov, ki se s pritisom na gumb spremeni v dva zložljiva dela, ki se skrijeta v prtljažnem prostoru. Postopek »preobrazbe« kupeja v kabriolet traja 28 sekund.

PEUGEOT 307

Naslednik modela 306 bo pričel prodajno kariero na slovenskem trgu v začetku junija tega leta. Ob ohranitvi tekočih, elegantnih linij in oblikovne pripadnosti znamki Peugeot, pa obenem predstavlja 307 korak naprej pri določanju dimenzij nižjega srednjega razreda. Od predhodnika je daljši kar za 17 cm, pa tudi precej višji, za 14 cm – gre za razvojno stopnjo med limuzino in kompaktnim enoprostorcem.

Poleg dejstva, da je eden največjih v svojem razredu, je odlika Peugeota 307 skladnost in odlična ergonomija s prostorno notranjostjo, preglednost in občutek odprtosti, ki ju daje 1,46 m2 veliko vetrobransko steklo.

Peugeot 307 bo ponujal dve karoserijski različici, tri- in petvratno, opremljeni najprej s tremi različnimi motorji 1,6- in 2,0-litrskima bencinskima ter 2,0-litrskim dizelskim (HDi), kmalu zatem tudi z 1,4-litrskim bencinskim in 2,2-litrskim HDi s filtrom trdnih delcev.

Nagradna igra na razstavnem prostoru

V povezavi z novim 307 bodi imeli obiskovalci priložnost sodelovati v nagradni igri, ki bo popeljala izžrebanca na potovanje v vrednosti 307.000 SIT.

Peugeot Slovenija

USTANOVITEV: maj 1999
Francoska družba Automobiles Peugeot ustanovi v Sloveniji podjetje Peugeot Slovenija s 100 odstotnim lastništvom. Vzpostavitev podjetja je rezultat začrtane strategije in razvoja znamke Peugeot v srednji in vzhodni Evropi – področju, ki predstavlja strateški trg za širitev izven zahodne Evrope.

ZAČETKI PEUGEOTA V SLOVENIJI :
- V sedemdesetih letih poteka prodaja preko dveh koncesionarjev v povezavi z uvoznikom pozicioniranim v Beogradu.
- Leta 1991 prične novi uvoznik Claas v Ljubljani vzpostavljati prodajno mrežo in razvija prodajo znamke Peugeot v Sloveniji.
- Leta 1997 družba Automobiles Peugeot ustanovi v Ljubljani predstavništvo, ki je zadolženo za razvoj prodaje v Sloveniji in na Hrvaškem. Didier Richard je imenovan vodja predstavništva.
- Konec 1998 – Sprejeta je odločitev o ustanovitvi podjetja Peugeot Slovenija.
- 3. maj 1999 – začetek delovanja Peugeota Slovenija

PRODAJNA PALETA: Sestavljajo jo osebna vozila: modeli 106, 206, 306, 406, 607 in 806, ter dostavna Partner, Expert, Boxer.

PODJETJE: Peugeot Slovenija s sedežem v Ljubljani, na Nazorjevi 6, šteje 40 zaposlenih (med katerimi štiri Francoze) in je organizirano v tri oddelke:
- komercialni oddelek (14 zaposlenih)
- tehnični oddelek (10 zaposlenih)
- finančni oddelek (13 zaposlenih)

PRODAJNO-SERVISNA MREŽA: Prodaja in poprodajne storitve potekajo preko mreže 18 pooblaščenih prodajalcev in 7 agentov.

REZULTATI: Peugeot se je z 12. mesta med avtomobilskimi znamkami s 3,55 odstotki tržnega deleža leta 1998, povzpel leta 2000 na 4.mesto s 7,54 odstotki tržnega deleža. Navkljub 19 odstotnemu upadu trga leta 2000, je prodaja znamke Peugeot poskočila za skoraj polovico v primerjavi z letom 1999.

                 1998 tržni delež 1999 tržni delež 2000 tržni delež
prodaja osebnih
in               2600     3,5%    3700     4,3%    5200     7,5%
dostavnih vozil

SPONZORSKE DEJAVNOSTI:
- izbor Miss Slovenije
- medijska priznanja Viktorji
- turnir Peugeot Challenge Golf Cup

Peugeot na slovenskem tržišču

Leta 2000 je bilo na slovenskem avtomobilskem trgu prodanih 69.027 novih vozil, kar je za dobro petino manj kot prejšnje leto. Kljub nazadovanju trga se je prodaja Peugeota povečala skoraj za polovico: s 3.708 na 5.204 vozil in uvrstila znamko na 4. mesto med avtomobilskimi uvozniki.

Po posameznih modelih je bilo gibanje prodaje sledeče:

        prodane    prodane
        količine   količine   razlika
model   1999       2000       v %
--------------------------------------
106         815       569      -30%
206       1.424     3.100      +50%
306         554       496      -10%
406         294       376      +21%
607  še ni v prodaji   33       -
806          21        18      -14%
PARTNER     196       197     +0,5%
EXPERT še ni v prodaji 32       -
BOXER       404       319      -21%

Prodajno najuspešnejši je model 206; v letu 2000 predstavlja 59,5 odstotkov Peugeotove prodaje. Model 106 zavzema 10,6 odstotni delež v prodaji, sledi mu 306 s 9,5 odstotki in 406 s 7,2 odstotnim prodajnim deležem.

V skladu s trendom zahodne Evrope, postajajo tudi slovenski kupci vedno bolj dovzetni za kvalitetne dizelske motorje. Pri modelu 406 predstavlja HDi motor kar 44 odstotkov prodaje.

V prvih treh mesecih 2001 trg še naprej upada v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta. V nasprotju s trendom splošnega nazadovanja Peugeotova prodaja narašča.

                jan.-mar.  tržni  jan.-mar.  tržni
                  2000     delež    2001     delež
---------------------------------------------------
osebna in         1231     6,07%    1501     9,31%
dostavna vozila

Marca 2001 je Peugeot prvič presegel mejo 10 odstotnega deleža po mesečni prodaji in se povzpel na tretje mesto med uvozniki.
Prodajne ambicije v letu 2001 so nad 6.300 prodanih enot.

Razvoj prodajno-servisne mreže

Ta šteje danes 22 prodajno-servisnih mest in 3 prodajna brez servisa.

V zadnjem letu so v delu intenzivnejši projekti novih gradenj ali prenove in posodobitve že obstoječih prodajno-servisnih mest.

Tako so leto 2000 zaznamovali:
- Avto Celje: otvoritev novega prodajno-servisnega kompleksa
- Olympia, Koper: otvoritev novega prodajno-servisnega kompleksa
- SPC Terzin, Trebnje: otvoritev prenovljene koncesije
- Avto Celje, SPC Peugeot Ravne: novo prodajno mesto
- AH Seliškar, PE Postojna: novo prodajno mesto
- Levin, Maribor: nova koncesija

V teku 2001 so predvideni:
- Avtosalon Jadran Sežana - novo prodajno mesto
- Modri Lev, Ljubljana: otvoritev novega prodajno servisnega kompleksa, 11. maja
- Fiegl, Nova Gorica: otvoritev novega prodajno-servisnega kompleksa, 18. maja
- SPC Terzin, PE Grosuplje: novo prodajno mesto
- Rodex, Radomlje: predvidena prenova koncesije
- SPC Toplak: predvidena prenova koncesije

Novosti na področju poprodajnih storitev

Peugeot Assistance – pomoč na cesti

junij 2000 – uvajanje 1. faze

Peugeot je z mesecem junijem lanskega leta vzpostavil sistem pomoči okvarjenim vozilom na cesti. Gre za uveljavljen in preizkušen sistem - Peugeot assistance – vpeljan v številnih, predvsem evropskih deželah.

Pomoč je brezplačna za vsa Peugeotova vozila v garanciji (1 leto), plačljiva izven garancije ter za vozila ostalih znamk. Konkretno, voznik s vozilom, ki je zaradi nastale okvare na poti nevozno, ima možnost 24 ur na dan poklicati brezplačno telefonsko številko 080-1-307 (iz tujine +386-1-20-04-260) in javiti okvaro ter podatke o avtomobilu. Nudena je vleka avtomobila do najbližjega Peugeotovega servisa, popravilo, ter v času le-tega nadomestno vozilo, prevoz ali prenočišče.

Peugeotov partner mobilne garancije je Zavarovalnica Triglav kot operater in koordinator, ter AMZS kot vlečna služba.

april 2001 – uvajanje 2. faze

V mesecu aprilu vstopajo v sistem mobilne garancije posebej pripravljena in opremljena vozila Peugeot Partner. S tem prehajata Peugeot Slovenija in servisna mreža v drugo fazo programa pomoči na cesti. Štirje koncesionarji – Avtohiša Vič, Rodex, Olympia in Avto Celje – bodo z vozili zagotavljali popravilo na mestu okvare. Stranka bo po telefonu prijavila napako, in če bo le-ta ocenjena kot odpravljiva na licu mesta (po statistikah je takšnih nad 80 odstotkov), bo poklican najbližji koncesionar opremljen s Partnerjem Assistance, ki se bo v najkrajšem možnem času odpravil na mesto okvare. V primerih večjih okvar bo še naprej veljal utečeni postopek: vleka v popravilo k najbližjemu Peugeot servisu in nudenje nadomestnih uslug (avtomobil, prevoz…).

Peugeot Rapide – hitri servis

V teku 2001 se pripravlja novost pri nudenju servisnih storitev – tako imenovani Peugeot Rapide s hitrejšim postopkom servisiranja in lažjih popravil vozil. V začetni fazi vzpostavitve sistema bosta nudila storitev hitrega servisa Modri Lev v Ljubljani in Avto Celje.

Standardi znamke

Normativi in standardi znamke Peugeot na področju prodajnih in poprodajnih storitev so bili predstavljeni mreži koncesionarjev v letu 2000. V tekočem letu poteka intenzivno uvajanje le-teh s ciljem doseganja kvalitete in višjega nivoja uslug ter poenotenja normativov za celotno mrežo.

www.peugeot.si

Spletne strani www.peugeot.si so multimedijska predstavitev, kjer je posebna skrb namenjena ne samo hitri in zanesljivi informaciji temveč tudi dodelani estetski izpostavitvi le-te. Napredna uporaba "flash" tehnologije, skupaj s skrbno zasnovanim navigacijskim sistemom, vsebino predstavi na transparenten in tekoč način in tako ustvari privlačno spletno doživetje.

Ljubljana, april 2001