O-STA

NSK iz ozadja prispeva k inovacijam v avtomobilski industriji

27. februar, 2015 08:00 UTC

Novi produkti v letu 2014 povečujejo varnost in učinkovitost porabe goriva

TOKIO--(BUSINESS WIRE)-- Čeprav je NSK Ltd. (TOKYO:6471) največji proizvajalec ležajev na Japonskem in tretji največji na svetu, podjetje s sedežem v Tokiu praviloma prepušča soj žarometov svojim strankam, vodilnim znamkam v avtomobilski industriji. Delamo v ozadju, vendar so potrošniki glede nenehne skrbi in inovativnosti v prizadevanjih za varnost, učinkovitost, vzdržljivost in okoljsko učinkovitost v vseh pogledih "gibanja in nadzora" odvisni od NSK. V letu 2014 je ta skrb prinesla več pomembnih inovacij, dve izmed katerih sta opisani spodaj.

Najprej nekoliko skritega konteksta. Nikoli jih ne vidite in tudi ni namen, da bi jih, a vendar v vašem avtomobilu 100 do 150 ležajev pridno dela v motorju, pri prenosu, v kolesih in v klimatski napravi. Vse kar se premika, potrebuje ležaj, za katerega poskrbi NSK. Čim boljše delujejo, tem bolj varno, varčnejše z gorivom, odzivno in trajno je vaše vozilo. Prav zato je inovativnost pri NSK pomembna.

Nov standard varnosti

Ob prehodu s hidravličnega na elektronski sistem delovanja volana morajo proizvajalci avtomobilov zadovoljiti visoka pričakovanja potrošnikov glede varnosti in odzivnosti. Leta 2014 se je NSK na ta izziv odzval z uvedbo novega elektronskega servo volan sistema (EPS) za uporabo v kompaktnih vozilih.

Novi sistem, ki je skladen s standardom ISO 26262, uporablja polprevodnike brez ohišja in polprevodniške releje brez mehanskih kontaktov. To je NSK omogočilo, da doseže bolj kompakten, lažji izdelek, z zmanjšanjem velikosti hladilnikov in skupnega števila komponent. Rezultat je 10-odstotno zmanjšanje prostornine glede na zadnji konvencionalni izdelek (oziroma 45-odstotno zmanjšanje prostornine in 40-odstotno zmanjšanje teže glede na originalen izdelek izpred desetletja).

Novi izdelek ima poleg notranjih senzorjev navora pozicije volana vgrajene senzorje kota volana, kar omogoča kompatibilnost z različnimi visoko zmogljivimi sistemi za upravljanje vozila. Rezultat je:

  • boljša varnost
  • manj napora za voznika
  • večja učinkovitost porabe goriva

NSK si prizadeva za hitro dobavo novega sistema avtomobilskim proizvajalcem po svetu in si je kot poslovni cilj za EPS zadal prodajo v vrednosti 250 milijard jenov (približno 2,137 milijarde ameriških dolarjev) za fiskalno leto, ki se konča z marcem 2016.

Več informacij je na voljo na: www.nsk.com/company/presslounge/news/2015/press0114a.html

Zaradi boljših ležajev je dizel čistejši

V skrbi za okolje in želji po večji učinkovitosti porabe goriva se v zadnjih letih mnogo potrošnikov, predvsem v Evropi, odloča za dizelske motorje. To je proizvajalce avtomobilov spodbudilo, da izboljšajo učinkovitost dizla preko celotnega prenosa moči. Prednost dizelskih goriv je, da nudijo visoko toplotno učinkovitost in nižje izpuste CO2. Slaba stran pa so saje, ki vsebujejo dušikove in žveplove okside. Poleg njihovega učinka na atmosfero, omenjena onesnaževala povzročajo poškodbe na delih ventilov motorja. Na ta problem so se osredotočili raziskovalci NSK pri razvoju novega nizkomomentnega valjčnega ležaja za nihajno ročico ventila dizelskih motorjev.

Nihajna ročica je mehanizem, ki s pomočjo odmične gredi odpira in zapira ventile motorja. Kot taka je izpostavljena korozivnim emisijam, ki potujejo skozi ventile. To grobo okolje povečuje verjetnost korozije v oseh valjčnih ležajev. Za preprečevanje tega so bili do sedaj potrebni skrajni ukrepi za zagotavljanje trpežnosti. Raziskovalci NSK pa so ugotovili, da mora obstajati boljši način.

Rešitev, do katere so prišli, da so zamenjali konvencionalne dvoredne valjčne ležaje, je iglični ležaj, ki zmanjšuje trenje za 10 odstotkov, kar pomembno prispeva k večji učinkovitosti goriva. Zaradi nanosa iz kroma, ki je odporen proti razpokam, ponuja večjo trpežnost in ga je mogoče vgraditi na isti način kot konvencionalne ležaje.

NSK pričakuje, da bo prodaja tega novega izdelka do leta 2019 dosegla 1,5 milijarde jenov (približno 13 milijonov USD).

Omenjena inovacija NSK predstavlja majhen korak k čistejšim, bolj učinkovitim dizelskim gorivom. Vendar tovrstne dodatne izboljšave hitro prinesejo velike korake naprej.

Več informacij je na voljo na: www.nsk.com/company/presslounge/news/2014/press1212a.html

Za stalno inovativnost se obrnite na NSK

Omenjena nova izdelka sta le dve inovaciji v nenehnem toku napredka, ki ga razvijajo v NSK. Za več zgodb o inovacijah prosimo obiščite NSK.com.

O podjetju NSK

NSK Ltd. (NSK; sedež: Tokio, Japonska; predsednik in glavni izvršni direktor: Norio Otsuka) bo leta 2016 beležil stoletnico inovativnosti, odkar je bil ustanovljen kot prvi proizvajalec ležajev na Japonskem. NSK, čigar glavni moto je "gibanje in nadzor" (Motion & Control), je danes globalno podjetje z 213 obrati v 31 državah, ki služijo raznolikemu nizu industrijskih strank s širokim naborom preciznih komponent poleg dejavnosti izdelovanja ležajev. Podjetje strankam nudi končne rešitve s pomočjo svojih tehnologij, ki so vodilne na svetu, prodajnega osebja in storitev za stranke.

Kontakt

NSK
Makiko Urushino
urushino@nsk.com
Faks: 81-3-3779-7431

Vir: NSK Ltd.

To sporočilo je na spletu na voljo na:
http://www.businesswire.com/news/home/20150226006937/en