O-STA

Znamka leta je Itak Telekoma Slovenije

Ljubljana, 30. marca - Telekom Slovenije je na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF), ki je 26. in 27. marca potekal v Portorožu, za kampanjo "Pogasi sovražnost, govori ljubezen." blagovne znamke Itak prejel številne nagrade in priznanja. Itak je kot največkrat nagrajena blagovna znamka prejel tudi priznanje Znamka leta za najboljšo blagovno znamko.

Telekom Slovenije je na SOF-u za blagovno znamko Itak prejel več zlatih nagrad, in sicer za najboljši film Pogasi sovražnost, govori ljubezen, za zunanja oglasa Pogasi sovražnost, govori ljubezen - šola in računalnik, digitalno komuniciranje - interaktivno orodje Moč besed Plug in ter digitalno oglaševalsko akcijo Itak Moč besed. Ob tem je Telekom Slovenije za kampanjo "Pogasi sovražnost, govori ljubezen.", v okviru katere je potekala tudi pobuda Moč besed, prejel še veliko nagrado v kategoriji celostne oglaševalske akcije. Itak je bil s tem največkrat nagrajena blagovna znamka festivala, ki je v tekmovalnem delu dosegla največ točk, tako da je prejel priznanje SOF za najboljšo blagovno znamko - Znamka leta.

S pobudo Moč besed sta junija lansko leto pričela Itak in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), z namenom opozoriti na pojav sovražnega govora na spletu med mladimi. Pobuda Moč besed je v šestih mesecih na družbenih omrežjih povezala več kot 8.400 mladih, več kot 30 medijskih osebnosti ter okoli 30 nevladnih organizacij iz vse Slovenije. Le-ti so prepoznali priložnost za izboljšanje medvrstniške komunikacije ter opozarjanja na pojav sovražnega govora med mladimi. Pobudi se lahko še vedno pridružite z obiskom Facebook profila Moč besed ali z objavo unselfija - vaše fotografije s pozitivnim sporočilom ostalim obiskovalcem spleta. Več o pobudi Moč besed na spletu, Facebook in Twitter profilu.