O-STA

Skupina Telekom Slovenije v devetih mesecih ustvarila rekorden čisti dobiček, v tretjem četrtletju pa tudi višji EBITDA in čiste prihodke od prodaje kot v enakem obdobju lani

Ljubljana, 29. oktobra - Skupina Telekom Slovenije je v devetih mesecih letošnjega leta ustvarila 70,6 milijona evrov čistega poslovnega izida, kar je za 33 milijonov evrov več od doseženega v enakem obdobju lani. Ob tem je Skupina Telekom Slovenije dosegla 160,2 milijona evrov EBITDA, ustvarjeni EBITDA v tretjem četrtletju letošnjega leta pa je, ob izločitvi učinkov družb Gibtelecom in One, za 16 odstotkov višji kot v enakem obdobju lanskega leta. Prav tako je Skupina Telekom Slovenije v tretjem četrtletju, ob izločitvi učinkov Gibtelecoma in družbe One na poslovanje Skupine Telekom Slovenije, ustvarila za 2 odstotka višje čiste prihodke od prodaje kot v enakem obdobju lani.

V primerjavi z zaključkom leta 2014 je Skupina Telekom Slovenije v devetih mesecih letošnjega leta izboljšala tudi delež EBITDA v čistih prihodkih od prodaje, ki znaša 29,2 odstotka.

Skupina Telekom Slovenije je v devetih mesecih ustvarila 549,5 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, pri tem pa pomembno povečuje prihodke na področju IKT storitev, ki so se, v primerjavi z enakim obdobjem lani, povečali za 85 odstotkov. Doseženi čisti prihodki od prodaje v devetih mesecih letošnjega leta sicer niso neposredno primerljivi z enakim obdobjem lanskega leta, saj so prihodki makedonske družbe One vključeni le za sedem mesecev letošnjega leta. Poslovni prihodki Skupine Telekom Slovenije v devetih mesecih skupaj znašajo 559,7 milijona evrov.

V Skupini Telekom Slovenije, v primerjavi z letom 2014, beležijo tudi rast števila uporabnikov. Število mobilnih uporabnikov je večje za en odstotek, število TV-priključkov za 4,3-odstotka, število fiksnih širokopasovnih priključkov pa za 3,6-odstotka. Zaradi primerljivosti podatkov so iz primerjave izvzeti priključki makedonske družbe One, ki se je združila z družbo Vip.

"Doseženi rezultati Skupine Telekom Slovenije dokazujejo, da zastavljeno strategijo uspešno uresničujemo. Intenzivno vlagamo v razvoj in tako uporabnikom zagotavljamo najsodobnejše telekomunikacijske storitve v prvem omrežju v Sloveniji, povečujemo prihodke na področju IKT storitev, uresničujemo zastavljeni kadrovski plan, hkrati pa s konsolidacijo na trgih, na katerih smo prisotni, krepimo svoj tržni položaj. Ključna konkurenčna prednost Skupine Telekom Slovenije je in bo tudi v prihodnje vrhunska kakovost celovitih telekomunikacijskih storitev, v strateškem poslovnem načrtu, ki ga pripravljamo za obdobje do leta 2020, pa bomo opredelili smeri nadaljnjega razvoja," pravi mag. Rudolf Skobe, predsednik uprave Telekoma Slovenije.