O-STA

Robert Palleschi postal predsednik in izvršni direktor TGI Fridays

Izkušeni poslovnež na področju hotelirstva, ki je v preteklosti služboval v podjetju Hilton, bo pri Fridaysu vnesel izkušnje na področju inovacij, grajenja blagovne znamke in franšiznih dejavnosti

CARROLLTON, Texas - (BUSINESS WIRE) - TGI Fridays je danes imenoval Roberta Palleschija za predsednika in izvršnega direktorja, in sicer z veljavnostjo 8. februarja 2016. Palleschi bo zamenjal Nicka Shepherda, ki je odstopil oktobra 2015.

Palleschi je 12 let delal za svetovno hotelsko verigo Hilton Worldwide, ki upravlja z 12 svetovno priznanimi blagovnimi znamkami in se ponaša z več kot 4500 lastniškimi, franšiznimi in najetimi hoteli in nepremičninami za časovni zakup. Palleschi trenutno deluje kot globalni vodja blagovnih znamk s celovitimi storitvami, kjer je zadolžen za poslovanje nastanitvenih kapacitet, ki so del franšize ali pa sodijo pod krovno blagovno znamko Hiltona, kot so Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton in Curio, A Collection by Hilton. Tako upravlja s portfeljem več kot tisoč hotelov in letovišč v 91 državah na šestih kontinentih.

Pod njegovim vodstvom so se prihodki blagovnih znamk s celovitimi storitvami močno povečali, na področju sob ter hrane in pijače celo za dvoštevilčen odstotek.

Leta 2009 je Palleschi vodil poslovni preobrat Hiltonove blagovne znamke DoubleTree. To je dosegel z oblikovanjem odločne globalne strategije za rast, ki se je osredotočila na počutje gostov, kakovost storitev in razvoj nove celostne podobe. Dandanes se DoubleTree ponaša s 450 hoteli in uspešnim razvojem storitev. Med drugimi Robovimi uspehi je tudi povezovanje globalnega lastnika in franšizne skupnosti pri razvoju blagovne znamke Curio Collection, pod katero spadajo unikatni hoteli s svojo zgodovino in značilnostjo v različnih mestih po svetu.

"Fridays z Robom pridobiva skoraj tri desetletja izkušenj na področju globalnega delovanja in rešitev na področju franšiznih dejavnosti. Gre za izredno pomembne izkušnje glede na naš poslovni model. Rob ima dokazane uspehe pri razvoju priznanih blagovnih znamk, ki jih je gradil na inovacijah in partnerstvu," je povedal predsednik uprave TGI Fridays John Antioco. "Kot izkušen poslovnež na področju hotelirstva se odlično spozna na upravljanje odnosov na področju franšiznih dejavnosti in pri razvoju zanimive izkušnje za goste."

"Svojo kariero sem zgradil na osrednji misli, da vsak gost šteje," je povedal Palleschi. "Tudi zaradi tega sem se odločil za Fridays, saj gre za podjetje, katerega bogata zgodovina in unikatni položaj blagovne znamke predstavljajo odskočno desko za dolgoročno rast. Gre za trdoživo blagovno znamko, zato se na novem mestu veselim sodelovanja s talentirano ekipo, ki skrbi za upravljanje z blagovno znamko, kot tudi s predanimi franšiznimi partnerji."

David Lobel, družbenik Sentinel Capital Partners, večinskega delničarja TGI Fridays, pa je ob imenovanju povedal: "Rob je odličen direktor, zato zelo zaupamo njegovim sposobnosti. Zaveda se, kaj je potrebno za uspešno upravljanje in razvoj globalnih franšiznih dejavnosti in delovanja zasebnih lastniških instrumentov. Gre za kombinacijo, ki je nismo mogli spregledati."

Palleschi pa je ob tem dodal: "Fridays se že ponaša z zelo razvejanim načrtom razvoja novih dejavnosti za leto 2016. Od razvoja inovacij na področju jedilnih listov do prenavljanja podob restavracij je pri blagovni znamki jasno viden strateški razvoj, zasnovan na temeljitih tržnih raziskavah, katerega cilj je povečanje dosega in večanje prihodkov. Inovacije bodo v letu 2016 in še naprej gonilna sila blagovne znamke."

Fridays je hkrati obdržal podjetje Egon Zehnder, ki je eno od vodilnih na področju iskanja direktorskih kadrov, da svetuje upravi Fridays pri svojem iskanju kadrov.

O podjetju TGI Fridays

Podjetje TGI Fridays, ki je v skupni lasti skladov Sentinel Capital Partners in Tri-Artisan Capital Partners, je bilo ustanovljeno leta 1965 v New Yorku. Trenutno upravlja z 900 restavracijami v 61 državah, ki ponujajo storitve klasične restavracije-bar in žara s ponudbo avtentične ameriške hrane in legendarnih pijač ter pristno osebno postrežbo. Originalni koncept podjetja je druženje ljudi ob proslavljanju sproščujočega občutka "Friday" (petka), kar je tudi spodbudilo obljubo blagovne znamke "Pri nas je vedno petek" (In Here, It's Always Friday). Za več informacij obiščite www.fridays.com.

Izvorna verzija tega sporočila je dostopna na spletni strani businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160112006345/en/

Kontakti

Zeno Group
Kim Metcalfe, 312-396-9797
Kim.Metcalfe@zenogroup.com

Vir: TGI Fridays