AOL širi platformo ONE by AOL s samopostrežnim zakupom televizijskega oglasnega časa
S samopostrežnim zakupom ONE by AOL: TV imajo oglaševalci boljši pregled in nadzor nad investicijami v televizijo
Omnicom Media Group prva partnerska agencija ob začetku projekta
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- Pred začetkom letošnjih TV Upfronts je AOL danes predstavil samopostrežen zakup oglasnega časa na televiziji, ki bo oglaševalcem dal boljši vpogled v dragocene priložnosti zakupa oglasnega časa in jim omogoča, da bolje načrtujejo, zakupijo in merijo svoje naložbe v televizijske vsebine. Samopostrežni modul je razširitev AOL-ovega modula ONE by AOL: TV, ki se je začel uporabljati leta 2014 in je del odprte, enotne programske platforme ONE by AOL™, ki je bila predstavljena aprila 2015.
"Našim partnerjem pri linearnem zakupu in prodaji oglasnega časa ponujamo revolucionarno priložnost, ki bo preoblikovala način, na katerega se televizijske vsebine vrednotijo, kupujejo in prodajajo," je dejal Dan Ackerman, podpredsednik upravnega odbora AOL za televizijske programe. "Tradicionalno se oglasni čas zakupuje vertikalno in zajema širok demografski segment, pri katerem je težko usmerjati oglase na ozko definirane skupine. Danes maksimiziramo moč AOL-ovih lastnih patentiranih napovednih orodij in vpoglede ter analitične podatke dajemo na voljo neposredno zakupnikom. Skupaj z našo integrirano ONE by AOL platformo smo sedaj sposobni oglaševalcem ponujati bolj celosten pristop h kampanjam na televiziji, mobilnih napravah in v video vsebinah."
Samopostrežni modul za zakup oglasnega časa na televiziji je na voljo od danes, tik pred začetkom letnega dogodka TV Upfronts 2016, in sicer za zakupnike ter partnerje s prizemskim oddajanjem in kabelskimi kanali. Linearni kanal bo na voljo za samopostrežno načrtovanje in zakup v tretjem četrtletju, in sicer za jesenske televizijske vsebine.
AOL-ov samopostrežni zakup televizijskega oglasnega časa sloni na obsežnih lastnih podatkih, podatkih tretjih strank o gledanosti ter na preverjenem in patentiranem sistemu merjenja gledanosti, s čimer omogoča medijsko načrtovanje na partnerskih prizemskih in kabelskih kanalih. Oglaševalci lahko medijske načrte izvajajo neposredno v modulu ter tako pridobijo dragocen vpogled v učinek oglaševalskih kampanj, tako na področju linearne televizije kot na mobilnih napravah in v digitalnih medijih.
Kot del AOL-ove ONE by AOL platforme AOL-ov nov samopostrežni način zakupa oglasnega časa na televiziji predstavlja izjemno učinkovit način uporabe podatkov in tehnologije za izboljšanje učinka televizijskih oglasov in posledično povrnitev naloženih sredstev. Ključne prednosti:
- Preglednost & nadzor: Oglaševalci, ki zakupijo linearni oglasni čas na televiziji preko AOL-ovega samopostrežnega modula, lahko izberejo ciljne javnosti, določijo ključna merila uspešnosti in cilje kampanj, nato pa načrtujejo, zakupijo in merijo uspešnost kampanje s popolno transparentnostjo glede kanalov in cene.
- Avtomatizacija: Avtomatizirana izmenjava podatkov, ki jo omogoča modul, odpravlja časovne omejitve, kar skrajšuje čas do začetka oglaševanja in izboljšuje učinkovitost delovnega procesa.
- Kakovostni podatki: Samopostrežne kampanje zakupa oglasnega časa na televiziji slonijo na AOL-ovih lastnih patentiranih napovednih orodjih in naprednih orodjih zunanjih ponudnikov za določanje ciljnih televizijskih gledalcev.
- Premium vsebine: S partnerstvi z nacionalnimi prizemskimi in kabelskimi mrežami bodo za samopostrežno načrtovanje in zakup v tretjem četrtletju, ob začetku jesenske programske sezone, na voljo kvalitetne vsebine.
- Celostno merjenje: V AOL-ovem modulu ONE by AOL: TV je za kampanje, za katere se uporablja samopostrežni sistem, na voljo obsežno poročanje, med drugim: analitski podatki o povezavi med predvajanjem televizijskih reklam in povečanjem obiska spletnih strani iz mobilnih telefonov, tablic in namiznih računalnikov; telefonski odzivi; in celostna podrobna analiza vseh točk na televizijskih, mobilnih in video kampanjah, in sicer s pomočjo orodja Convertro.
Omnicom Media Group je ekskluzivni agencijski partner ob pričetku delovanja samopostrežnega modula ONE by AOL in bo novo platformo testirala v imenu svojih strank svetovnega formata.
"Našim strankam daje priložnost, da začnejo uresničevati prednosti naprednega ciljnega linearnega televizijskega oglaševanja," je dejal John Swift, glavni izvršni direktor za Severno Ameriko pri Omnicom Media Group. "To je ključen prvi korak pri naši poti do nagovarjanja televizijskih gledalcev na ravni programa in v končni fazi na ravni gospodinjstva."
Ta model zakupa televizijskega oglasnega časa na podlagi komunikacije med napravami je AOL preizkusil v Avstraliji, kjer je junija 2015 dosegel mejnik v globalni medijski industriji s predstavitvijo zasebnega programskega trga za televizijsko oglaševanje. Pričujoče obvestilo predstavlja širitev te iniciative na največji oglaševalski trg na svetu, kar oglaševalcem v ZDA daje možnost, da s pomočjo podatkov in avtomatizacije svoje naložbe izvajajo na segmentu vnaprejšnjega zakupa, razpršenega zakupa in programskih kanalov.
O podjetju AOL
AOL je medijsko-tehnološko podjetje, katerega misija je povezovati potrošnike in ustvarjalce na odprtem trgu. AOL uporablja podatke za doseganje premikov pri produkciji, distribuciji in monetizaciji vsebin. Podjetje izdajatelje vsebin in oglaševalce povezuje na svojih globalnih programskih platformah, pri čemer ima na voljo Microsoftove kanale ter originalne vsebine znamk kot so TechCrunch, The Huffington Post in MAKERS, ki mesečno dosežejo več kot 500 milijonov potrošnikov po vsem svetu. AOL ima samo na svoji mobilni oglaševalski mreži doseg več kot 800 milijonov uporabnikov. Kot podružnica Verizona AOL oblikuje digitalno prihodnost.
Izvirnik izjave za javnost je na ogled na: http://www.businesswire.com/news/home/20160404005873/en/
Kontakti
AOL
Christina MacDonald, 617-301-4181
christina.macdonald@teamaol.com
Vir: AOL