O-STA

Interbrand je objavil poročilo o najboljših svetovnih znamkah leta 2016: Apple in Google sta na vrhu, Tesla in Dior sta se uvrstila na lestvico

5. oktober 2016, 05:00 UTC

NEW YORK - (BUSINESS WIRE) - Vodilno svetovalno podjetje za znamke Interbrand je kot najvrednejše znamke v poročilu Najboljše svetovne znamke 2016 izbral Apple, Google in Coca-Colo. Na lestvici prevladujejo avtomobilske in tehnološke znamke - Tesla in Dior pa sta se uvrstila na seznam Najboljših 100 znamk. V 17. letu poročilo razkriva Anatomijo rasti, vključuje pa tudi vpogled poznavalca, kako odlične znamke ustvarjajo odlična podjetja.

"Jasno je, da najboljše svetovne znamke spremembe ne samo preživijo, ampak jih ustvarjajo," pravi globalni izvršni direktor Interbranda Jez Frampton. "Razumejo, da je njihova Anatomija rasti zapletena, edinstvena in osebna; gledajo navzven in navznoter, širijo se na nove trge in ustvarjajo boljše izkušnje za rast svojih znamk in podjetij."

Apple in Google sta najvišji mesti zasedla četrto leto zapored. Vrednost Applove znamke je zrasla za pet odstotkov na 178.119 milijonov ameriških dolarjev, vrednost Googlove znamke pa za 11 odstotkov na 133.252 milijonov ameriških dolarjev. Coca-Cola, Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz in GE zaokrožujejo Najboljših 10. Dior in Tesla sta se v poročilo Najboljše Svetovne znamke uvrstila prvič, in sicer na 89. oziroma 100. mesto.

Peterico najboljših rastočih znamk sestavljajo Facebook (48-odstotna rast), Amazon (33-odstotna rast), LEGO (25-odstotna rast), Nissan (22-odstotna rast) in Adobe (21-odstotna rast).

S skupno 29 uvrstitvami v poročilu letos prevladujejo avtomobilske in tehnološke znamke. Trgovina na drobno je Najboljši rastoči sektor -zrasla je za 19 odstotkov - sledita ji športni sektor in luksuzni sektor; vsak je zrasel za 10 odstotkov.

Skupna vrednost Najboljših 100 znamk znaša 1.796.384 milijonov ameriških dolarjev, kar je 4,8 odstotka več kot leta 2015. Za ogled celotne lestvice Najboljših 100 in obsežno analizo trendov rasti, sektorjev in industrij, obiščite www.bestglobalbrands.com.

Metodologija

Interbrandovo 17. letno poročilo analizira, kako znamke pomagajo podjetjem rasti - od izpolnjevanja pričakovanj strank do poganjanja ekonomske vrednosti. Ta metodologija je bila prva metoda vrednotenja znamk, ki je prejela certifikat ISO.

Lestvica temelji na treh ključnih komponentah, ki prispevajo k skupni vrednosti znamke:

finančni učinkovitosti oznamčenih proizvodov in storitev,

vlogi znamke pri vplivanju na izbiro potrošnika ter

moči, ki jo ima znamka za ustvarjanje najboljše cene ali za zagotavljanje zaslužka podjetju.

O podjetju Interbrand

V Interbrandu verjamemo, da organizacije rast dosegajo z jasno strategijo in podajanjem izjemne uporabniške izkušnje. Mi počnemo oboje s kombinacijo strategije, ustvarjalnosti in tehnologije, ki pomaga poganjati rast za znamke in podjetja naših strank. Z mrežo 29 pisarn v 22 državah je Interbrand svetovna agencija za znamke. Izdaja izjemno vplivni poročili Najboljše svetovne znamke in Prodorne znamke ter z Webby Award nagrajeno spletno stran brandchannel. Interbrand je del mreže agencij Omnicom Group Inc. (NYSE:OMC).

Izvirno različico sporočila si lahko ogledate na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161004006720/en/

Kontakti

Za več informacij:
Interbrand
Paola Norambuena, +1-212-798-7590
Glavni direktor za vsebino
paola.norambuena@interbrand.com

Vir: Interbrand