"Gremo z vlakom, po zmago! Iz Ribnice v Ljubljano!", je vzklikalo 500 navijačev RD Riko Ribnica
V nedeljo, 5. marca, se je na tekmo 3. kroga skupinskega dela pokala EHF na Kodeljevo v Ljubljano pripeljalo kar 500 rokometnih navdušencev iz Ribnice. Rokometnih navdušencev je v Ribnici in okolici vedno več zato so zaradi premajhne dvorane v Ribnici primorani iskati prostor za tekme drugje. To nedeljo so tako tekmo s Saint Raphael VHB odigrali v Ljubljani na Kodeljevem. Rokometaši Rika Ribnice so kljub požrtvovalni igri in bučni podpori zvestih navijačev klonili s 24:31.
Športno navdušenje Ribničanov pa se prepleta tudi z navdušenjem nad vožnjo z vlaki, kar dokazuje neverjetno hitro razprodan posebni vlak, ki so ga naročili v Rokometnem društvu Riko Ribnica za obiskovalce nedeljske tekme na Kodeljevem v Ljubljani. Kot pravijo v klubu so najprej načrtovali zakup vlakovne kompozicije za nekaj več kot 200 potnikov, kar se je kmalu pokazalo za premalo in v nekaj dneh je bil vlak s kapaciteto 500 potnikov razprodan. "Ljudje prihajajo po vstopnice za tekme zgolj, če se bodo lahko tudi peljali z vlakom. Povpraševanje po vlaku je preseglo pričakovanja, takega navdušenja že dolgo ni bilo. Občutek imam, da si ljudje želijo potovanja z vlakom še bolj kot ogled same tekme." je povedal član rokometnega kluba Željko Ćirović.
Med navijači in potniki je bilo zaznati veliko navdušenje nad vlakom. "Danes ne navijamo samo za rokomet, temveč tudi za železnico!", je povedal eden od navijačev. "Zaradi gneče na cesti zelo pogrešamo vlak. Želeli bi si možnost potovanja z vlakom iz Ribnice vsak dan", je bilo slišati med potniki tega posebnega vlaka. Kot pravijo na Slovenskih železnicah bomo to dočakali kmalu. Do leta 2019 naj bi po progi od Kočevja do GROSUPLJA spet stekel redni potniški promet.
Redni promet s potniškimi vlaki je bil na tej progi vpeljan leta 1893. Zaradi prenovljene ceste Škofljica-Kočevje je potniški promet med letoma 1958 in 1966 upadel za 66 %. Zato so potniški vlaki od 1. julija 1968 dalje vozili le do Velikih Lašč (pozneje le še do Dobrepolja), po letu 1970 pa so na vsej trasi ukinili potniške vlake. V času naftne krize leta 1983 se je razmišljalo o ponovni uvedbi potniškega prometa, vendar do uresničitve zamisli ni prišlo. Danes ima proga značaj tovorne proge. Zaradi skladišč državnih blagovnih zalog v Ortneku so progo na več odsekih že prenovili, predvsem zaradi vsesplošne dotrajanosti, prešibke osne obremenitve in mestoma zelo ostrih zavojev. Po končani prenovi celotne proge se sedaj spet načrtuje uvedba rednega potniškega prometa.