O-STA

Pred natanko 20 leti so svetovalci na številki za pomoč uporabnikom 041 700 700 morali poznati nastavitve treh mobitelov, danes poznajo celovito ponudbo fiksnih in mobilnih storitev

Ljubljana, 1. junija - Telekom Slovenije obeležuje 20. obletnico številke za pomoč uporabnikom 041 700 700. Številka je bila aktivirana 1. junija 1997, v 20 letih pa so svetovalci na navedeni številki sprejeli skoraj 30 milijonov klicev. In če so bila v prvem obdobju vprašanja povezana predvsem z nastavitvami in uporabo mobitelov (od tega, kako poslati sporočilo SMS, do vprašanj, kako napolniti predplačniško kartico Mobi, ali pa, kako se prek WAP-a povezati v internet), so danes znanja in komunikacijske veščine svetovalcev precej širša.

V ekipi, ki je sprva na številki 041 700 700 odgovarjala na vprašanja slovenskih uporabnikov mobilne telefonije, je bilo 5 svetovalcev, že konec leta 1997 jih je bilo 25, v dveh letih pa je število svetovalcev, skladno z intenzivnim razvojem mobilne telefonije, naraslo na 100. Ob tem so zanimivi tudi naslednji podatki:

- v juniju 1997 so morali svetovalci poznati lastnosti treh mobitelov, v 20 letih pa je Telekom Slovenije svojim uporabnikom svetoval o uporabi že preko 1.000 mobitelov;

- prva leta je bila povprečna dolžina klica 1 minuta in 32 sekund, medtem ko danes povprečen klic traja 6 minut, kar je povezano z razvojem ponudbe in širino najsodobnejših komunikacijskih storitev;

- posamezni svetovalec vsak dan v povprečju odgovori na med 50 do 80 klicev oz. napiše toliko elektronskih sporočil.

"V zadnjih 20 letih se je na področju komunikacijskih storitev, torej mobilne telefonije, interneta in televizije, zgodil izredno velik tehnološki preskok. Skladno s tem morajo tudi svetovalci svoja znanja nenehno dopolnjevati in nadgrajevati, saj so vprašanja uporabnikov vedno bolj kompleksna. Če je bilo pred 20 leti dovolj, da je svetovalec poznal nastavitve treh mobitelov, mora danes poznati celovito ponudbo fiksnih in mobilnih storitev, hkrati pa se nemalokrat znajde tudi v vlogi svetovalca na področju drugih življenjskih vprašanj. Delo v klicnem centru ni vedno enostavno, je izredno dinamično, prav dinamika pa je razlog, da je nekaj sodelavcev v klicnem centru z nami že vseh 20 let," ob tem pravi Samo Ošina, direktor strateške poslovne enote Množični trg v Telekomu Slovenije.

V juniju so v Telekomu Slovenije pripravili tudi posebno ponudbo. Uporabniki, ki bodo do 30. junija letos prek klicnega centra sklenili novo ali podaljšali obstoječe naročniško razmerje za mobilne storitve, hkrati pa kupili enega izmed izbranih mobitelov, bodo lahko izkoristili brezplačno spremembo paketa, ob vezavi za 24 mesecev pa še dve brezplačni mesečni naročnini. Ugodnosti veljajo za pakete Brezskrbni A, B in C; Dogaja in EU Vključeni. Tako je mobitel Samsung Galaxy J3 2016 na voljo za 1 evro mesečno, Samsung Galaxy J7 2016 za 4,95 evra mesečno in Samsung Galaxy S7 edge za 15,95 evra mesečno.