O-STA

Sistem gotovinskega nagrajevanja pri nakupih "wee" blesti, še posebej v Nemčiji, na Poljskem, Slovaškem in v Sloveniji

Švicarsko podjetje weeConomy AG je pridobilo 10 milijonov novih uporabnikov v uspešnem prodoru na nove trge v Evropi

Načrt za pridobitev 100 evropskih mest in regij se izvaja po predvidenem urniku, ki predvideva 15,000 novih maloprodajnih trgovcev in več kot 100 milijonov novih uporabnikov "wee" v šestih mesecih

Revolucija v trgovini na drobno: večja konkurenčnost z digitalizacijo lastnega elektronskega poslovanja in neposrednimi dobički globalnega spletnega nakupovanja, ki jih uporabniki ustvarjajo z "wee"

weeCard, weeApp in wee.com sodelujejo z do 1000 priznanimi spletnimi trgovinami: povezujejo elektronsko trgovanje in poslovanje v trgovini s pomočjo strategije mobilnega plačevanja

Poljska blesti, saj bo "wee" tam do konca leta zbral 25.000 partnerjev in dva milijona končnih uporabnikov v 30 mestih

V Sloveniji je "wee" dosegel najvišjo stopnjo rasti pri prodiranju na trg

Slovaški trgovci na drobno izstopajo, saj imajo tudi do 26.000 transakcij uporabnikov na mesec

Koncept weeArena: milijon evrov vloženih v strojno in programsko opremo; v naslednjih petih letih načrtovanih 25 weeAren

Nov sistem gotovinskega nagrajevanja pri nakupih "wee" (www.wee.com), ki ponuja weeCard in weeApp kot orodji elektronskega trgovanja, se je podal na vzdržno poslovno pot. Po glavnem načrtu podjetja weeConomy AP, je švicarski strokovnjak za mobilno plačevanje vložil več kot pet milijonov evrov, da bi z akcijskimi dnevi "wee" v zadnjih mesecih spodbudil dodatno kupno moč v trgovini na drobno. "Wee" je do sedaj edini globalni sistem gotovinskega nagrajevanja pri nakupih, ki odšteva popuste spletnih nakupov, ko stranke nakupujejo v trgovinah na drobno. To prinaša dolgo pričakovan zagon za trgovino na drobno, ki trpi v več delih sveta - v Evropi, Aziji in na Karibih.

"Lepo se razvijamo," je dejal Cengiz Ehliz (47), globalni poslovnež turških korenin iz Gornje Bavarske, ustanovitelj in vizionar "wee". Napredek, ki smo ga dosegli, temelji na izmerljivih podatkih za nadnacionalni prodor sistema "wee" na trge, ki se je začel lansko jesen, in odseva tudi napredek ljubiteljskega projekta "wee"- brezgotovinske weeArene. Vključuje tudi ukrepe, ki jih načrtujemo za kapitalske trge v letu 2018 , ki nam bodo pomagali pri še širšem prodoru na trg.

Ehliz pravi, da "wee" nima resnega tekmeca: "Kako bi lahko katerikoli trgovec na drobno zavrnil možnost za izboljšanje prometa? Prometa, ki na njegov prag ves čas prinaša nove stranke in pomaga obdržati stare s pomočjo globalne prisotnosti na naši aplikaciji weeApp? Zakaj bi se odrekel lastnemu elektronskemu poslovanju, ki mu ga mi zagotavljamo skoraj zastonj? In zakaj bi se potrošniki odrekli resnim prihrankom?" Po ocenah podjetja weeConomy AG lahko povprečno gospodinjstvo v srednji Evropi zaradi vstopa "wee" na trg prihrani dobrih 10 odstotkov svojih izdatkov in z redno uporabo aplikacije izboljša kakovost življenja svoje družine.

Poljska je postavila nove standarde na področju učinkovitosti, kakovosti in količine

Vzhodna Evropa je še posebej navdušena nad vstopom "wee" na njihove trge. Tu je sistem dosegel občudovanja vredne rezultate. Waldemar Manhart (57), višji vodja pri distribucijskem partnerju MPM, Mobile Payment Marketing Group, je odgovoren za Poljsko, kjer je preko 30 milijonov potencialnih strank. Razvil je strategijo, s katero bo k "wee" pritegnil trgovce na drobno. Pri konceptu, ki ga uporablja v svojem klicnem centru gre za pionirski projekt na globalnem nivoju: "Naši zastopniki delajo hitro in učinkovito," je dejal neutrudni, nemškogovoreči Poljak. "V desetminutnem telefonskem pogovoru vsak zastopnik prepričljivo pojasni prednosti sistema "wee". Naš klicni center vsak dan zabeleži več kot sto registracij."

Poljska ekipa pričakuje skupno 25.000 sprejemnih lokacij - trgovcev na drobno - za "wee" do konca tega leta. Samo v Varšavi lahko potrošniki sedaj weeCard ali weeApp uporabijo v 1200 trgovinah. Po realističnem načrtu bo sistem gotovinskega nagrajevanja pri nakupih "wee" na Poljskem do konca leta uporabljalo dva milijona ljudi. Tako kot v drugih državah k uspehu zelo pripomorejo akcijski dnevi "wee". V Poznanu je na primer v zagonski fazi k projektu pristopilo 80 trgovcev na drobno. In v enem samem koncu tedna so med kupce razdelili 10.000 weeCrad kartic s 5 evri dobroimetja. V zelo kratkem času je bilo pri sodelujočih trgovinah s temi karticami opravljenih za 50.000 evrov nakupov. Šlo je za nepričakovan, a dobrodošel poskok v prometu in motivaciji trgovcev na drobno v Poznanu.

Slovenija vodi pri prodoru na trg

Valerija Ornik (46) meni, da je majhnost Slovenije prednost in slabost obenem: "Naša poslovna in medijska infrastruktura sta dokaj enostavni. Če delamo dobro, se bo to hitro širilo od ust do ust. A prav tako bi se tudi širila vest, če bi delali slabo. Ne moremo si privoščiti napak." Na slovenskem trgu so ob zagonu imeli težave s programsko opremo, ki pa so jih že opravili. Ornik je ponosna na koncept, ki so mu sledili v Slovenij, kjer se je "wee" najprej uveljavil v Ljubljani, Mariboru in Celju: "Tako kot na Poljskem, smo tudi mi združili moč klicnega centra in osebnega pristopa naše ekipe na terenu. Pričakujemo, da bomo v naslednjih dveh letih povezali 25.000 slovenskih trgovcev na drobno." Ornik načrtuje, da bodo z "wee" pokrili vso Slovenijo. Ornik za "wee" dela tudi na Hrvaškem, kjer sodeluje z Ivanom Bezjakom (55). Po načrtih bodo do leta 2019 na Hrvaškem s sistemom gotovinskega nagrajevanja pri nakupovanju švicarskega podjetja weeConomy AG povezali 50.000 trgovcev na drobno.

Zaradi sistema "wee" je postala slovaška trgovina na drobno zelo privlačna

Miroslav Schmidt (51) in Ica Schmidt (50) sta uspešno na čelu sistema "wee" na trgih Slovaške in Češke. Primarni fokus je na Slovaški, posebej na mestih Žilina, Topolčani in Banska Bistrica. "Opazila sva, da v nasprotju s Češko v naši mali sosedi poslujemo zelo dobro," je dejal odločni Slovak Schmidt. "Tam so nam trgovci na široko odprli vrata." Sistemu "wee" se je pridružilo 500 trgovcev in več kot 40.000 potrošnikov. In nekateri od teh trgovcev so zelo srečni, saj "wee" prinese tudi do 26.000 transakcij s strankami na mesec.

Ehliz meni, da njegova vizija že postala realnost

"Ideja, da ima gotovina največjo vrednost je danes le še zastaran, romantičen koncept," pravi vizionar mobilnih plačilnih storitev Ehliz. " Želim si, da bi lahko povsod po svetu uporabljali le eno kartico - našo weeCard kartico. Kot alternativo pa lahko ljudje kupujejo in plačujejo z našo weeApp aplikacijo na svojih pametnih telefonih."

Ob lokalnih "wee" akcijskih dneh je vsaj 50 trgovcev na drobno - pekov, butikov, ponudnikov ketering storitev, hotelov, kinematografov itd. - imelo priložnost postati partner "wee". Ti trgovci od podjetja weeConomy AG dobijo dogovorjeno število kartic, ki jih posredujejo svojim kupcem. Vsaka od teh kartic zaupanja ima prednaloženo dobroimetje 5 evrov. To pa lahko porabijo le pri trgovcih, ki so lokalni partnerji "wee". Z dobroimetjem na kartici bodo pridobili tudi tisti, ki ne marajo nakupovanja: vsoto se da enostavno nakazati na njihov transakcijski račun.

Ob akcijskem dnevu "wee" je vsako mesto ali regija pridobilo ali bo pridobilo nakupovalno spodbudo za trgovce na drobno v vrednosti do 50.000 evrov ali skupno 5 milijonov evrov za vso Evropo.

weeArena se predstavi v Nemčiji

Globalni pilotni projekt weeArena se trenutno premierno predstavlja v kraju Bad Tölz na Bavarskem. "Dogovorili smo se za glavno sponzorstvo največjega regionalnega kluba, EC Bad Tölz, ki je ravnokar napredovalo v drugo nemško hokejsko ligo. Naš pogoj so bile pravice za poimenovanje ledne dvorane in dovoljenje, da weeAreno postopoma spremenimo v brezgotovinski stadion. V tukajšnjem visokogorju testiramo tudi povezljivost spletnega nakupovanja z regionalnimi trgovinami na drobno in združljivost weeArene, kar je naš glavni cilj na področju storitev mobilnih plačil." Ehliz pravi tudi, da "si predstavlja 24 weeAren po vsej Evropi v naslednjih petih letih. Ponos našega prodora na trge regionalnih trgovin na drobno, a globalno povezan!"

Kontakt za medije:

weeConomy AG

Tilmann Meuser

Predstavnik za javnost
c/o CP/CONSULT Consulting Services GmbH

Tel: 0201/890699-15; Mobilni telefon: 0177/8095117
Elektronska pošta: meuser@cp-cs.de

Naše storitve: Informacije in fotografije se da prenesti s strani http://blog.wee.com/presse/.


Veseli bomo objave in posredovanja tega sporočila za javnost.