SZJ Mestne občine Velenje - Velenjčani izjemni na Mednarodni turistični tržnici Več znanja za več turizma
Velenje, 5. februar 2018 - Turistična zveza Slovenije je v sredo, 31. januarja, organizirala 15. Mednarodno turistično tržnico na sejmu NATOUR Alpe-Adria. Tema srednješolskega festivala Več znanja za več turizma je bila tokrat Kultura in turizem. Na njej so se s produkti kulturnega turizma predstavile srednje ter višje šole iz Slovenije, Italije, BIH, Srbije, Črne Gore in Hrvaške.
Zelo zanimive produkte kulturnega turizma je na Turistični tržnici predstavilo več kot 300 dijakov in študentov iz 42 šol. Za sodelovanje na festivalu sta se odločili tudi dve šoli iz Velenja: Šola za storitvene dejavnosti Šolskega centra Velenje in Višja strokovna šola Šolskega centra Velenje, program Gostinstvo in turizem. Obe šoli sta bili zelo uspešni.
Dijaki Šole za storitvene dejavnosti Šolskega centra Velenje so pripravili produkt Doživetje rudarskega Velenja z namenom zanimivega načina ohranjanja, predstavitve in vključevanja rudarske dediščine v turistično ponudbo. Zamislili so si celodnevni festival z imenom "Knap fest", kjer bi obiskovalci spoznali, kako je delo v rudniku potekalo nekoč in kako poteka danes. Ekipa je prejela zlato priznanje in osvojila prvo mesto ter priznanje za najboljšo predstavitev na tržnici po mnenju komisije. V zmagovalni ekipi so bili: Nina Koren, Tara Šertel, Nina Kotnik, Klara Klančnik, Kaja Polak, Lejla Hajdarević, Urban Romšak, Kosta Kocev, Žiga Fende, Matevž Rihtar, Lenart Kukovec, Adrian Drago Poprijan ter mentorji Marko Gams, Anita Rudolf Pečnik in Janja Hren.
Študentje Višje strokovne šole Šolskega centra Velenje, program Gostinstvo in turizem, pa so pripravili turistični proizvod "ETNO pustolovščina Pr'Krajnk" bolj poznan po pivu Loko Loko. S produktom želijo bogato kulturno dediščino približati še posebej mladim, polnoletnim obiskovalcem, ki bi skozi zabavo spoznali pomen stavbne dediščine, kmečkega orodja in dela na kmetiji. Ekipa je prejela zlato priznanje. V zmagovalni ekipi so bili: Lidija Fužir, Nik Gorenjak, Žiga Omerović, Matic Britovšek, Anamarija Podjavoršek ter mentorice Antonija Jakop, Martina Omladič in Renata Vodlan. Partnerja pri projektu sta bila Marija Irman in Herman Kladnik, bolj poznana po pivu Loko Loko.
Namen projekta Več znanja za več turizma je nadaljevanje oziroma kakovostna nadgradnja projekta osnovnih šol Turizmu pomaga lastna glava in predstavlja povezovanje formalnega izobraževanja v šoli z delom v neformalnih oblikah. Dijaki in dijakinje na temo turizma izdelajo raziskovalne naloge ter spote, katere predstavijo na turistični tržnici.