O-STA

Tommy Hilfiger napovedal, da bo svetovni prvak v formuli 1 Lewis Hamilton globalni ambasador blagovne znamke TOMMY HILFIGER za moške

Lewis Hamilton, eden današnjih največjih športnih tekmovalcev, bo kot globalni ambasador blagovne znamke od pomladi 2018 predstavljal izdelke blagovne znamke TOMMY HILFIGER za moške.

AMSTERDAM - (BUSINESS WIRE) - Tommy Hilfiger, ki je v lasti družbe PVH Corp. [NYSE: PVH], napoveduje, da bo britanski dirkač formule 1 in štirikratni svetovni prvak Lewis Hamilton novi globalni ambasador blagovne znamke TOMMY HILFIGER za moške, vključno za kolekcije HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED in TOMMY HILFIGER moška oblačila, spodnje perilo in kopalke, začenši s pomladjo 2018. Partnerstvo odraža strateško zavezo družbe Tommy Hilfiger, da gradi na svoji močni dediščini moških oblačil in še naprej pospešuje globalno rast svojega segmenta za moške, s čimer k svoji znamki privablja naslednjo generacijo navijačev.

To sporočilo za javnost ima multimedijske vsebine. Celotno sporočilo je na voljo na http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

"Vedno sem občudoval Lewisovo neverjetno vzdržljivost med dirko in njegov enkratni slog izven dirkalne proge, kar nagovarja novo generacijo fantov Tommy," je dejal Tommy Hilfiger. "Svojo neverjetno dirkalno kariero je zgradil s strastjo, zavzetostjo in izjemno težkim delom - vrednotami, ki sem se jim zavezal, ko sem ustanavljal svojo blagovno znamko. Imamo zgodovino sodelovanja s formulo 1, in to partnerstvo nadgrajujemo z našo dediščino sodelovanj s svetom avtomobilskih športov."

Športni dosežki uvrščajo Lewisa Hamiltona v elitno svetovno skupino športnikov in velja za enega največjih voznikov formule 1 v zgodovini. Podrl je rekord v številu najboljših štartnih položajev, zabeležil največ točk v karieri in največ zmag na različnih dirkališčih. Osvojil je vsaj eno veliko nagrado v vsaki sezoni, v kateri je tekmoval. Skozi njegov neverjetni doseg na socialnih omrežjih je Lewis Hamilton povezan z več kot 17 milijoni navijačev, kar ljudem ponuja enkraten pogled v zakulisje tekmovanj formule 1 in v njegovo zasebnost.

"Tako kot Tommy Hilfiger tudi jaz verjamem v moč mode in inovacij, s katerimi lahko slavimo individualnost in prekinemo s konvencionalnostjo," je dejal Lewis Hamilton. "Tommyjeve obleke me navdihujejo, da sem drzen z vsakim oblačilom, ki ga oblečem izven dirkališča, da ponosno izražam kreativnost in eklektični slog. Njegovi revolucionarni eksperimentalni dogodki TOMMYNOW so edinstveni in zelo se veselim partnerstva s tako vizionarsko blagovno znamko."

Celostno kampanjo za moške je fotografiral Mikael Jansson na dirkališču Pocono Raceway, ki je znano tudi kot Tricky Triangle, v Pensilvaniji v ZDA. Kampanja bo na globalni ravni lansirana letos spomladi. Vsebovala bo ekskluzivne napovedne videe, tiskovine, spletno kampanjo in oglase izven doma, ki bodo podprti z izjemnimi dejavnostmi za potrošnike, s katerimi bodo še naprej poudarjali znamkin edinstven pogled na pop kulturo po vsem svetu. Kampanja TOMMY HILFIGER za moške bo potekala skupaj z oglaševanjem za ženske, v katerem bo sodelovala Gigi Hadid, ambasadorka za globalno znamko TOMMY HILFIGER za ženske in vrhunska manekena. Kampanji sta se združili, ko sta Lewis Hamilton in Gigi Hadid prijela za volan avtomobila Mercedes-AMG GT S na dirkališču Pocono Raceway in z avtokamero (dash cam) posnela video prve skupne vožnje po dirkalni pisti, ki ga je režiral Matt Baron in ki razkrije, kako se medsebojno odzivata na vozne veščine drug drugega.

Kolekcijo pomlad 2018 TOMMY HILFIGER za moške slavi ljubezen Tommyja Hilfigerja do avtomobilskih športov, kjer se hitrost in neposrednost zlijeta z retro nostalgijo. Kolekcija, ki je bila prvič predstavljena na dogodku TOMMYNOW "DRIVE" med Tednom mode v Milanu 25. februarja, afirmira ekipo formule 1 za volanom in gradi na dediščini delovnih oblek z močnim poudarkom na džinsu. Ulični slog se poraja iz legendarnih oblik, drznih barv in poenostavljene grafike hitrostnih dirkačev. Pogled na tradicionalno ameriško kulturo avtomobilizma razkrije oblačila, ki so narejena za kolekcijo za potrebe današnjega hitrega življenjskega sloga.

Dediščina znamke TOMMY HILFIGER je tesno povezana s sodelovanjem z ikonami pop kulture in športa. V devetdesetih letih prejšnjega stoletja je bil Hilfiger eden prvih oblikovalcev, ki je združil modo in slavne osebnosti. Z oblačenjem mladih umetnikov, kot so Aaliyah, Mark Ronson in Usher, je postal pionir v modni industriji na tem področju, v svojih oglaševalskih kampanjah je uporabil glasbenike, kot sta David Bowie in Beyonce. V zadnjih letih je Tommy Hilfiger vzpostavil navdušujoča partnerstva z mednarodnim teniškim šampionom Rafaelom Nadalom, mednarodno vrhunsko manekenko Gigi Hadid in nagrajenim glasbenikom/producentom, duetom The Chainsmokers, s čimer je pokazal zavezanost k širjenju znamke TOMMY HILFIGER in povezovanju z naslednjo generacijo potrošnikov. Tommy Hilfiger je že večkrat sodeloval tudi s formulo 1. Pred kratkim je napovedal večletno strateško partnerstvo kot Uradni Partner za Oblačila za štirikratne svetovne zmagovalce Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Pred tem je med 1991 in 1994 sponzoriral ekipo formule 1 Lotus, leta 1998 pa je postal prva neavtomobilska znamka, ki je sponzorirala Ferrarijevo ekipo formule 1, med drugim je zanjo sam oblikovalec Hilfiger oblikoval uniforme.

O družbi Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger, ki ima v svojem portfelju blagovnih znamk tudi TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je ena najbolj priznanih skupin s področja prvovrstnega modnega življenjskega stila na svetu. Osredotoča se na oblikovanje in trženje visoko kvalitetnih moških krojenih oblačil in športnih oblačil, kolekcij ženskih oblačil in športnih oblačil, otroških oblačil, džinsa, spodnjega perila (vključno s kopalnimi plašči, programom za spanje in oblačili za prosti čas), obutve in modnih dodatkov. V sodelovanju z izbranimi imetniki licenc Tommy Hilfiger nudi tudi izdelke, ki dopolnjujejo njegove linije, kot so očala, ure, dišave, športne izdelke (za golf in plavanje), nogavice, manjše izdelke iz usnja, izdelke za dom in prtljago. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo izdelki iz džinsa in obutev za moške in ženske, modni dodatki in dišave. Blago pod znamkama TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS je na voljo potrošnikom po celem svetu v razvejani mreži maloprodajnih trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, v vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O družbi PVH Corp.

PVH se je v več kot 135-letni zgodovini odlikoval pri širjenju blagovnih znamk in podjetij z bogato ameriško tradicijo in je postal ena največjih modnih družb na svetu. Imamo več kot 35.000 partnerjev v več kot 40 državah po svetu in več kot osem milijard dolarjev letnih prihodkov. Smo lastniki slavnih blagovnih znamk CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's in Olga ter digitalno usmerjene znamke spodnjega perila True & Co., in tržimo vrsto izdelkov pod temi in drugimi nacionalno in mednarodni priznanimi svojimi in licenčnimi znamkami.

*Znamka Speedo ima trajno licenco za Severno Ameriko in Karibe od Speedo International Limited.

Originalno verzijo sporočila si lahko ogledate na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180315005270/en/

Kontakti

Tommy Hilfiger
Baptiste Blanc, +31 62904 2334
Direktor za globalno komuniciranje
baptiste.Blanc@tommy.com

ali

Lewis Hamilton
Emma Philpott, +44 74924 49969
Mednarodni vodja za zabavo in šport
Emma.Philpott@purplepr.com

Vir: Tommy Hilfiger

Pripis k fotografiji 1: Lewis Hamilton nastopa v oglaševalski kampanji blagovne znamke TOMMY HILFIGER pomlad 2018 kot novi globalni ambasador za moške. Fotografiral Mikael Jansson

Pripis k fotografiji 2: Tommy Hilfiger in Lewis Hamilton.