O-STA

Novost v Sloveniji: v NAMI je zaživela italijanska znamka Coincasa

V NAMI je zaživela italijanska znamka Coincasa (foto Katja Kodba)
Za nakup izdelkov Coincasa ne bo potrebno več v tujino (foto Katja Kodba)
Predstavnika italijanske blagovne znamke Coincasa (foto Katja Kodba)
Valentina Smej Novak in Luka Novak (foto Katja Kodba)
Za prav posebne stajlinge je poskrbela modna oblikovalka Maja Štamol Droljc (foto Katja Kodba)
Damjan Levec - Emperatrizz, stilist in Maja Štamol Droljc (foto Katja Kodba)
Izvirni stajlingi oblikovalke Maje Štamol Droljc (foto Katja Kodba)

V središču prestolnice lahko pozdravimo novost, ki bo v naše domove prinesla svež veter iz sosednje Italije. V četrtem nadstropju prenovljene NAME, ki je pred kratkim že nadgradila svojo ponudbo, je zaživela prodajalna Coincasa. Vrhunska italijanska znamka izdelkov za dom je svetovno znana po svojem edinstvenem stilu, mešanju različnih razpoloženj in trendov. Otvoritev so v centru navdiha proslavili z modno revijo in predstavitvijo nove knjige Pri moji mizi karizmatične TV kuharice Nigelle Lawson, za prav posebne stajlinge pa je poskrbela modna oblikovalka Maja Štamol Droljc. Obiskovalci bodo poleg Coincase v četrtem nadstropju našli tudi številne druge kakovostne svetovne znamke za udoben in ličen dom.

Da bo dom opremljen v osebnem slogu

S prihodom Coincase se v NAMI zaključuje obdobje prenov, s katerimi so jo razširili pod arkade in zagotovili dodatnih 200 kvadratnih metov nakupovalnih površin. "Italijanska Coincasa ustvarja in izdeluje izdelke za dom že od leta 1962. Navdih iščemo po vsem svetu, nato pa jih reinterpretiramo z italijanskim okusom. Vrhunski materiali, pozornost do detajlov in izvirne zlitine se združijo skupaj in ustvarijo sodobno eleganco, ki omogoča, da svoj dom opremimo v svojem posebnem slogu," je ob otvoritvi poudarila predstavnica podjetja Coincasa. Na voljo so izdelki za vsak kotiček našega doma - za spalnico, kopalnico, dnevno sobo, kuhinjo in jedilnico. Prav poseben izbor pa je narejen tudi z otroško kolekcijo.

Da bo zaželena znamka lažje dosegljiva

Predsednica uprave NAME Simona Kozjek pravi, da so Coincaso izbrali zato, "ker je v Sloveniji še ni, znamka pa je bila že do sedaj privlačna za Slovence, ki so izbrane kose nakupovali v tujini. Tako jim ne bo treba več v Italijo, temveč le v središče prestolnice. Kupci bodo tako dobili novo kakovostno ponudbo, mi pa nove obiskovalce, ki jih med drugim čaka pestra izbira tudi v Baby Centeru in franšizni trgovini SPAR partner NAMA. NAMA je tako zaokrožila svojo ponudbo, s katero ostaja v koraku s časom. Ostaja v centru navdiha."

Pestra izbira izdelkov za dom

Poleg izdelkov Coincasa, ki bodo v prihajajoči pomladi tipično zaživeli v eksploziji barv in cvetličnih vzorcev, bodo obiskovalci lahko na policah četrtega nadstropja, ki se razteza na skoraj 600 kvadratnih metrih, našli tudi številne druge blagovne znamke. Nemško kakovost in dizajn bodo ponudili Leonardo, ASA Selection, Fissler, Gefu ter blagovna znamka Villeroy & Boch. Slednja je prisotna v prvorazrednih restavracijah in hotelih po celem svetu in ima korenine v resnični ljubezni. Po združitvi dveh podjetij v začetku 19. stoletja sta se člana obeh družin, prelepa Octavia Villeroy in karizmatični Eugen Boch, zaljubila. Tako se je iz obojestranske ljubezni do vrhunskega dizajna in stilno dognanega načina življenja rodila ljubezen in velika zgodba o uspehu. Na voljo bodo tudi kanadski gospodinjski izdelki UMBRA, ameriški KitchenAid, avstrijski DIERIG z blagovno znamko posteljnine fleuresse in italijanska znamka Guzzini, ki kombinira različne plastične materiale, kot so akril, polipropilen in melamin s porcelanom, steklom, jeklom in lesom. Da bomo lahko pili kavo kot igralca George Cloney in Natalie Dormer je v NAMI na voljo tudi Nespresso ponudba. V četrtem nadstropju najdemo tudi avstrijskega proizvajalca frotirja Vossen, prvega na svetu s 100% vegansko kolekcijo brisač, kar je s certifikatom potrdila Evropska vegetarijanska zveza. Na voljo pa je tudi pestra izbira Yankee Candle, ki je s 40-letno tradicijo in preko 150 dišavami največja ponudnica sveč in dišav za dom v Ameriki in Evropi.

Kuharska uspešnica

Za piko na i, da bomo vse gospodinjske pripomočke in izdelke za dom lahko uporabili tudi v praksi, so v NAMI predstavili še prav posebno kuharsko knjigo. Po več kot dvanajstih letih smo namreč dočakali novo knjigo priljubljene TV kuharice Nigelle Lawson, ki nas povabi k svoji mizi. Kuharica bralcu v slovenskem jeziku med drugim ponudi vodič pri pripravi karija z bučo in sladkim krompirjem, ponudi recept za piščančji ričet, svinjino s suhimi slivami, oljkami in kaprami, piškote z dvojno čokolado in bučnimi semeni. "Ne zahteva tehnik, veščin ali strokovnih prijemov, saj ne verjamem v te stvari. Življenje je zapleteno, ni treba, da je taka tudi kuharija. Tako kot vi tudi jaz kuham zato, da bi nahranila sebe, svojo družino in prijatelje. Kuhamo, da bi na mizo prinesli zadovoljstvo, ugodje in prebudili okuse," pravi srčna avtorica.

Nama d. d. Ljubljana je trgovsko podjetje s tradicijo. Ustanovljeno je bilo leta 1946 z namenom zadovoljiti povpraševanje vedno bolj zahtevnih kupcev. Leta 1965 so odprli veleblagovnico v središču Ljubljane. Še danes ime NAMA povezujemo s široko in izbrano ponudbo vsega, kar potrebujemo za udobno življenje. NAMA, ki je v slovenskem prostoru prisotna že več kot 70 let, ponuja kakovostne izdelke in v prijetnem okolju skrbi za dobro nakupovalno izkušnjo. Danes je NAMA najbolj prepoznavno ime slovenskih veleblagovnic. Več kot 10.000 kvadratnih metrov prodajnih površin s prepoznavnim pečatom sodobnosti in dostopnosti letno obišče več kot milijon kupcev. Ključni cilji podjetja so doseganje zadovoljstva zaposlenih, kupcev in delničarjev družbe ter dobri medsebojni odnosi s poslovnimi partnerji. Osnovna dejavnost družbe Nama d. d. Ljubljana je maloprodaja živilskih in neživilskih izdelkov.

Dodatne informacije:

Maruša Komac, vodja marketinga

Telefon: +386 1 425 82 93

Gsm: +386 31 733 748

E-pošta: marusa.komac@nama.si