O-STA

PVH Corp. imenovala Stefana Larssona na novo ustvarjeno mesto predsednika

Foto: PVH Corp. je sporočila spremembe v vodstvu podjetja, pri čemer je predsednik in glavni izvršni direktor Manny Chirico podpisal novo petletno pogodbo o zaposlitvi, Stefan Larsson pa je postal predsednik PVH-ja, kar je novo ustvarjeno delovno mesto. (Foto: Business Wire)

- Imenovanje Larssona, uspešnega managerja, bo še okrepilo vodstveno ekipo PVH in omogočilo močno načrtovanje nasledstva vodstva -

NEW YORK, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- PVH Corp. [NYSE:PVH], eno največjih oblačilnih podjetij, ki ima v lasti legendarne znamke, kot so CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, Speedo in IZOD, je danes sporočilo, da je bil Stefan Larsson imenovan na novo ustvarjeno mesto predsednika PHV Corp., novo vlogo pa bo prevzel 3. junija 2019. G. Larsson bo odgovoren za upravljanje PVH-jevega portfelja znamk in regij. Vsi trije glavni izvršni direktorji za blagovne znamke in regionalni predsedniki bodo odgovorni njemu, medtem ko bo on odgovoren Emanuelu Chiricu, predsedniku in glavnemu izvršnemu direktorju PVH-ja. V povezavi s tem je g. Chirico s podjetjem podpisal novo petletno pogodbo o zaposlitvi.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190521005894/en/

Predsedujoči direktor PVH-ja, Henry Nasella, je komentiral, da "verjamemo, da bo s podpisom nove pogodbe o zaposlovanju Mannyja in zaposlitvijo Stefana na novo ustvarjeno mesto predsednika PVH v izjemno dobrem položaju z vidika vodstvene in upravne nasledstvene perspektive za nadaljnje uresničevanje strateških načrtov daleč v prihodnosti."

G. Larsson je bil do nedavnega glavni izvršni direktor korporacije Ralph Lauren Corp., ki jo je uspešno preusmeril na področja, zaradi katerih je postala legendarna, izboljšal rezultate in utrl pot za nadaljnjo rast. Pred tem je bil g. Larsson globalni predsednik Old Navyja, oddelka Gap Inc. Pod njegovim vodstvom je Old Navy zabeležil 12 zaporednih četrtletij dobičkonosne rasti z $1 milijardo prihodkov iz prodaje. Skoraj 15 let je bil g. Larsson del ekipe švedskega trgovca Hennes & Mauritz (H&M), ko je njegova prodaja s $3 milijard poskočila na $17 milijard, podjetje pa se je iz 12 držav razširilo v 44.

"Zaradi svoje nadarjenosti in seznama dosežkov bo Stefan pomembna pridobitev za PVH-jevo managersko ekipo," je dejal Emanuel Chirico, predsednik in glavni izvršni direktor. "Je zelo cenjen zaradi svoje strateške osredotočenosti, uspešnega vodenja in globalnih izkušenj pri preoblikovanju podjetij in gradnji znamk v vse bolj dinamičnem in spreminjajočem se potrošniškem okolju. Prepričan sem, da je Stefan kot naš predsednik posebej usposobljen za to, da bo pomagal pospešiti našo globalno rast prek uspešnega vodenja naših znamk in regij k uresničevanju naših strateških prioritet in ustvarjanja stabilne rasti prihodkov in dobička ter donosa za naše delničarje."

Stefan Larsson je dejal: "PVH je izjemno podjetje, ki ima v lasti nekatere najbolj legendarne znamke globalnega življenjskega sloga. Od nekdaj sem občudoval dosežke Mannyja in upravnega odbora PVH-ja, ki se lahko pohvalijo s številnimi uspešnimi preobrazbenimi prevzemi, izjemnim ustvarjanjem znamk, novimi pristopi in inovativnostjo, močnimi funkcionalnimi platformami in vezmi s svojimi strankami. Veselim se, da bom lahko prispeval k moči PVH-ja in sodeloval s celotnim vodstvom podjetja pri vodenju poslovanja naprej."

O podjetju PVH Corp.

PVH je eno najbolj občudovanih podjetij s področja mode in življenjskega sloga na svetu. Naše znamke vodijo modo naprej - z dobrimi nameni. Naš portfelj vključuje legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in Geoffrey Beene kot tudi spletno znamko spodnjega perila True & Co. Pod temi in drugimi nacionalno in mednarodno znanimi znamkami, ki jih imamo v lasti oz. za katere imamo licenco, tržimo niz izdelkov. PVH ima več kot 38.000 sodelavcev v več kot 40 državah in letne prihodke v višini $9,7 milijarde. To je naša moč. To je moč PVH-ja.

*Licenco za Severno Ameriko in Karibe za znamko Speedo podjetja Speedo International Limited imamo v trajni lasti.


IZJAVA O VARNEM PRISTANU PO DOPOLNJENEM ZAKONU O ZASEBNIH TOŽBAH GLEDE VREDNOSTNIH PAPIRJEV IZ LETA 1995: Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost, kar brez omejitev vključuje izjave v zvezi s prihodnjimi načrti podjetja, strategijami, cilji, pričakovanji, in namerami, so podane v skladu z določili o varnem pristanu na podlagi leta 1995 dopolnjenega zakona o zasebnih tožbah glede vrednostnih papirjev. Vlagatelje opozarjamo, da so tovrstne izjave o prihodnosti po definiciji podvržene tveganjem in negotovostim, ki jih ni mogoče natančno predvideti in ki brez omejitev vključujejo naslednje: (i) Podjetje lahko svoje načrte, strategije, cilje, pričakovanja in namere kadarkoli poljubno spremeni; (ii) Podjetje lahko pride do točke visoke zadolženosti in precejšen delež svojega denarnega toka usmeri v servisiranje dolga, zaradi česar se lahko zgodi, da mu zmanjka sredstev za trenuten ali v prihodnosti načrtovan način poslovanja; (iii) raven prodaje oblačil, obutve in povezanih produktov tako veleprodajnim kupcem kot v svojih maloprodajnih prodajalnah, raven licenčne veleprodaje in maloprodaje in obseg popustov ter promocijskih cen, ki jih morajo ponujati Podjetje in imetniki licenc ter drugi poslovni partnerji, na kar lahko vplivajo vremenske razmere, spremembe v gospodarstvu, cene goriv, upad potovanj, modni trendi, konsolidacija, preusmeritev in stečaji v prodaji, preusmeritve znamk v lasti dajalcev licence in drugi faktorji; (iv) sposobnost Podjetja, da upravlja z rastjo in zalogami, kar vključuje spodobnost, da realizira prednosti prevzemov, na primer prihajajočih prevzemov, nakazanih v tem sporočilu za javnost; (v) omejevalne kvote, uveljavitev varnostnih pregledov in uvedba dajatev ali carin na blago iz držav, kjer podjetje ali imetniki njegovih licenc proizvajajo blago blagovnih znamk podjetja, kar bi lahko med drugim omejilo sposobnost proizvajanja produktov v stroškovno ugodnih državah oziroma v državah, kjer imajo potrebno delovno silo in tehnično znanja; (vi) dostopnost in strošek surovin; (vii) spodobnost Podjetja, da se pravočasno prilagodi spremembam trgovinskih pravil ter selitvi in razvoju proizvajalcev (kar lahko vpliva na to, kje se lahko proizvodi Podjetja najbolje proizvajajo); (viii) spremembe tovarniških in logističnih zmogljivosti, ki so na voljo, eskalacija plač in stroškov pošiljanja, civilni nemiri, vojna ali teroristična dejanja oziroma tveganje le-teh ali politična oziroma delavska nestabilnost v kateri izmed držav, kjer podjetje ali imetniki njegovih licenc oziroma drugi poslovni partnerji svoje produkte prodajajo, proizvajajo oziroma jih tam nameravajo prodajati ali proizvajati; (ix) epidemije bolezni in skrbi v zvezi z zdravjem, ki bi lahko vodile do zaprtja tovarn, zmanjšanja delovne sile, pomanjkanje surovin ali embarge na blago, proizvedeno na okuženih območjih, hkrati pa bi lahko zmanjšale povpraševanje potrošnikov in potrošnjo, ko potrošniki zbolijo ali zmanjšajo oziroma ustavijo potrošnjo, da bi ne bi bili izpostavljeni bolezni; (x) prevzemi in odprodaja premoženje ter zadeve, povezane s prevzemi, odprodajo in predlaganimi transakcijami, kar brez omejitev vključuje sposobnost integriranja prevzete entitete ali podjetja brez bistvenih negativnih vplivov na poslovanje prevzete entitete, prevzetega podjetja ali Podjetja, delovna razmerja, razmerja s prodajalci, razmerja s strankami ali finančno poslovanje, in sposobnost učinkovitega in dobičkonosnega poslovanja obstoječih poslovnih enot Podjetja po odprodaji ali drugi odtujitvi podružnice, podjetja ali sredstev; (xi) nezmožnost pridobiteljev licenc Podjetja, da uspešno prodajajo licenčne produkte oziroma ohranijo vrednost znamk Podjetja, oziroma njihova zloraba znamk Podjetja; (xii) znatne spremembe tečaja ameriškega dolarja v primerjavi s tujimi valutami, v katerih poteka precejšen delež transakcij Podjetja; (xiii) stroški pokojninskega zavarovanja, obračunani med letom, se izračunajo na podlagi aktuarskih izračunov, ki so narejeni na predpostavkah in ocenah o finančnih trgih, gospodarskih in demografskih pogojih ter razlikah med ocenjenimi in dejanskimi rezultati, kar lahko povzroči precejšnje dobičke ali izgube, ki se takoj obračunajo v poslovnem izidu, ponavadi v zadnjem četrtletju leta; (xiv) vpliv novih in dopolnjenih davčnih zakonov in predpisov, predvsem ameriškega Zakona o davčnih olajšavah in delovnih mestih (Tax Cuts and Jobs Act) iz leta 2017, ki bi lahko nesorazmerno vplivali na Podjetje v primerjavi z nekaterimi konkurenti, in sicer zaradi specifične davčne strukture Podjetja in večjega deleža prihodkov, ki jih ustvari zunaj ZDA ter zaradi nizozemske zakonodaje, znane pod imenom "Nizozemski davčni načrt 2019"; in (xv) druga tveganja in negotovosti, ki so občasno navedene v vlogah, ki jih Podjetja predloži Komisiji za vrednostne papirje ("SEC").

Podjetje se ne zavezuje, da bo javno posodabljajo katero koli izmed izjav o prihodnosti, niti na podlagi novih informacij niti zaradi prihodnjih dogodkov ali drugih dejavnikov.


Kontakti:

PVH Corp.
Dana Perlman
Blagajničarka, višja podpredsednica za poslovni razvoj in odnose z vlagatelji
(212) 381-3502
communications@pvh.com


Vir: PVH Corp.