O-STA

Podjetje PVH Corp. imenovalo Cheryl Abel-Hodges za glavno izvršno direktorico Calvin Klein, Inc.

Steve Shiffman zapušča podjetje

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)- PVH Corp. [NYSE:PVH], eno največjih podjetij za oblačila, ki ima v lasti legendarne znamke, kot so CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, Speedo in IZOD, je danes sporočilo, da je Cheryl Abel-Hodges nova glavna izvršna direktorica družbe Calvin Klein.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190609005037/en/

Napis po fotografijo: Podjetje PVH Corp. povišala Cheryl Abel-Hodges na položaj glavne izvršne direktorice Calvin Klein, Inc. (Foto: Business Wire)

Abel-Hodges je pri PVH pred tem delovala kot predsednica skupine Calvin Klein North America in skupine The Underwear Group. V svoji novi vlogi bo poročala Stefanu Larssonu, predsedniku PVH.

Steve Shiffman, nekdanji glavni izvršni direktor, družbo zapušča, ker bi se rad posvetil drugim interesom.

"Trdno verjamem, da je Cheryl prava oseba, ko gre za nalogo voditi znamko CALVIN KLEIN. Njene izjemne upravljalske sposobnosti ter vedno znova potrjena operativna odličnost bodo ekipi Calvina Kleina omogočili odločno pot naprej," je povedal Emanuel Chirico, predsednik uprave podjetja PVH Corp. "Prepričan sem, da nam bo ta vodstvena sprememba - v povezavi z našimi izjemnimi vodstvenimi ekipami po vsem svetu - omogočila izkoristiti dolgoročni rastni potencial znamke."

"Rad bi se zahvalil Steveu za vse, kar je prispeval za PVH, saj je med drugim vodil naši maloprodajni družbi Calvin Klein in Heritage Brands, kot izvršni generalni direktor pa je igral tudi ključno vlogo pri rasti znamke CALVIN KLEIN," je dodal Chirico.

Odkar se je Abel-Hodges leta 2006 pridružila PVH, je v podjetju delovala na različnih vodstvenih položajih. Kot predsednica Calvin Klein North America je pomagala začrtati strateško smer za znamko CALVIN KLEIN, pri čemer je stavila na k potrošnikom usmerjeni pristop. Pri The Underwear Group je vodila razvoj PVH platforme za inovativno spodnje perilo, pri čemer je bdela nad oblikovanjem, trženjem, razvojem in načrtovanjem izdelkov pri vseh družbah PVH za moško in žensko spodnje perilo.

O podjetju PVH Corp.

PVH je eno najbolj čislanih podjetij s področja mode in življenjskega sloga na svetu. Naše znamke vodijo modo naprej - za vselej in v dobro vseh. Naš portfelj vključuje legendarne znamke CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner's, Olga in Geoffrey Beene kot tudi spletno znamko spodnjega perila True & Co. Pod temi in drugimi nacionalno in mednarodno znanimi znamkami, ki jih imamo v lasti oz. za katere imamo licenco, tržimo niz izdelkov. PVH ima več kot 38.000 sodelavcev v več kot 40 državah in letne prihodke v višini 9,7 milijarde ameriških dolarjev. To je naša moč. To je moč PVH-ja.

*Licenco za Severno Ameriko in Karibe za znamko Speedo podjetja Speedo International Limited imamo v trajni lasti.

IZJAVA O VARNEM PRISTANU PO DOPOLNJENEM ZAKONU O ZASEBNIH TOŽBAH GLEDE VREDNOSTNIH PAPIRJEV IZ LETA 1995: Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost, kar brez omejitev vključuje izjave v zvezi s prihodnjimi načrti podjetja, strategijami, cilji, pričakovanji, in namerami, so podane v skladu z določili o varnem pristanu na podlagi leta 1995 dopolnjenega zakona o zasebnih tožbah glede vrednostnih papirjev. Vlagatelje opozarjamo, da so tovrstne izjave o prihodnosti po definiciji podvržene tveganjem in negotovostim, ki jih ni mogoče natančno predvideti in ki brez omejitev vključujejo naslednje: (i) podjetje lahko svoje načrte, strategije, cilje, pričakovanja in namere kadarkoli poljubno spremeni; (ii) podjetje lahko pride do točke visoke zadolženosti in precejšen delež svojega denarnega toka usmeri v servisiranje dolga, zaradi česar se lahko zgodi, da mu zmanjka sredstev za trenuten ali v prihodnosti načrtovan način poslovanja; (iii) raven prodaje oblačil, obutve in povezanih produktov tako veleprodajnim kupcem kot v svojih maloprodajnih prodajalnah, raven licenčne veleprodaje in maloprodaje in obseg popustov ter promocijskih cen, ki jih morajo ponujati podjetje in imetniki licenc ter drugi poslovni partnerji, na kar lahko vplivajo vremenske razmere, spremembe v gospodarstvu, cene goriv, upad potovanj, modni trendi, konsolidacija, preusmeritev in stečaji v prodaji, preusmeritve znamk v lasti dajalcev licence in drugi faktorji; (iv) sposobnost podjetja, da upravlja z rastjo in zalogami, kar vključuje spodobnost, da realizira prednosti prevzemov, na primer prihajajočih prevzemov, nakazanih v tem sporočilu za javnost; (v) omejevalne kvote, uveljavitev varnostnih pregledov in uvedba dajatev ali carin na blago iz držav, kjer podjetje ali imetniki njegovih licenc proizvajajo blago blagovnih znamk podjetja, kar bi lahko med drugim omejilo sposobnost proizvajanja produktov v stroškovno ugodnih državah oziroma v državah, kjer imajo potrebno delovno silo in tehnično znanja; (vi) dostopnost in strošek surovin; (vii) spodobnost podjetja, da se pravočasno prilagodi spremembam trgovinskih pravil ter selitvi in razvoju proizvajalcev (kar lahko vpliva na to, kje se lahko proizvodi podjetja najbolje proizvajajo); (viii) spremembe tovarniških in logističnih zmogljivosti, ki so na voljo, eskalacija plač in stroškov pošiljanja, civilni nemiri, vojna ali teroristična dejanja oziroma tveganje le-teh ali politična oziroma delavska nestabilnost v kateri izmed držav, kjer podjetje ali imetniki njegovih licenc oziroma drugi poslovni partnerji svoje produkte prodajajo, proizvajajo oziroma jih tam nameravajo prodajati ali proizvajati; (ix) epidemije bolezni in skrbi v zvezi z zdravjem, ki bi lahko vodile do zaprtja tovarn, zmanjšanja delovne sile, pomanjkanje surovin ali embarge na blago, proizvedeno na okuženih območjih, hkrati pa bi lahko zmanjšale povpraševanje potrošnikov in potrošnjo, ko potrošniki zbolijo ali zmanjšajo oziroma ustavijo potrošnjo, da bi ne bi bili izpostavljeni bolezni; (x) prevzemi in odprodaja premoženje ter zadeve, povezane s prevzemi, odprodajo in predlaganimi transakcijami, kar brez omejitev vključuje sposobnost integriranja prevzete entitete ali podjetja brez bistvenih negativnih vplivov na poslovanje prevzete entitete, prevzetega podjetja ali podjetja PVH, delovna razmerja, razmerja s prodajalci, razmerja s strankami ali finančno poslovanje, in sposobnost učinkovitega in dobičkonosnega poslovanja obstoječih poslovnih enot podjetja po odprodaji ali drugi odtujitvi podružnice, podjetja ali sredstev; (xi) nezmožnost pridobiteljev licenc podjetja, da uspešno prodajajo licenčne produkte oziroma ohranijo vrednost znamk podjetja, oziroma njihova zloraba znamk podjetja; (xii) znatne spremembe tečaja ameriškega dolarja v primerjavi s tujimi valutami, v katerih poteka precejšen delež transakcij podjetja; (xiii) stroški pokojninskega zavarovanja, obračunani med letom, se izračunajo na podlagi aktuarskih izračunov, ki so narejeni na predpostavkah in ocenah o finančnih trgih, gospodarskih in demografskih pogojih ter razlikah med ocenjenimi in dejanskimi rezultati, kar lahko povzroči precejšnje dobičke ali izgube, ki se takoj obračunajo v poslovnem izidu, ponavadi v zadnjem četrtletju leta; (xiv) vpliv novih in dopolnjenih davčnih zakonov in predpisov, predvsem ameriškega Zakona o davčnih olajšavah in delovnih mestih (Tax Cuts and Jobs Act) iz leta 2017, ki bi lahko nesorazmerno vplivali na podjetje v primerjavi z nekaterimi konkurenti, in sicer zaradi specifične davčne strukture podjetja in večjega deleža prihodkov, ki jih ustvari zunaj ZDA ter zaradi nizozemske zakonodaje, znane pod imenom "Nizozemski davčni načrt 2019"; in (xv) druga tveganja in negotovosti, ki so občasno navedene v vlogah, ki jih podjetje predloži Komisiji za vrednostne papirje ("SEC").

Podjetje se ne zavezuje, da bo javno posodabljajo katero koli izmed izjav o prihodnosti, niti na podlagi novih informacij niti zaradi prihodnjih dogodkov ali drugih dejavnikov.

Kontakti:

PVH Corp.

Dana Perlman

Blagajničarka, višja podpredsednica za poslovni razvoj in odnose z vlagatelji

(212) 381-3502

communications@pvh.com


Calvin Klein

Caroline Curtis

podpredsednica za trženje znamk in Vice President Brand Marketing & korporativno komuniciranje

(212) 292-9214

calvinkleincommunications@ck.com


Vir: PVH Corp.