P&G z novim pristopom k ustvarjalnosti v oglaševanju v nova inovativna kreativna partnerstva
P&G prvič v pogumna partnerstva z Johnom Legendom in Thrive Global Arianne Huffington, prebojno kreativno ustvarjanje in nove tehnološko podprte izkušnje za potrošnika na mednarodnem Festivalu kreativnosti Lions 2019 v Cannesu
CANNES, Francija--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble Company (NYSE:PG) je danes predstavilo serijo novih inovativnih kreativnih partnerstev z Johnom Legendom in Thrive Global Arianne Huffington ter drugimi, ki z novim pristopom h kreativnosti vnašajo novosti v oglaševanje v času, ko so spremembe potrebne.
V skladu z rastočim povpraševanjem med potrošniki po avtentičnih zgodbah in izkušnjah, ki pozitivno vplivajo na družbo in človeštvo, partnerstva gradijo na konvergenci med oglaševanjem, novinarstvom, filmsko umetnostjo, glasbo, komedijo in tehnologijo. Prav tako združujejo ustvarjalne inovatorje, ki gradijo na enakosti in vključenosti, da bi ustvarili bolj navdihujočo ustvarjalnost, ki jo ljudje želijo vedno znova izkušati.
"Predolgo je bil svet oglaševanja sam svoj svet - ločen od drugih ustvarjalnih industrij in vse manj pomemben za potrošnike. Čas je za nov pristop k ustvarjalnosti, ki bo omogočil nov način oglaševanja," je dejal Marc Pritchard, direktor za blagovne znamke v Procter & Gamble. "Na voljo je ogromno virov ustvarjalnosti in P&G danes stopa v akcijo, da bi oglaševalski svet združil z drugimi ustvarjalnimi dejavnostmi prek partnerstev, ki podpirajo človeštvo in razširjajo naš pogled glede tega, kakšno bi oglaševanje lahko bilo."
P&G na Festivalu kreativnosti Lions 2019 v Cannesu poziva industrijo, naj prevzame pobudo in se združi z drugimi ustvarjalnimi svetovi, hkrati pa predstavlja številna nova partnerstva:
Ustvarjalno partnerstvo z Johnom Legendom, ki prek različnih žanrov raziskuje različne vidike človeštva in človekovih izkušenj - kot so starševstvo, moderni moški, glasba in družbena pravičnost - s P&G in njegovimi znamkami Pampers, Gillette in SK-II.
Partnerstvo za človeštvo s Thrive Global Arianne Huffington, ki v znamke P&G, kot so Oral-B in Crest, Pampers, Venus, Secret in Pantene vgrajuje "razvijanje navad z mikro koraki" ter združuje kognitivno in vedenjsko znanost z vedami o življenju, da bi uporabnikom pomagalo znižati stres in izboljšati zdravje vsak dan.
Pogumno partnerstvo s Saturday Morningom, inovativnim, družbeno ozaveščenim ustvarjalnim kolektivom, ki bo skupaj s P&G prestavilo nov kratki film z naslovom "THE LOOK" (Videz), ki se odprto ukvarja s problemom rasnih predsodkov in gradi na uspehu filma "The Talk" (Govor), ki je na festivalu Lions prejel več nagrad in tudi glavno nagrado.
Kolektivno partnerstvo za ponovno lansiranje pobude Free the Bid into Free the Work, izbrane storitve za iskanje talentov, ki jo je ustanovila nagrajena režiserka Alma Har'el za ženske in premalo predstavljene ustvarjalce, da bi razvila nove zgodbe, ki niso bile še nikoli predstavljene - kajti ustvarjalnost ljubi raznolikost.
Ustvarjalno partnerstvo z GLAAD-dom, ki slavi vse vidike človekove vključenosti in izražanja, vključno z novim filmom Pantena, ki nadgrajuje legendarno kampanjo znamke "Ne sovraži me zaradi moje lepote".
Tehnološko partnerstvo, ki najnovejše tehnologije vključuje v znamke, da bi ustvarili izjemne izkušnje za uporabnika. V Cannesu se bo odprl interaktivni P&G LifeLab, kjer bodo predstavljeni novi izdelki P&G ter izkušnje, kot so Oral-B Sense, Olay Skin Advisor, SK-II FutureX Smart Store, My Black is Beautiful ter izkušnja virtualne resničnosti Verizon Medie s podporo vsebin iz HuffPosta, ki uporabnika popolnoma prevzame.
"Zdaj bolj kot kadarkoli je ključno, da tisti, ki imamo vpliv, tega uporabimo za to, da svet spremenimo na bolje. Predan sem povezovanju ljudi, odpiranju njihovih src in umov ter spodbujanju ljudi, da vidijo skrbi in želje drugih," je dejal pevec, kantavtor, igralec, aktivist in producent John Legend. "Stvari lahko popolnoma spremenimo na področju pravičnosti, skupnosti, družine in tega, kako znamke ustvarjajo izdelke in komunikacijo, ki prispeva k pozitivnim spremembam v svetu. Vesel sem partnerstva s podjetjem, ki želi biti pozitivna sila v svetu in razvija kreativno delo, ki da misliti in bo vodilo v spremembe."
"Odlične znamke so stvar navade uporabnika - in znamke P&G-ja so stvar dnevne rutine za več kot 5 milijard potrošnikov po svetu," je dejala Arianna Huffington, ustanoviteljica in glavna izvršna direktorica Thrive Global. "Thrivovo inovativno partnerstvo s P&G-jem se osredotoča na izkoriščanje trenutkov vsakodnevnih navad povezanih z izdelki P&G - kot je umivanje zob ali menjavanje plenic - kot odskočno desko za Thirivove Mikrokorake, znanstveno dokazane načine za zniževanje stresa, izboljšanje zdravja in povečanja učinkovitosti. Vedenjska znanost kaže, da je razvijanje navad - dodajanje nove navade k obstoječi tako, da postane trajnostna rutina - najhitrejši način za ustvarjanje nove navade, ki se obdrži. V času, ko je količina stresa in izgorelosti ter motenj v duševnem zdravju visoka kot še nikoli prej, ponuja naše partnerstvo nov in pomemben način za uresničevanje naših misij izboljševanja življenja uporabnikov in pomaganja ljudem, da živijo bolj zdravo in izpolnjeno s pomočjo znamk in izdelkov, ki jih imajo radi in jih vsakodnevno uporabljajo."
Partnerstva gradijo na temeljih, ki jih je P&G postavil v Cannesu lani:
Partnerstvo s Katie Couric Media, ki je prineslo prepričljive programe prek človečnosti v novinarstvu - vključno s profili uspešnih žensk, ki so jih sponzorirale P&G-jeve znamke Olay, Secret in Pantene, kratki film o pričakovanjih žensk s SK-II, nedavni projekt z Gillette o vzgajanju fantov in pameten dnevni bilten Wake-Up Call, ki omogoča vpogled v glavne zgodbe dneva in reportaže o življenjskem slogu ter komentarje.
Lani je P&G prav tako predstavil Queen Collective z Queen Latifah, Tribeca Studios in United Talent Agency, da bi pospešil enakost spolov in ras izza kamere prek ustvarjanja in distribucije filmov, katerih režiserke so multikulturne ženske,kot na primer Ballet After Dark (Balet v mraku) avtorice B'Monet's in If There is Light (Če je luč) Haley Elizabeth Anderson - kratka dokumentarca, ki sta bila premierno prikazana na filmskem festivalu Tribeca Film Festival.
P&G je sklenil partnerstvo tudi z National Geographicom in organizacijo Global Citizen, da bi razvil ACTIVATE, serijo dokumentarcev, ki osvešča o ekstremni revščini, neenakosti in okoljski vzdržnosti, da bi državljane sveta pripravil do tega, da sami postanejo gonilo trajne spremembe.
"Ko se povezujemo z ustvarjalnimi ljudmi, ki verjamejo v pomen enakosti in vključenosti, lahko ustvarjamo zgodbe, ki jih nismo izkusili nikoli prej - kajti ustvarjalnost ljubi raznolikost," je dejal Pritchard. "In ko ustvarjalnost sprejmemo prek človečnosti, lahko dobesedno spremenimo svet tako, da svoj glas uporabimo ne samo kot gonilo rasti, ampak kot silo za pozitivne spremembe."
O P&G LifeLab
Obiščite P&G Life Lab na Festivalu ustvarjalnosti Lions v Cannesu med 17. in 21. junijem med 9:30-17:30 v Palais II. P&G LifeLab, ki je bila prvič predstavljena na Sejmu elektronike januarja 2019, je razstava, ki obiskovalca popolnoma prevzame, prikazuje pa, kako kombiniramo najnovejša znanstvena dognanja in tehnologije z globokim razumevanjem potrošnika, da bi ustvarili povezane inovacije in izkušnje, ki spreminjajo življenja ljudi.
O podjetju Procter & Gamble
P&G skrbi za potrošnike po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, vodilnih znamk, med njimi so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G zajema obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše informacije o P&G in njegovih znamkah obiščite http://www.pg.com.
Digitalni paket za medije
https://news.pg.com/cannes-2019-press-kit
Sporočilo za javnost v izvirniku si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190616005069/en/
Kontakti:
Media:
Andrea Schoff
P&G globalne komunikacije
schoff.ar@pg.com
+1-513-238-4154
Becky East
H&K globalne strategije
becky.east@hkstrategies.com
+44 207 413 3093
Vir: Procter & Gamble