O-STA

P&G daje na ogled nov film, ki prikazuje notranjo pot podjetja do LGBT+ vključenosti

Nadaljevanje nagrajenega filma "The Words Matter" (Besede so pomembne) slavi pogumne zaposlene, ki so se zoperstavili nestrpnosti in si zagotovili enake delavske pravice

CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Procter & Gamble Company (NYSE:PG) je v sodelovanju s podjetjem Great Big Story z današnjim dnem omogočilo ogled filma Out of the Shadows (Iz senc omare), ki prikaže P&G-jevo pot LGBT vključevanja. Film izpostavi posameznike, ki so izzvali podjetje in premagali nasprotovanja v burnih 1990-ih in v prvih letih novega tisočletja.

To obvestilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. V polnem obsegu je na voljo na tem naslovu: https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/

Podjetje P&G je leta 1992 postalo eno prvih na lestvici največjih podjetij na svetu Fortune 500, ki so spolno usmerjenost uvrstili v svojo izjavo o raznolikosti. A boj za enakopravnost na delovnem mestu se je za LGBT+ skupnost takrat šele začenjal.

LGBT+ zaposleni, katerih skupnost je takrat trpela spričo HIV/AIDS epidemije in vedno glasnejših in organiziranih nasprotnikov, so na delovnem mestu le stežka dosegali enako obravnavo. Tisti, ki so bili zaposleni pri P&G, so začeli desetletno pot do ne samo enakih delavskih pravic, temveč tudi do razblinjanja predsodkov družbe do njihove skupnosti.

"Ta navdihujoč 25-minutni film prikaže zgodbo pogumnih zaposlenih, ki so izšli zmagoviti v boju s predsodki, sovraštvom in nestrpnostjo. Njihova pot pokaže, kako daleč smo prišli, a za enakopravnost bo potrebno še veliko dela. Tako se je P&G povezal z Great Big Story, da bi povedal njihovo zgodbo in omogočil drugim, da se učijo iz naše preteklosti in ustvarijo boljšo prihodnost, v kateri so vsi cenjeni in vsi vključeni," je povedala Shelly McNamara, vodja oddelka za raznolikost in vključevanje pri P&G.

Podjetje P&G se je odločilo deliti svojo interno zgodbo LGBT+ vključevanja v okviru prizadevanj, da bi uporabilo svoj glas pri zagonu pomembne razprave, ki naj pripelje do empatije in razumevanja. Film je zdaj dostopen pred 50. obletnico stonewallskega upora in kot del praznovanj ob paradnem mesecu.

"To je več kot samo korporativen dokumentarec; je odkrit pogled na zgodovino podjetja, na učne ure o vodenju in pogumu in način, preko katerega se lahko nadaljuje družbena razprava o raznolikosti in vključenosti," je povedal Brent Miller, pomočnik direktorja P&G, odgovoren za komuniciranje, in izvršni producent filma. "Pomembno se nam je zdelo transparentno deliti našo zgodbo, saj pokaže, kaj se je zgodilo tudi v mnogih drugih podjetjih, in lahko pomaga navdihniti novo generacijo, da nadaljuje z gradnjo bolj raznolikih podjetij in skupnosti."

Celoten 25-minutni film si lahko ogledate tukaj.

O odnosu podjetja P&G do družbene odgovornosti

Raznolikost in vključenost je eno izmed prioritetnih področij družbene odgovornosti podjetja P&G poleg etike in podjetniške odgovornosti, vpliva na skupnost, enakosti spolov ter okoljske vzdržnosti. Programi družbene odgovornosti podjetja so v skladu s cilji trajnostnega razvoja Organizacije združenih narodov za izkoreninjenje revščine, zaščito planeta in zagotavljanja blaginje za vse.

Za več informacij o prizadevanjih P&G na področju družbene odgovornosti si preberite poročilo podjetja za 2018, ki je dostopno tukaj.

O podjetju Procter & Gamble

P&G skrbi za potrošnike po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, vodilnih znamk, med njimi so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G zajema obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše informacije o P&G in njegovih znamkah obiščite http://www.pg.com.

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/

Kontakt:

Brent Miller, P&G komuniciranje

Miller.br.4@pg.com

+1-917-423-5338

Vir: Procter & Gamble