O-STA

Ljubljanski Kolosej posluje zelo uspešno

Do sedaj zbrani podatki o obisku prvega slovenskega kinocentra namreč našteli že v Ljubljani so več kot ugodni. Od otvoritve Koloseja maja letos pa do srede avgusta so 339.840 gledalcev. V vseh ljubljanskih kinodvoranah skupaj so letos, do srede avgusta, našteli 404.877 gledalcev.

Torej je ljubljanski kinocenter od otvoritve naprej k skupni številki obiska v ljubljanskih kinodvoranah prispeval maja slabi dve tretjini, v juniju, juliju in avgustu pa že večino vseh obiskovalcev Ljubljanskih kinopredstav. Razveseljuje dejstvo, da se obisk povečuje tudi v dopustniškem času, ko se obisk vseh kinodvoran že po tradiciji zmanjša. V Koloseju so do sedaj odvrteli 46 novih filmov, na prvem mestu po številu gledalcev pa sta s skoraj 40.000 gledalci Mumija se vrača in Dnevnik Bridget Jones, sledita pa Čokolada in Tomb Raider s 20.000 obiskovalci. Očitno je, da gledalce najbolj navdušujejo akcijski filmi, sledijo pa jim komedije in drame. Veliko zanimanje za prvi slovenski kinocenter potrjuje tudi obisk spletne strani www.kolosej.si, ki jo mesečno obišče v povprečju okoli 20.000 deskarjev.

V Koloseju načrtujejo, da se bo v zadnjih štirih mesecih letošnjega leta obisk še povečeval, saj pričakujejo preko 120.000 obiskovalcev mesečno. Obisk zagotavljajo premiere, kot so Pearl Harbor, Preprodajalci, Munje in Jurski park 3, ki že začenjajo ali pa bodo v kratkem začele svojo pot v prvem slovenskem kinocentru.