O-STA

Viewpoint in 'ONE: kampanja za dokončno odpravo revščine' sklepata partnerstvo za objavo ene milijarde reklamnih sporočil na spletu do julijskega vrha G8

New York, ZDA--15. junij 2005--ONE, zgodovinski podvig, ki je namenjen združevanju VSEH Američanov pri boju proti aidsu in revščini po vsem svetu, ter Viewpoint (NASDAQ:VWPT), vodilno podjetje na področju vizualnih tehnologij za svetovni splet in namizne aplikacije, sta danes sklenila partnerstvo, ki predstavlja mejnik pri osveščanju javnosti o kampanji ONE.

Viewpoint in ONE sta združila moči, da bi dosegla milijardo Američanov z neprimerljivo spletno kampanjo. Viewpoint trenutno objavlja 30 milijonov spletnih reklamnih pasic na dan s pomočjo velikodušnih donacij podjetij kot so Time Warnerjev AOL (NYSE: TWX), 24/7 Real Media (NASDAQ: TFSM), Microsoftov MSN (NASDAQ: MSFT), Google (NASDAQ: GOOG), MSNBC, New York Timesov ABout.com (NYSE: NYT), Burst! Media, Gamespot.com, Accuweather.com, Right Media, ValueClick (NASDAQ: VCLK) in Viacomovih (NYSE: VIA) CBS.com, CBS News in UPN. Originalno kampanjo je zasnoval @radical.media Jona Kamena.

"Viewpoint in Jon Amato sta premaknila gore, da bi milijardo sporočil poslala točno takrat, ko jih potrebujemo - pred srečanjem predsednikov držav G8, ki se bodo pogovarjali o pomoči najrevnejšim državam na svetu. Viewpoint je zasnoval kampanjo za pritegnitev Američanov na točno takšen način, kot je hotel Bono ter s tem uresničil njegovo željo v času, ki je ključnega pomena za najrevnejše ljudi na planetu," je dejal Jamie Drummond, izvršni direktor DATA, skupine, ki jo je ustanovil Bono in ustanovni član kampanje 'ONE: kampanja za dokončno odpravo revščine'.

ONE Američane nagovarja s pomočjo raznorodne koalicije verskih organizacij in skupin, ki se bojujejo proti revščini, tako da ljudem pokaže, kaj lahko vsak izmed njih naredi v boju proti aidsu in revščini. Od osrčja ruralne Amerike pa vse do Hollywooda Američani z vseh področij življenja delujejo kot eno. Do sedaj je kampanji ONE prisluhnilo več kot 900.000 navadnih ljudi, ki so obiskali ONE.ORG in podpisali ONE deklaracijo. ONE se trenutno osredotoča na skorajšnji vrh G8, skupine najbolj razvitih držav na svetu, ki bo med 6. in 8. julijem potekal v Edinburgu na Škotskem. ONE voditelje poziva, naj sprejmejo tri pogumne zaveze: višja in boljša mednarodna pomoč, odpis dolgov ter reforma trgovinske politike za najrevnejše države na svetu. "Viewpointova milijarda" bo pripomogla glasovom Američanov, ki svetovne voditelje pozivajo, naj naredijo več za tiste, ki imajo manj.

"Kampanjo ONE podpiram, ker hočem po svojih močeh pripomoči pri odpravi revščine po svetu. Hvaležni smo podjetjem, kot sta Viewpoint in Radical Media, ki nam pomagajo, da dosežemo kar se da široko občinstvo in ljudi spodbudimo, da sodelujejo pri življenjsko pomembnem projektu," je dejala filmska igralka Kate Hudson, ki podpira ONE in nastopa na plakatih ter v video spotih za ONE.

Partnerstvo med ONE in Viewpointom je rezultat nagrade, ki jo je Bono prejel na februarski konferenci TED (tehnologija, zabava, oblikovanje). TED je vsakoletna konferenca 800 mnenjskih voditeljev, ki pomagajo oblikovati boljšo prihodnost. Bonu so kot del nagrade pripadale tri želje glede kampanje proti revščini. Zaželel si je, da bi vodilna tehnološka podjetja milijon Američanov spodbudila k podpisu deklaracije ONE; milijardo reklam za kampanjo ONE, ki bi Američane spodbudila k solidarnosti z milijardo ljudi, ki živijo z manj kot enim dolarjem na dan; in da bi ena afriška država, in sicer Etiopija, vpeljala tehnologijo 21. stoletja, tako da bi vse šole in bolnišnice v državi imele dostop do interneta.

Predsednik uprave Viewpointa Jay Amato, ki se je udeležil konference, se je prostovoljno javil, da najde način, kako zagotoviti milijardo reklamnih sporočil. "Viewpointova začetna ponudba me je popolnoma presenetila, še bolj pa sem šokiran, kako hitro so jo začeli uresničevati," je dejal Chris Anderson, glavni organizator konference TED. "TED smo zasnovali ravno z namenom spodbuditi tako spektakularne pobude."

"Izjemno ponosni smo, da sodelujemo v kampanji ONE," je dejal Jay Amato, izvršni direktor Viewpointa. "Prepričani smo bili, da bomo našli velikodušne izdajatelje, ki bodo ponudili medijski prostor, in da bomo mi pomagali z oglaševalsko vsebino ter tehnologijo in tako uresničili Bonovo željo. V osebno zadovoljstvo mi je, da od naših partnerjev dobivamo neverjetno podporo, in da z lastnimi očmi vidim, da je lahko pri dobrem poslovanju obenem toliko človekoljubnosti."

Unicast (oglaševalska podružnica Viewpoint Corporation) za objavo milijarde reklamnih sporočil pasic uporablja Unicast Advertising Platform, s katero je zasnovala, upravlja in izvršuje celotno kampanjo. Sporočila so tako standardne reklame kot video reklame, pri tem pa je slednjih približno 15 odstotkov. Spletne strani, ki želijo sodelovati in podariti oglaševalski prostor, naj kontaktirajo Kristen Corey, direktorico prodaje pri Unicastu, na 212-201-0843 ali kcorey@viewpoint.com.

O ONE

ONE je zgodovinski podvig, ki je namenjen združevanju VSEH Američanov pri boju proti aidsu in revščini po vsem svetu. Gre za koalicijo skoraj milijona Američanov, ki jo je ustanovilo 11 vodilnih humanitarnih organizacij v državi: Bread for the World, CARE, DATA, International Medical Corps, International Rescue Committee, Mercy Corps, Oxfam America, Plan USA, Save the Children US, World Concern, in World Vision. ONE sodeluje tudi z NBA, Rock the Vote, in kampanjo Millennium Campaign.

O VIEWPOINT

Platforma podjetja Viewpoint je tehnologija, ki poganja najbolj inovativne vizualne vsebine na spletu in namizne vsebine, in sicer za stranke kot so America Online, General Electric, General Motors, Hewlett Packard, IBM, Lexus, Microsoft, Samsung, Scion, Sony in Toyota. Unicast Online Advertising Suite, naslednja generacija platforme za uporabo in upravljanje reklam, ter orodna vrstica Viewpoint, vizija prihodnosti iskanja po spletu, sta najnovejši prelomni tehnologiji, ki lahko do popolnosti izkoristita zmogljivosti Viewpoint Platform. Več informacij najdete na www.viewpoint.com.

OPOZORILO GLEDE NAPOVEDI

To sporočilo vsebuje napovedi, kot jih določa novela zakona o pravnih postopkih za zasebna podjetja iz leta 1995 (Private Securities Litigation Reform Act 1995) in podobne izraze, ki odražajo trenutna pričakovanja Viewpointa o prihodnjem poslovanju. Te izjave in izrazi so podvrženi tveganjem, negotovosti in drugim faktorjem, zaradi katerih lahko Viewpointovi dejanski rezultati bistveno odstopajo od rezultatov, neposredno ali posredno izraženih v teh izjavah in izrazih. Med takšna tveganja, negotovosti in dejavnike spadajo poročila, ki jih Viewpoint pošilja Komisiji za nadzor nad trgovanjem z vrednostnimi papirji (Securities and Exchange Commission), ter pomanjkanje zagotovil, da bo Viewpoint dejansko objavil milijardo reklam. Viewpoint in Unicast sta zaščiteni blagovni znamki Viewpoint Corporation. Vse pravice pridržane.

Members of the Press:

Schwartz Communications

Dawn Sullivan,

781-684-0770

viewpoint@schwartz-pr.com

or

Investor Relations:

Financial Dynamics

Julie Prozeller,

212-850-5600

jprozeller@fd-us.com