NLB poslovalnice prihodnji teden s prilagojenim delovnim časom
V NLB še naprej pozorno spremljamo zaostrovanje razmer zaradi širjenja koronavirusa, temu pa prilagajamo tudi svoje ukrepe, da bi zagotovili kar najvišjo stopnjo varnosti poslovanja tako za naše stranke kot zaposlene in prispevali k čim hitrejši zajezitvi okužb. Zaradi tega bodo naše poslovalnice s ponedeljkom začele poslovati po prilagojenem urniku.
Od ponedeljka, 26. oktobra 2020, bodo tako vse NLB poslovalnice poslovale po prilagojenem delovnem času, in sicer bodo vsak delovnik odprte od 8. do 15 ure.
V petek, 30. oktobra, pa bodo zaradi izplačila pokojnin naše poslovalnice svoja vrata odprle že ob 7.30. Prve pol ure bo namenjene izključno upokojencem, poleg tega bomo - tako kot doslej - vse stranke prijazno prosili, da prednost pri obravnavi ponudijo upokojencem, invalidom in nosečnicam.
Starejšim in upokojencem sicer svetujemo, da na dan izplačila pokojnin ostanejo doma, za pomoč pri bančnih opravkih pa prosijo svojce.
Večjega zapiranja enot ne predvidevamo, seveda pa se bomo prilagodili razmeram, če se bodo še naprej zaostrovale in bo to potrebno.
V poslovalnico le, ko je nujno in ob upoštevanju ukrepov
Tako kot spomladi tudi zdaj, ko število okužb znova strmo raste, svetujemo, da stranke obiščejo poslovalnico le, ko je to res nujno, če pa že, pa naj ne pozabijo na preventivne ukrepe in napotke:
V poslovalnici je lahko hkrati le toliko strank, kot je delujočih bančnih okenc.
Vstop v poslovalnice je omejen na posamično vstopanje.
Vstop je dovoljen le strankam z zaščitno masko ali drugo obliko zaščite ustnega in nosnega dela obraza. Teh zaščitnih elementov stranka med opravljanjem bančne storitve ne sme odstraniti, razen toliko, kot je nujno potrebno za identifikacijo.
V poslovalnicah je kot v vseh zaprtih javnih prostorih obvezno razkuževanje rok.
Poleg tega stranke prosimo, naj spoštujejo osebni prostor zaposlenih in ostalih strank (vsaj 1,5 metra) tako pred poslovalnicami, ko čakajo na vstop, kot seveda v njih.
Kako je bolj priporočljivo poslovati z banko?
Vsekakor je najbolj varno ostati doma in za poslovanje z banko uporabiti sodobne načine plačevanja.
Stranke lahko vsa plačila uredijo prek spletnih ali mobilnih bank NLB Klik in NLB Proklik ter Klikin in Klikpro. Po pomoč ali nasvet pa se lahko kjer koli in kadar koli obrnejo na naše bančne strokovnjake, in sicer prek video klica, spletnega klepeta ali telefonske številke 01 477 20 00, pa tudi email naslova info@nlb.si. V NLB smo namreč kot edina banka strankam na voljo 24 ur na dan, vse dni v letu.
V teh časih je gotovino bolje nadomestiti z brezgotovinskim poslovanjem z brezstičnim karticami ali uporabo mobilne denarnice NLB Pay, za zneske do 25 evrov celo brez vnosa številke PIN. Če skrbimo za higieno mobilnega telefona in denarnice, je brezgotovinsko plačevanje tako vsekakor veliko boljša izbira, kot so bankovci in kovanci, ki izmenjajo veliko rok.
Kadar pa brez gotovine vseeno ne gre, se lahko naše stranke in vsi ostali uporabniki vedno zanesejo na široko mrežo bankomatov po Sloveniji. Poskrbeli bomo, da bo v njih ves čas na razpolago dovolj gotovine. A pozor: tudi po uporabi bankomatov ne gre pozabiti na razkuževanje rok.
To je le nekaj preprostih načinov, kako lahko že z vsakodnevnimi bančnimi opravki pomagamo upočasniti in ustaviti širjenje okužb s koronavirusom. Najprej vsak sam in tako vsi skupaj - saj smo skupaj močnejši.
NLB Komuniciranje