O-STA

JPMorgan Chase prevzema vodilno podjetje na področju potovanj in zvestobe

JPMorgan Chase bo preoblikoval svoje celovite potovalne zmogljivosti s prevzemom moderne in za rast pripravljene tehnološke platforme cxLoyalty

NEW YORK--(BUSINESS WIRE) -- JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) in cxLoyalty Group Holdings sta danes sporočili, da sta podpisali pogodbo, v skladu s katero bo JPMorgan Chase od družbe cxLoyalty Group Holdings prevzela dejavnost Global Loyalty. Dogovor vključuje dejavnosti tehnoloških platform, turistične agencije, darilne kartice, trgovskega blaga in zbiranja točk pod okriljem cxLoyalty.

"Pričujoča investicija je pokazatelj naše zavezanosti zagotavljanju izjemnih ugodnosti in storitev potovanj za celotno obsežno in še naprej rastočo bazo naših strank. Ljudje po vsem svetu želijo spet na počitnice in potovanja, kar bo, upamo, za mnoge postalo v bližnji prihodnosti realnost. S prevzemom dejavnosti potovanj in zvestobe cxLoyalty bomo milijonom naših strank pri Chaseu ponudili obogateno izkušnjo, in to takrat, ko bodo na to pripravljeni, dovolj zaupljivi in se bodo počutili dovolj pomirjeni, da potujejo," je dejala glavna izvršna direktorica za posojila potrošnikom pri JPMorgan Chase, Marianne Lake.

CxLoyalty je vodilna družba za rešitve zvestobe in tehnološke rešitve z več kot 40 leti izkušenj. Njihovo znanje s področja oblikovanja, izdajanja in izpolnjevanja programov zvestobe dopolnjuje ugled družžbe JPMorgan Chase pri zagotavljanju dodane in raznotere vrednosti svojim strankam. Dogovor bo po pričakovanjih okrepil močne temelje, zgrajene na zvestobi, med drugim za Chasejevo platformo Ultimate Rewards in za obstoječe stranke cxLoyalty, s čimer bomo vsem strankam omogočili bolj celostno in celovito potovalno izkušnjo. Znamko cxLoyalty in obstoječe odnose s strankami bo še naprej vodil glavni izvršni direktor skupine cxLoyalty Todd Siegel.

"Družba JPMorgan Chase je pravi partner za nadaljnja vlaganja v naše vodilno družbo za zvestobo," je dejal glavni izvršni direktor skupine cxLoyalty Todd Siegel. "To partnerstvo nam omogoča, da okrepimo in razširimo naše tehnološke rešitve, vsebino nagrad in svetovno vrhunsko personalizirano izkušnjo za naše stranke s seznama Fortune 500 in na milijone njihovih strank po svetu."

Ga. Lake dodaja: "Todda in cxLoyalty pozdravljamo pri JPMorgan Chase in se veselimo, da bomo ustvarili še več vrednosti za naše skupne potrošnike in stranke."

Imetniki kreditne kartice JPMorgan Chase bodo še naprej kot običajno lahko uporabljali Ultimate Rewards in bodo postopoma pridobili dostop do obogatenih potovalnih izkušenj.

O JPMorgan Chase & Co.

JPMorgan Chase & Co. (NYSE: JPM) je na globalni ravni ena izmed vodilnih finančnih družb, ki upravlja s sredstvi v višini več kot 3,2 bilijona USD in ima dejavnostmi po vsem svetu. Družba je ena izmed vodilnih na področju investicijskega bančništva, finančnih storitev za prebivalstvo in mala podjetja, komercialnega bančništva, obdelave finančnih transakcij in upravljanja premoženja. Družba JPMorgan Chase & Co, ki je uvrščena v ameriški borzni indeks Dow Jones Industrial Average, pod blagovnimi znamkami J.P. Morgan in Chase zagotavlja storitve milijonom potrošnikov v Združenih državah Amerike in velikemu številu najbolj pomembnih poslovnih, institucionalnih in državnih strank na svetu. Informacije o JPMorgan Chase & Co. so na voljo na www.jpmorganchase.com.

Izvorno različico si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201228005218/en/

Kontakti

Amy Bonitatibus, vodja komunikacij, Chase, amy.m.bonitatibus@jpmorgan.com
Ashley Dodd, vodja komunikacij za kartično poslovanje, Chase, ashley.e.dodd@chase.com


Vir: JPMorgan Chase & Co.

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.