O-STA

American Express s poročilom o globalnih potovalnih trendih za 2021

Globalna raziskava med potrošniki razkriva ključne trende, ki nakazujejo naraščajoče povpraševanje po potovanjih, pripravljenost načrtovati prihodnja potovanja in vzpon digitalnega nomada

NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- American Express (NYSE: AXP) je danes objavil poročilo American Express Travel: Global Travel Trends Report o potovalnih trendih, ki nudi izjemen vpogled v občutke potrošnikov v zvezi s potovanji skoraj leto dni po začetku epidemije Covida-19. Zaključki v poročilu, ki temelji na raziskavah v sedmih državah, vključno z ZDA, Avstralijo, Indijo, Kanado, Mehiko, Japonsko in Združenim kraljestvom1, kažejo, da se potrošniki veselijo ponovnih potovanj in da načrtujejo svoja prihodnja potovanja.

V sporočilu za javnost so večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210309005322/en/

Ključni poudarki so:

  • Močno naraščajoče povpraševanje po potovanjih: 87% ljudi vključenih v raziskavo je dejalo, da je načrtovanje prihodnjega potovanja razlog, da se veselijo prihodnosti, 76% sodelujočih si ustvarja seznam željenih destinacij, kamor bi radi potovali, čeprav to za zdaj še ni možno, in 63% jih je dejalo, da varčujejo točke na svoji kreditni kartici za dopust, na katerega bodo šli, ko bodo potovanja spet sproščena.

  • Pripravljeni za takojšnje rezervacije: 56% sodelujočih je dejalo, da potovanja tako zelo pogrešajo, da bi bili pripravljeni rezervirati potovanje že zdaj, čeprav bi ga bili morda kasneje prisiljeni odpovedati.

  • Vzpon digitalnega nomada: 54% sodelujočih je dejalo, da se jim zdi svoboda in fleksibilnost, da lahko živijo in delajo, medtem ko potujejo po svetu sedaj bolj privlačna kot pred pandemijo.

  • Varnost je prioriteta: 65% anketirancev je dejalo, da nameravajo potovati, ko sami in člani njihove družine prejmejo cepivo proti Covidu-19.

  • Največji prestiž je po novem zasebnost: 75% anketirancev se strinja, da postajajo izkušnje, ki nudijo popolno zasebnost, najbolj iskane v svetu luksuznih potovanj.

  • Več trajnostnih potovanj: 68% sodelujočih v raziskavi se trudi pridobiti več informacij o potovalnih znamkah, ki si prizadevajo za trajnostne načine potovanj.

"Naše najnovejše poročilo o potovalnih trendih kaže, da med potrošniki tli rastoče povpraševanje po potovanjih, ter da mnogo ljudi hrepeni po potovanjih in začenja načrtovati bodoča potovanja," je dejala Audrey Hendley, predsednica American Express Travel. "Poleg tega pandemično okolje ustvarja nove trende, kot je vse večja privlačnost dela od koderkoli med potovanjem po svetu, prestiž pa postajajo bolj personificirane izkušnje, čistoča in zasebnost kot najbolj iskane prednosti kot tudi vedno več zanimanja za okoljske in družbene namene potovanj in potovalnih podjetij."

Spodaj je pregled ključnih poudarkov poročila:

POTROŠNIKI SE VESELIJO PONOVNEGA POTOVANJA

Ljudje najdejo upanje in tolažbo v razmišljanju o bodočih potovanjih in njihovem načrtovanju.

  • Potovanja za zdravje in dobro počutje: 78% anketirancev je nakazalo, da si v letu 2021 želijo potovati, da si znižajo raven stresa iz leta 2020.

  • Načrtovanje in plačevanje bodočih potovanj: Tretjina vprašanih pravi, da bodo v letu 2021 bolj pogosto kot pred pandemijo Covida-19 uporabljali potovalne točke za plačilo dela ali celotnega potovanja.

  • Nadoknaditi zamujena potovanja: 61% anketirancev namerava leta 2021 več časa kot sicer preživeti na potovanju, ker niso mogli potovati leta 2020.

  • Potrošniki so se pripravljeni žrtvovati za potovanja: 64% vprašanih potovanja tako pogreša, da bi se bili pripravljeni za en mesec odpovedati družbenim omrežjem v zameno za počitnice.

  • Kulinarični turizem ostaja priljubljen: 62% anketirancev pravi, da je prehranjevanje glavna dejavnost, ki jih zanima med potovanji, in podatki American Express Travel o rezervacijah za januar 2021 kažejo, da so kulinarična mesta najbolj zaželene destinacije ameriških in mednarodnih imetnikov kartice. Miami, San Francisco, Chicago in Houston so najbolj zaželeni med ameriškimi imetniki kartice American Express Card2 medtem ko imetnike mednarodne kartice International American Express Card3 najbolj privlačijo Mexico, Singapur in Tokio.

NOVA POTOVALNA MISELNOST

Ob nenehnih spremembah pravil glede rezervacij, ponudb potovanj in novih destinacij, ki so na voljo, se je izoblikovala nova potovalna miselnost.

  • Luksuzna potovanja: Pandemija je spremenila dojemanje luksuznih potovanj, saj so med anketiranci1 najbolj zaželene luksuzne prednosti postale personificirane izkušnje (82%), visoki standardi čistoče (81%) in zasebnost (79%). 59% si jih želi načrtovati in prilagajati svoje naslednje potovanje s pomočjo potovalnega agenta in 80% pravi, da bi želeli na željene destinacije odpotovati izven sezone, ko je manj gneče.

  • Porast zanimanja za neznana mesta: 69% anketirancev bi želelo obiskati manj znane destinacije in rezervacije pri American Express Travel potrjujejo ta trend, saj je vse več rezervacij v manj znanih mestih. Dallas in Charlotte na primer sta imela januarja 2021 več rezervacij pri imetnikih mednarodne kartice kot prejšnje leto4 in svetovalci pri American Express Travel prav tako poročajo o interesu za manjša mesta, kot je Porto (namesto Lizbone) na Portugalskem in Wellington (namesto Aucklanda) na Novi Zelandiji.

POTOVATI Z NAMENOM

Potrošniki postajajo bolj zavedni popotniki, poznajo več potovalnih podjetij, ki ustrezajo njihovim vrednotam in želijo potovati na destinacije, kjer imajo lahko pozitiven vpliv na skupnosti.

  • Podpiranje lokalnih skupnosti: 72% anketirancev se strinja, da si zavzeto želijo potovati v določene kraje, da bi tam pomagali povečati prihodke iz turizma ter tako podprli lokalno gospodarstvo1.

  • Podpiranje potovalnih znamk, ki promovirajo raznolikost in vključevanje: 69% anketiranih se strinja, da želi izbrati letalsko družbo/hotel, ki ceni raznolikost in vključevanje, in kjer se raznolika baza strank odraža tudi pri zaposlenih.

  • Ogljično ozaveščeni potniki: 60% anketirancev se strinja, da želijo rezervacijo opraviti pri letalski družbi, ki je zavezana ogljični nevtralnosti.

4.500 svetovalk in svetovalcev American Express Travel strankam nudi storitve najvišje kakovosti, kjer se visoka tehnologija prepleta s človeškim pristopom, 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Da bi strankam ponudilo več vrednosti in zaupanja kadarkoli so pripravljeni potovati, je podjetje pripravilo številne popuste in ponudbe pri hotelskih, letalskih in avtomobilskih najemih ter možnost brezplačne odpovedi pri American Express Travel podaljšalo do konca septembra. Z več informacij obiščite AmexTravel.com.

Dodatne zaključke in več informacij o poročilu American Express Travel: Global Travel Trends Report najdete tukaj.

METDOLOGIJA POROČILA AMERICAN EXPRESS TRAVEL: GLOBAL TRAVEL TRENDS REPORT

1 Spletno anketo Amex Trendex je opravilo podjetje Morning Consult med 15. in 24. januarjem 2021 na nacionalnem vzorcu 1.000 popotnikov v Avstraliji, Kanadi, Indiji, na Japonskem, v Mehiki in Združenem kraljestvu ter 2.000 v ZDA, katerih gospodinjstvo ima primerljive letne prihodke 70.000 ameriških dolarjev ali več v Avstraliji, Kanadi, na Japonskem in v Združenem kraljestvu, ter 50.000 ali več v Mehiki in 20.000 ali več v Indiji. Popotniki so definirani kot odrasli, ki so leta 2019 vsaj enkrat potovali z letalom. Rezultati imajo dovoljeno odstopanje plus ali minus 2 odstotni točki v ZDA, plus ali minus 3 odstotne točke v drugih državah.

2 Glede na rezervacije letal in hotelov ameriških imetnikov kartice, ki so bile opravljene prek American Express Travel januarja 2021

3 Glede na rezervacije letal in hotelov imetnikov mednarodne kartice, ki so bile opravljene prek American Express Travel januarja 2021

4Glede na rezervacije letal in hotelov imetnikov mednarodne kartice, ki so bile opravljene prek American Express Travel januarja 2021 v primerjavi za januarjem 2020.

O AMERICAN EXPRESS

American Express je globalno integrirano plačilno podjetje, ki strankam zagotavlja dostop do izdelkov, spoznanj in izkušenj, ki obogatijo življenja in gradijo poslovne uspehe. Za več informacij obiščite americanexpress.com in se povežite z nami preko facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress in youtube.com/americanexpress.

Najpomembnejše povezave do izdelkov, storitev in informacij glede družbene odgovornosti: plačilne in kreditne kartice, poslovne kreditne kartice, potovalne storitve, darilne kartice, predplačniške kartice, trgovske storitve, Accertify, InAuth, korporativne kartice, poslovna potovanja in družbena odgovornost.

Sporočilo za javnost v izvirniku je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210309005322/en/

Kontakti

AMERICAN EXPRESS
Heather Norton
Heather.A.Norton@aexp.com

Ali Pearce
Ali.Pearce@aexp.com

Vir: American Express

Večpredstavnostne vsebine

Poročilo o globalnih potovalnih trendih American Express Travel: Global Travel Trends Report kaže, da se potrošniki veselijo ponovnih potovanj (Grafika: Business Wire)

Poročilo o globalnih potovalnih trendih American Express Travel: Global Travel Trends razkriva novo potovalno miselnost (Grafika: Business Wire)

Poročilo o globalnih potovalnih trendih American Express Travel: Global Travel Trends kaže, da potrošniki potujejo z določenim namenom (Grafika: Business Wire)

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.