NielsenIQ in J.D. Power sklepata strateško zavezništvo, ki bo omogočalo odlično analitiko na področju avtomobilizma na največjih rastočih trgih
Spoznanja na podlagi podatkov bodo avtomobilskemu sektorju pomagala z informacijami pri okrevanju po covidu -19
SINGAPORE--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ, vodilno podjetje v panogi globalnih meritev, in J.D. Power, vodilno svetovno podjetje na področju podatkovne analitike in potrošniških podatkov, sta danes napovedala nameravano lansiranje multinacionalnega strateškega zavezništva, ki bo zagotavljalo primerjalne študije izkušenj kupcev na področju avtomobilizma in poglobljeno analizo podatkov avtomobilske industrije za največje rastoče trge, na primer Indijo, jugovzhodno Azijo in Bližnji vzhod.
Zavezništvo, ki bo gradilo na močni prisotnosti družbe NielsenIQ na tržišču in poglobljenem strokovnem poznavanju panoge družbe J.D. Power, bo predstavljalo primerjalne študije družbe J.D. Power, ki so priznane kot najboljši standard avtomobilske industrije, dopolnjene z novimi digitalnimi in tehnološkimi platformami družbe NielsenIQ, in storitve z dodano vrednostjo, na primer z analizami spremljanja vedenja in izražanja potrošnikov na družbenih medijih (social listening).
Povezovanje kapacitet družb NielsenIQ in J.D. Power bo strankam iz avtomobilskega sektorja omogočalo pripravo strategij za prihodnost s pomočjo orodij in spoznanj na podlagi podatkov. Pri okrevanju globalnega gospodarstva po pandemiji bo odločanje na podlagi podatkov pomembnejše kot kadarkoli prej. Dostop do zanesljivih podatkov, analitik in trendov v obnašanju potrošnikov bo odločevalcem pomagalo razumeti želje in potrebe potrošnikov in zagotavljati proizvodnjo vozil, za katere obstaja dokazano povpraševanje.
"V današnjem agilnem svetu je ključna vizija družbe NielsenIQ ustvariti najboljša zavezništva, ki strankam lahko zagotovijo najboljšo možno obljubo vrednosti s tem, da našo edinstveno ponudbo združujejo z najboljšim, kar lahko ponudi zunanji svet," pravi Prasun Basu, globalni vodja Strateških zavezništev in novih vertikalnih povezav. "Navdušeni smo nad tem, da sta NielsenIQ in J.D. Power, dve najboljši zaupanja vredni globalno vodilni podjetji, s sindiciranjem združila moči zato, da lahko zagotovita izjemno kombinacijo svetovanja strankam in razumevanja tržišča s strokovnim znanjem na področju avtomobilskega sektorja."
"Podatki, analitika in primerjalne študije družbe J.D. Power so standard panoge v velikem delu sveta, to zavezništvo pa bo globalnim proizvajalcem originalnih nadomestnih delov omogočilo, da bodo za primerjave uporabljali en sam sistem in ga aplicirali na vse trge, na katerih delujejo," pravi Doug Betts, predsednik Globalnega odseka za avtomobilizem družbe J.D. Power. "To bo povečalo učinkovitost sistema in organizacije z namenom izboljšanja izdelkov in storitev za njihove stranke. Zaradi svoje močne prisotnosti je družba NielsenIQ najboljši možni partner, ki storitev lahko uvede na teh trgih."
Ekipa za potrošniške analize NielsenIQ, ki jo vodi Joe Ellis, globalni vodja vertikalnih povezav na področju avtomobilizma, tehnologije, telekomunikacij in financ, bo upravljala aktivnosti na trgu, vključno s prodajo, servisiranjem, zbiranjem podatkov in nadzorom nad kakovostjo. Integracija lokalne prisotnosti družbe NielsenIQ, brezhibnega zagotavljanja storitev in zanesljivih procesov na terenu v povezavi z iznajdljivostjo globalnega pristopa družbe J.D. Power pri primerjanju kakovosti, storitev in prodaje na področju avtomobilizma bo strankam, ki so pripravljene na prihodnost, zagotovila podatke in vpoglede, ki jim bodo pomagali pri preobrazbi.
O DRUŽBI NIELSENIQ
NielsenIQ je vodilno podjetje na področju globalnega zagotavljanja najbolj celovitega in nepristranskega vpogleda v obnašanje potrošnikov. S svojo revolucionarno platformo s podatki o potrošnikih z bogatimi analitičnimi sposobnostmi družba NielsenIQ vodilnim svetovnim proizvajalcem in prodajalcem potrošniških dobrin omogoča drzno in samozavestno odločanje.
Z uporabo celovitih naborov podatkov in enakovrednim merjenjem vseh transakcij družba NielsenIQ svojim strankam omogoča v prihodnost usmerjen vpogled v obnašanje potrošnikov z namenom optimiziranja delovanja prek vseh prodajnih platform. Naša odprta filozofija glede podatkovne integracije omogoča nabore podatkov o potrošnikih, ki imajo največji vpliv na planetu. NielsenIQ zagotavlja celotno resnico.
NielsenIQ, družba v portfelju sklada Advent International, deluje na skoraj 100 trgih in pokriva več kot 90 odstotkov svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite www.nielseniq.com
O DRUŽBI J.D. POWER
J.D. Power je globalno vodilno podjetje na področju potrošniških raziskav, svetovalnih storitev in analitike. Kot pionir na področju uporabe množičnih podatkov, umetne inteligence in zmožnosti algoritmičnega modeliranja z namenom razumevanja obnašanja potrošnikov družba J.D. Power industriji že več kot 50 let zagotavlja zelo jasne podatke o interakcijah potrošnikov z blagovnimi znamkami in izdelki. Globalno vodilna podjetja v glavnih panogah se zanašajo na družbo J.D. Power pri usmerjanju svojih strategij za odnose s kupci.
Družba J.D. Power ima sedež v Troyu v Michiganu in podružnice v Severni Ameriki, Evropi ter Aziji in Pacifiku. Za več informacij o poslovni ponudbi družbe obiščite JDPower.com/business.
Kontakti
Odnosi z mediji
Gillian Mosher, gillian.mosher@nielseniq.com, +1-647-282-9714
Melina Mammidou, melina.mammidou@nielseniq.com, +357-99422160
Geno Effler, media.relations@jdpa.com, +1-714-621-6224
Vir: NielsenIQ