O-STA

LiveRamp in Carrefour vstopata v sodelovanje, da bi omogočila naslednjo generacijo maloprodajnih ponudb

15. junija 2021 13:30 UTC

Vodilno podjetje na svetu na področju varne izmenjave podatkov pomaga trgovskim družbam, da izkoristijo nove poslovne priložnosti in preoblikujejo odnose z dobavitelji

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- LiveRamp® (NYSE: RAMP) je danes predstavil razširjeno globalno sodelovanje s trgovsko družbo Carrefour (OTCMKTS: CRERF), da bi omogočil stabilno podatkovno sodelovanje in zmožnosti poslovnih analiz ter inovacij prek svoje platforme LiveRamp Safe Haven. S pomočjo najboljših in varnih tehnologij podjetja LiveRamp lahko trgovci, blagovne znamke pakiranega potrošniškega blaga (CPG) in partnerji trgovske korporacije Carrefour izvajajo varno, preprosto in produktivno podatkovno sodelovanje na še nikoli prej videni globalni ravni. Platforma Safe Haven je trenutno na voljo v Združenih državah Amerike, Združenem kraljestvu, Franciji, na Kitajskem, Japonskem in v Avstraliji, s sodelovanjem z družbo Carrefour pa se širi tudi v Španijo, Italijo, Belgijo, Poljsko, Romunijo, Argentino, Brazilijo in Tajvan. Safe Haven podjetja LiveRamp je del nove poslovne enote, ki jo Carrefour predstavlja ob tej priliki: platforma "Carrefour Links." Sodelovanje je bilo javnosti predstavljeno na današnji novinarski konferenci v Parizu.
"LiveRamp bo ključen pri hitrejšem preoblikovanju Carrefourja v trgovinsko družbo, ki je vodilna v industriji in razvita na področju podatkovnih tehnologij," je dejala Elodie Perthuisot, izvršna direktorica Carrefourjevega oddelka za elektronsko poslovanje, podatke in digitalno transformacijo. "Sodelovanje z našimi partnerji na področju potrošniškega blaga in dobav v okviru platforme Carrefour Links zagotavlja dodano vrednost. Navdušeni smo nad partnerstvom s podjetjem LiveRamp, saj bomo s skupnimi močmi omogočili pomembna nova spoznanja in zmožnosti na področju potrošništva za več sto naših partnerjev, ponudnikov pakiranega potrošniškega blaga, po vsem svetu."
LiveRamp nudi podatkovno povezljivost in upravljanje identifikacije v nevtralnem, varnem in dovoljenem okolju ter tako omogoča širok nabor novih načinov uporabe in dodatnih virov prihodkov za trgovske družbe, hkrati pa tudi preoblikuje njihovo sodelovanje z dobavitelji. Prek platforme Carrefour Links platforma Safe Haven omogoča Carrefourju, da poglobi svoje sodelovanje s svojimi dobavitelji na devetih mednarodnih trgih ter tako nudi izboljšane možnosti podatkovnega sodelovanja, vključno z:
boljšimi vpogledi in analizami一poročila nudijo izboljšana spoznanja glede rezultatov projektov, upravljanja kategorij in analize nakupovanja. Safe Haven prav tako pomaga ekipam, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, da bolje izkoristijo svoje lastne strategije in modele strojnega učenja
vsezajemajočo aktivacijo一kampanje med dobavitelji, ki temeljijo na podatkih družbe Carrefour, se aktivirajo na vseh socialnih omrežjih in odprtih spletnih platformah ter v vseh objektih, ki si jih lasti in upravlja Carrefour
boljšimi meritvami一ponudniki potrošniškega blaga lahko bolje razumejo vpliv trženja na prodajo s pomočjo podatkov trgovskih družb ter tako spremenijo svojo strategijo za dosego ključnih poslovnih učinkov
"Podatki spreminjajo uporabniško izkušnjo po vsem svetu - in Carrefour s svojo platformo Carrefour Links je med vodilnimi v tem trendu," je dejal Warren Jenson, predsednik podjetja LiveRamp. "S pomočjo platforme LiveRamp Safe Haven lahko blagovne znamke in njihovi partnerji sedaj varno sodelujejo, da bi tako izboljšali uporabniško izkušnjo in uresničili poslovne učinke. Ponosni smo, da lahko omogočimo to prelomno priložnost za Carrefour in njegovo mrežo partnerjev v več kot devetih državah."
Razširjeno sodelovanje podjetja LiveRamp s Carrefourjem kaže, da se platforma Safe Haven vedno bolj uveljavlja. Trenutno sodeluje z več kot 45 strankami, vključno s trgovskimi družbami in trgovinami z živili, ponudniki pakiranega potrošniškega blaga ter elektronike in drugimi. Z nedavnim prevzemom podatkovne platforme DataFleets je LiveRamp okrepil Safe Haven z vrhunskimi tehnologijami, ki še bolje ščitijo zasebnost podatkov, ter tako ponudil svojim strankam prilagodljive načine nadzora podatkov. Platforma Safe Haven poskrbi, da je podatkovno sodelovanje varno in preprosto za stranke ne glede na tehnično infrastrukturo ali oblakovno platformo obeh strani in brez prestavljanja podatkov.
"Safe Haven strankam omogoča, da sodelujejo ne glede na oblake, partnerje ali meje ter tako spodbujajo inovacije, nudijo izboljšano uporabniško izkušnjo in dosegajo konkurenčne prednosti," je še povedal Jenson. "V samo malo več kot enem letu, od kar smo predstavili Safe Haven, je podjetje pridobilo 30% tržni delež na področju ameriške trgovine in trgovinskih centrov, v Evropi pa orjemo ledino skupaj s Carrefourjem in drugimi vodilnimi trgovskimi družbami. Še naprej širimo svojo mednarodno mrežo in se veselimo, da sedaj sodelujemo že z več kot 30% 50 največjih ponudnikov potrošniškega blaga na svetu."
Več informacij o platformah Safe Haven in Safe Haven for Retail je na voljo na spletni strani podjetja LiveRamp.
O družbi Carrefour Group
Carrefour Group je s svojo razvejano mrežo, ki zajema približno 13.000 trgovin v več kot 30 državah, ena vodilnih trgovskih družb na svetu. Carrefour je zabeležil bruto prihodek od prodaje v višini 78,6 milijard evrov v letu 2020. Zaposluje več kot 320.000 ljudi, ki s skupnimi moči pomagajo, da je Carrefour vodilni na svetu na področju prehoda v svet, kjer bo imel vsak dostop do visoko kakovostne in cenovno dostopne hrane vsak dan in povsod na svetu.
Za več informacij obiščite spletno stran www.carrefour.com ali nas poiščite na Twitterju (@GroupeCarrefour) in LinkedInu (Carrefour).
O LiveRampu
LiveRamp je vodilna platforma za povezljivost podatkov, ki zagotavlja varno in učinkovito uporabo podatkov. LiveRamp, ki ga poganja jedrno določanje identitete in najboljše omrežje, podjetjem in njihovim partnerjem omogoča, da bolje povezujejo, nadzirajo in aktivirajo podatke, s čimer popolnoma spremenijo uporabniško izkušnjo in generirajo poslovne učinke višje vrednosti. LiveRampova popolnoma interoperabilna in nevtralna infrastruktura zagotavlja celovito naslovljivost za največje znamke, agencije in založnike na svetu. Za več informacij obiščite www.LiveRamp.com.
Izvirno besedilo je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210615005755/en/