O-STA

Mary Kay Inc. se zavzema za krepitev ekonomskega opolnomočenja žensk in enakosti spolov skozi vrsto pomembnih zavez in partnerstev po vsem svetu

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Mary Kay Inc., globalni podpornik opolnomočenja žensk in podjetništva, je še okrepilo svojo zavezanost k spodbujanju enakosti spolov z objavo dokumenta, v katerem pozdravlja strategijo Evropske komisije za enakost spolov za obdobje 2020-2025, in z vključitvijo v svetovne akcijske koalicije Foruma za enakost generacij.

To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20210720005347/en/

Ta mesec se je podjetje Mary Kay pridružilo tudi programu "Pobudniki sprememb" na Forumu za enakost generacij v Parizu v Franciji (od 30. junija do 2. julija). (Grafika: Mary Kay Inc.)


Dokument o stališču, ki je na voljo tukaj, podpira strategijo Evropske unije o enakosti spolov. Evropska unija navaja: "Strategija predstavlja cilje, politike in ukrepe, s katerimi naj bi do leta 2025 dosegli znaten napredek pri oblikovanju Evrope, ki bo enakopravna v smislu spolov. Cilj je Unija, v kateri lahko ženske in moški, dekleta in fantje v vsej svoji raznolikosti svobodno sledijo izbrani življenjski poti, imajo enake možnosti za uspeh ter lahko enakovredno sodelujejo v naši evropski družbi in jo vodijo."


"Diskriminatorni zakoni, spolna pristranskost in stereotipi, nasilje nad ženskami in dekleti - vse to so globalna vprašanja, ki jih je treba reševati v sodelovanju z javnim in zasebnim sektorjem ter organizacijami civilne družbe po vsem svetu," je dejala Julia Simon, vodja oddelka za pravne zadeve in raznolikost pri podjetju Mary Kay. "Doseganje enakosti spolov je ključnega pomena za preživetje planeta ter prenovo v smeri bolj trajnostnih in uspešnih gospodarstev in družb."

Ta mesec se je podjetje Mary Kay pridružilo tudi programu "Pobudniki sprememb" (Drivers of Change) na Forumu za enakost generacij v Parizu, ki je potekal od 30. junija do 2. julija. Šestindvajset let po Pekinški deklaraciji je bil Forum za enakost generacij1, ki ga je organizirala Agencija ZN za ženske (UN Women), skupaj z njo pa sta ga gostili vladi Mehike in Francije, "najbolj kritičen trenutek v generaciji za investiranje v enakost spolov in pospeševanje zagona na področju zavzemanja za varnost, vodilno vlogo in gospodarske priložnosti žensk."

Julia Simon je sodelovala tudi na pogovoru z naslovom "Ustvarjanje transformativne strategije za javna naročila, ki upoštevajo vidik enakosti spolov", katerega namen je bil ozaveščanje o nesorazmerno kompleksnih in prepletenih ovirah, ki zaustavljajo podjetništvo žensk in spodbujanje upoštevanja vidika enakosti spolov v okviru javnega naročanja. Na svetovni ravni je vsako tretje podjetje v lasti žensk2 , vendar ženske pridobijo le 1 % sredstev, ki jih vlade in velike korporacije porabijo za javna naročila3. Sogovornice so delile svoja spoznanja in konkretne nasvete o izvajanju takšne strategije, ki so jih utemeljile na lastnih izkušnjah.

Na pariškem forumu se je podjetje Mary Kay z zavezami na področju politike, programov in zagovorništva pridružilo tudi štirim Akcijskim koalicijam za enakost generacij: Ekonomska pravičnost in pravice; Feministična iniciativa za podnebno pravičnost; Nasilje na podlagi spola; Inovacije in tehnologija. Na forumu, na katerem je virtualno sodelovalo 50.000 ljudi, se je zbralo tudi 1.000 nosilcev zavez, zabeležili pa so 40 milijard dolarjev naložb v podporo petletnemu načrtu za enakost spolov na šestih področjih ukrepanja.

Ta sodelovanja so najnovejša v dolgem nizu zagovorništva in prizadevanj podjetja Mary Kay za ekonomsko opolnomočenje žensk in enakost spolov na srečanjih na visoki ravni po vsem svetu, skupaj s partnerji ZN in lokalnimi strateškimi partnerji.

  • V imenu pospeševalnika je 16. marca 2021 glavna direktorica za poslovanje pri podjetju Mary Kay Deborah Gibbins sodelovala na sestanku programa za Ciljno enakost spolov v sklopu Globalnega dogovora ZN. Predstavila je sveže podatke Svetovne banke4, ki kažejo, da imajo ženske v svetu v povprečju za četrtino manj pravnih pravic od moških. Izzvala je podjetja, naj zavzamejo stališče do pravne diskriminacije in se zavzamejo za reformo, ki bo zmanjšala to vrzel, da bodo ženske lahko uresničile svoj polni potencial. Dogodek je združil več kot pet tisoč ljudi iz poslovnega sveta, Združenih narodov, držav članic in civilnodružbenih organizacij iz več kot sto držav, od katerih je bilo 75% predstavnikov zasebnega sektorja.


  • 24. marca 2021 je Deborah Gibbins ob robu zasedanja Komisije za status žensk (CSW65) sodelovala na panelu, ki ga je gostil Podjetniški pospeševalnik za ženske (WEA), z naslovom "Ženske vodijo gospodarsko okrevanje skozi podjetništvo", kjer je poudarila potrebo po javno-zasebnih partnerstvih za oblikovanje ugodnega ekosistema za podjetnice. Podjetniški pospeševalnik za ženske, ki ga je ustanovilo podjetje Mary Kay v sodelovanju s petimi agencijami ZN, je bil predstavljen kot primer edinstvenega učinka večstranskega partnerstva za pospeševanje sprememb.


  • Edita Szabóová, generalna direktorica podjetja Mary Kay za Češko in Slovaško, je od 26. marca do 4. aprila na konferenci ob dnevu enakega plačila poudarila pomen načela "ženske podpirajo ženske" in izpostavila delo podjetja Mary Kay pri spodbujanju podjetnic z usposabljanjem, vodenjem in mentorstvom. "Ko ženske stopimo skupaj, lahko dosežemo izjemne stvari v korist žensk in celotnega človeštva. Ker vemo, da če dvignemo eno, dvignemo vse. Mary Kay v svojem bistvu vzgaja in usposablja podjetnice, ki lahko nadalje gradijo svoja podjetja ter pišejo svoje zgodbe in zapuščino za svoje hčere," je dejala Szabóova.


  • 15.-16. junija 2021 je Deborah Gibbins na vrhu voditeljev v sklopu Globalnega dogovora ZN govorila na glavni razpravi Ženske in trajnost: Inovacije v moškem svetu, kjer se je zavzela za podjetnice kot vzornice, ki jih potrebujeta tako ekonomija kot družba, ter poudarila pomembno poslanstvo pospeševalnika. Podjetniški pospeševalnik za ženske je ustanovilo podjetje Mary Kay, skupaj s petimi agencijami ZN: Agencijo ZN za ženske (UN Women), Mednarodno organizacijo dela (ILO), Mednarodnim trgovinskim centrom (ITC), Globalnim dogovorom ZN (UNGC) in Razvojnim programom ZN (UNDP). Cilj pospeševalnika je ekonomsko opolnomočenje pet milijonov žensk v naslednjih desetih letih. "Žensko podjetništvo bo igralo ključno vlogo pri uspešnem okrevanju po pandemiji. Zato je čas za Pospeševalnik podjetništva za ženske tako primeren. In to je tudi razlog, zakaj podjetnice potrebujejo okvir tako velikega obsega," je dejala. Letnega vrhunskega srečanja se je virtualno udeležilo več kot 25 tisoč voditeljev iz sveta podjetništva, politike, ZN in civilne družbe. Ocenili so napredek in zastavili kolektivno delovanje za odpravo podnebne krize, globalne pandemije ter gospodarskih in socialnih neenakosti.


  • Podjetje Mary Kay je 6. julija v Jekaterinburgu sodelovalo na mednarodnemu industrijskemu sejmu INNOPROM-2021, ki je glavna industrijska, trgovinska in izvozna platforma v Rusiji. Na panelu z naslovom "Programi UN Women za spodbujanje in razvoj podjetništva na podlagi spola," ki ga je organizirala Agencija ZN za ženske (UN Women), so izpostavili ključni pomen strategij za enakost spolov pri javnih naročilih in poudarili, da pandemija prinaša tudi edinstveno priložnost za pospešitev ukrepov in podporo podjetnicam po vsem svetu.

O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred skoraj 58 leti svoje lepotno podjetje ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, ter izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay je v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, pri čemer se osredotoča na podporo raziskovanju raka, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Izvirna vizija Mary Kay Ash še naprej blesti z vsako šminko posebej. Več lahko preberete na www.marykay.com

1 https://forum.generationequality.org/home
2 Svetovna Banka (2020). Raziskave o podjetjih, World Bank Gender Data Portal, citirano na blogih Svetovne banke (2020): Women entrepreneurs needed - stat!
3 Vazquez in Sherman (2014). Citirano na Agenciji ZN na ženske (2017): The Power of Procurement: How to source from women-owned businesses.
4 Ženske, poslovanje in pravo, 2021. Poročilo je bilo izvedeno v 190 državah.


Izvirno različico sporočila na businesswire.com si lahko ogledate na: https://www.businesswire.com/news/home/20210720005347/en/


Kontakt

Mary Kay Inc. Korporativno komuniciranje
marykay.com/newsroom
(+1) 972 687 5332 ali media@mkcorp.com


Vir: Mary Kay Inc.

Multimedija

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.