VABILO NA NOVINARSKO KONFERENCO (19. 10., 10.30, GCC)
Spoštovani,
vabimo vas na kratko novinarsko konferenco in zaključno predstavitev delavnic Enajsta šola pod mostom: mesto brez reklam, ki bo v torek, 19. oktobra 2021, ob 10.30 v zbornici Gimnazije Celje - Center (Kosovelova ulica 1, 3000 Celje) v 1. nadstropju.
V letošnjem oktobru, Mesecu prostora, projektom Ministrstva za okolje in prostor zavod Metro SR skupaj z Gimnazijo Celje - Center že šesto leto zapored izvaja delavnice Enajsta šola pod mostom, ki predstavljajo izobraževanje mladih o pomenu prostora kot skupne vrednote. Letošnje delavnice se ukvarjajo z oglaševalsko gnečo v javnem prostoru mesta in na inovativne načine opozarjajo širšo javnost na ekološko težavo zaradi količine reklamnih letakov in na negativno vizualno podobo mesta zaradi prekomernega oglaševanja.
Dijaki so v mesecu dni evidentirali, koliko tiskanih letakov prejme vsako gospodinjstvo na domač naslov in pri različnih ponudnikih, kot so trgovine, drogerije, druge trgovske in storitvene dejavnosti. Poleg tega so evidentirali, koliko gospodinjstev se je dejansko odločalo za nakupe na podlagi prejetih letakov.
Na zaključni predstavitvi nas bodo dijaki soočili s številkami in z inovativno prostorsko instalacijo opozorili na težavo prekomernega oglaševanja.
Vabljeni, da se nam pridružite!
Prosimo, da vašo udeležbo potrdite najkasneje do 18. 10. na e-naslov gregor.deleja@gcc.si
vabimo vas na kratko novinarsko konferenco in zaključno predstavitev delavnic Enajsta šola pod mostom: mesto brez reklam, ki bo v torek, 19. oktobra 2021, ob 10.30 v zbornici Gimnazije Celje - Center (Kosovelova ulica 1, 3000 Celje) v 1. nadstropju.
V letošnjem oktobru, Mesecu prostora, projektom Ministrstva za okolje in prostor zavod Metro SR skupaj z Gimnazijo Celje - Center že šesto leto zapored izvaja delavnice Enajsta šola pod mostom, ki predstavljajo izobraževanje mladih o pomenu prostora kot skupne vrednote. Letošnje delavnice se ukvarjajo z oglaševalsko gnečo v javnem prostoru mesta in na inovativne načine opozarjajo širšo javnost na ekološko težavo zaradi količine reklamnih letakov in na negativno vizualno podobo mesta zaradi prekomernega oglaševanja.
Dijaki so v mesecu dni evidentirali, koliko tiskanih letakov prejme vsako gospodinjstvo na domač naslov in pri različnih ponudnikih, kot so trgovine, drogerije, druge trgovske in storitvene dejavnosti. Poleg tega so evidentirali, koliko gospodinjstev se je dejansko odločalo za nakupe na podlagi prejetih letakov.
Na zaključni predstavitvi nas bodo dijaki soočili s številkami in z inovativno prostorsko instalacijo opozorili na težavo prekomernega oglaševanja.
Vabljeni, da se nam pridružite!
Prosimo, da vašo udeležbo potrdite najkasneje do 18. 10. na e-naslov gregor.deleja@gcc.si
Lep pozdrav