HOFER predstavlja trajnostne vrečke s prisrčnimi motivi
Sporočilo medijem
Sodelovanje z ilustratorko in oblikovalko Tejo Idejo za spodbujanje k trajnostnim odločitvam
Lukovica, 4. november 2021: Pri HOFERju pripisujejo velik pomen varovanju okolja, zato imajo v svoji ponudbi že od leta 2018 vključene trajnostne nakupovalne vrečke iz certificiranega Fairtrade bombaža. Da bi bile trajnostne vrečke kar najbolj sporočilne in vizualno privlačne, so se v sklopu projekta "Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj." povezali z domiselno ustvarjalko Tejo Idejo. Skupaj so razvili motive, ki prikazujejo zadane trajnostne cilje podjetja. Vrečke z ilustracijami čokolade, banane in pločevinke so že na voljo v vseh trgovinah HOFER.
Trajnostnih izbir ne manjka
Pri HOFERju spodbujajo večkratno uporabo vrečk in skrbno ravnanje z njimi, da čim dlje služijo svojemu namenu. Klasične plastične nakupovalne vrečke so v okviru iniciative Danes za jutri iz trgovin umaknili že pred dobrima dvema letoma. Odtlej kupcem nudijo vrsto bolj trajnostnih alternativ, kot so PEFC certificirana papirnata vrečka, biorazgradljiva vrečka ter nakupovalne torbe in nakupovalne vreče iz recikliranega materiala. Na prodajnem mestu pa ima posebno mesto tudi trajnostna vrečka iz Fairtrade bombaža.
Po uspešni prvi zgodbi je čas za novo
Prvo akcijo, ki je spodbujala uporabo trajnostnih vrečk iz Fairtrade bombaža, so pod imenom "Manj je v(r)eč" začeli leta 2018. Takrat se je za uporabo tovrstnih vrečk odločilo skoraj četrt milijona njihovih kupcev in pri HOFERju verjamejo, da bodo vrečke z ilustracijami Teje Ideje prav tako uspešne pri preoblikovanju nakupnih navad. "Zelo je pomembno, da trgovci ponujamo konkretne trajnostne izbire. Uporaba trajnostnih vrečk je lahko za posameznika majhen, za okolje pa velik in ključen korak," poudarjajo pri HOFERju.
Na vrečkah ilustracije z izbranimi trajnostnimi cilji podjetja
Pri HOFERju so ta korak želeli narediti na pomenljiv, a prisrčen način. "Ilustracije izražajo naše trajnostne cilje projekta Embalaža na HOFER misiji. Banana denimo ponazarja zavezo, da bomo širili ponudbo nepakiranega sadja in zelenjave, pločevinka namen, da bo do konca leta 2025 vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati, čokolada pa je simbol, da bomo do takrat za 15 % zmanjšali tudi celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk," so še pojasnili.
Sodelovanje s Tejo Idejo
Želeli so sodelovati s slovenskim oblikovalcem, s katerim delijo vrednote trajnosti. "Teja Ideja nas je pritegnila zaradi svoje likovne izraznosti ter ustvarjanja izdelkov iz trajnostnih materialov in okolju prijaznih barv, pri izdelavi katerih sodeluje z lokalnimi mojstri," so odločitev za ilustratorko pojasnili pri HOFERju. Teja Ideja pa je v svojem kreativnem stilu poudarila: "Zavezo HOFERja o zmanjševanju embalaže njihovih izdelkov toplo pozdravljam in z veseljem sem ustvarila naše okoljsko odgovorne motive banano, pločevinko in čokolado. Okolje moramo razbremeniti, če želimo še naprej uživati v čokoladi. Samo en planet imamo in samo tu uspeva kakav."
Trajnostnih izbir ne manjka
Pri HOFERju spodbujajo večkratno uporabo vrečk in skrbno ravnanje z njimi, da čim dlje služijo svojemu namenu. Klasične plastične nakupovalne vrečke so v okviru iniciative Danes za jutri iz trgovin umaknili že pred dobrima dvema letoma. Odtlej kupcem nudijo vrsto bolj trajnostnih alternativ, kot so PEFC certificirana papirnata vrečka, biorazgradljiva vrečka ter nakupovalne torbe in nakupovalne vreče iz recikliranega materiala. Na prodajnem mestu pa ima posebno mesto tudi trajnostna vrečka iz Fairtrade bombaža.
Po uspešni prvi zgodbi je čas za novo
Prvo akcijo, ki je spodbujala uporabo trajnostnih vrečk iz Fairtrade bombaža, so pod imenom "Manj je v(r)eč" začeli leta 2018. Takrat se je za uporabo tovrstnih vrečk odločilo skoraj četrt milijona njihovih kupcev in pri HOFERju verjamejo, da bodo vrečke z ilustracijami Teje Ideje prav tako uspešne pri preoblikovanju nakupnih navad. "Zelo je pomembno, da trgovci ponujamo konkretne trajnostne izbire. Uporaba trajnostnih vrečk je lahko za posameznika majhen, za okolje pa velik in ključen korak," poudarjajo pri HOFERju.
Na vrečkah ilustracije z izbranimi trajnostnimi cilji podjetja
Pri HOFERju so ta korak želeli narediti na pomenljiv, a prisrčen način. "Ilustracije izražajo naše trajnostne cilje projekta Embalaža na HOFER misiji. Banana denimo ponazarja zavezo, da bomo širili ponudbo nepakiranega sadja in zelenjave, pločevinka namen, da bo do konca leta 2025 vso embalažo izdelkov lastnih blagovnih znamk mogoče 100 % reciklirati, čokolada pa je simbol, da bomo do takrat za 15 % zmanjšali tudi celotno količino embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk," so še pojasnili.
Sodelovanje s Tejo Idejo
Želeli so sodelovati s slovenskim oblikovalcem, s katerim delijo vrednote trajnosti. "Teja Ideja nas je pritegnila zaradi svoje likovne izraznosti ter ustvarjanja izdelkov iz trajnostnih materialov in okolju prijaznih barv, pri izdelavi katerih sodeluje z lokalnimi mojstri," so odločitev za ilustratorko pojasnili pri HOFERju. Teja Ideja pa je v svojem kreativnem stilu poudarila: "Zavezo HOFERja o zmanjševanju embalaže njihovih izdelkov toplo pozdravljam in z veseljem sem ustvarila naše okoljsko odgovorne motive banano, pločevinko in čokolado. Okolje moramo razbremeniti, če želimo še naprej uživati v čokoladi. Samo en planet imamo in samo tu uspeva kakav."