Z donacijo v višini 10.000 bo slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan nadaljevalo aktivnosti za osveščanje raka pri moških
Z donacijo v višini 10.000 bo slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan nadaljevalo aktivnosti za osveščanje raka pri moških
Ljubljana, 30. november - Oktober je namenjen ozaveščanju o raku dojk, november oz. movember pa ozaveščanju o raku prostate in mod. Moški za rakom zbolijo in umirajo pogosteje kot ženske, saj se pogosto zelo pozno odločijo za obisk zdravnika, zato je pomen njihovega osveščanja še toliko večji. Telekom Slovenije in Xiaomi sta tako v novembru pripravila posebno prodajno akcijo dveh mobitelov, ob zaključku akcije pa sta donacijo v višini 10.000 evrov namenila slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan, kjer skrbijo za ozaveščanja moških o pomenu preventive, samopregledovanja in pravočasnega obiska zdravnika za zgodnje odkrivanje bolezni. Mateju Pečovniku, predsedniku društva, sta donacijo predala Aleš Drenški, direktor Prodaje množični trg v Telekomu Slovenije, in Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Slovenijo in Hrvaško.
"Vesel in ponosen sem, da smo v novembru prejeli tako veliko podporo Telekoma Slovenije in Xiaomi, hvala tudi vsem kupcem mobitelov, ki ste podprli akcijo. V društvu bomo sedaj lažje nadaljevali z aktivnostmi, s katerimi moške skozi vse leto spodbujamo oz. jih ozaveščamo, da je pomembno, da zase poskrbimo pravočasno," je ob prejemu donacije dejal Matej Pečovnik, predsednik društva OnkoMan.
Aleš Drenški, direktor Prodaje množični trg v Telekomu Slovenije, pa poudarja, da je "zdravje največja vrednota družbe in vsakega posameznika, a predvsem moški še vedno premalo pozornosti namenjamo preventivi in samopregledovanju. Zato je prav, da se osveščanju namenja ustrezna pozornost. In tudi zato v Telekomu Slovenije podpiramo različna društva in organizacije, ki s svojim delovanjem in aktivnostmi pomembno prispevajo, da se ozaveščenost družbe povečuje."
Da tovrstne akcije pripomorejo k preventivnemu ravnanju in posledično izboljšajo kakovost življenja, verjamejo tudi v Xiaomiju in, kot pravi Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Slovenijo in Hrvaško: "S svojimi produkti stremimo k izboljšanju kakovosti vsakodnevnega življenja uporabnikov. Ker je zdravje ključna vrednota, ki jo moramo zasledovati vsi, smo se z veseljem pridružili akciji."
Skrb za zdravo življenje, ozaveščanje, samopregledovanje in pravočasen obisk zdravnika pa so pomembni dejavniki, ki lahko vplivajo na to, da se bo krivulja obolevnosti pri moških pričela zniževati.