O-STA

Telekom Slovenije je družbi GEN-I od avgusta ponujal prenos odjemalcev elektrike, vendar do dogovora ni prišlo

Ljubljana, 2. december - Po tem, ko se je družba GEN-I na odločitev Telekoma Slovenije, da bomo s 1. januarjem 2022 prenehali z dobavo električne energije končnim odjemalcem, odzvala z zavajajočim, z vidika poslovne komunikacije pa tudi neprimernim in nekorektnim javnim napadom na Telekom Slovenije, v Telekomu Slovenije v zvezi z izstopom s trga električne energije podajamo dodatno pojasnilo:

V Telekomu Slovenije smo na trg električne energije vstopili leta 2016; elektriko smo tržili predvsem svojim naročnikom, da bi jim na enem mestu zagotovili storitve za dom. Konec letošnjega leta se Telekomu Slovenije izteka petletna pogodba o sodelovanju pri nakupu električne energije, zato smo se, ob upoštevanju sprememb na trgu električne energije in dosežen približno 2-odstotni tržni delež, z namenom racionalizacije poslovanja ter nadaljnjega osredotočanja na razvoj najsodobnejših IKT-storitev in rešitev odločili, da elektrike ne bomo več tržili.

Predno smo o tej odločitvi 29. novembra 2021 obvestili uporabnike smo v skrbi zanje iskali različne možnosti za optimalno rešitev. Ena od možnosti je bila tudi prevzem odjemalcev elektrike Telekoma Slovenije s strani drugega ponudnika. To smo ponudili tudi družbi GEN-I, ki se sedaj v javnosti predstavlja kot rešiteljica, pogovori so potekali od avgusta dalje, vendar do dogovora ni prišlo.

Telekom Slovenije je odgovoren del družbe, v kateri deluje. Odgovorno upravlja s svojimi viri ter skrbno komunicira s svojimi uporabniki in ostalimi deležniki. To se odraža tudi v tem, da mu uporabniki že vrsto let med telekomunikacijskimi ponudniki najbolj zaupajo. Prenehanje dobave električne energije na naročniška razmerja za mobilne, fiksne in ostale komunikacijske storitve nima in ne bo imelo nobenega vpliva, uporabniki bodo še naprej imeli vse ugodnosti, ki so bile vezane na celovito zaokroženo ponudbo z elektriko, za pomoč pri menjavi dobavitelja elektrike pa smo jim na voljo na brezplačni številki 080 8000 in info@telekom.si.

Telekom Slovenije upravlja največje in najsodobnejše mobilno in dostopovno optično omrežje, naše storitve vsak dan uporablja več kot milijon zasebnih in poslovnih uporabnikov. Poleg vrhunskih komunikacijskih storitev razvijamo tudi ostale rešitve, s katerimi prispevamo k razvoju družbe kot celote in poenostavljamo življenja uporabnikov, kot so IKT-rešitve za digitalizacijo družbe in gospodarstva, rešitve kibernetske in informacijske varnosti, rešitve eZdravja (E-oskrba, telemedicina) in mobilnega plačevanja, rešitve pametnih domov, pametnih mest, skupnosti, industrije in e-mobilnosti.

Nenehen tehnološki razvoj, razvoj storitev in skrb za uporabnike nam omogočajo uspešno poslovanje kljub temu, da je Telekom Slovenije edini reguliran operater na konkurenčno izredno zahtevnem telekomunikacijskem trgu. Tako je Skupina Telekom Slovenije v letu 2020 dosegla 647,2 milijona evrov prihodkov od prodaje in ustvarila dobiček v višini 24,9 milijona evrov. Skupina GEN-I je v istem obdobju dosegla 2,1 milijarde evrov prihodkov od prodaje in ustvarila 15,4 milijona evrov dobička. Ob tem je Telekom Slovenije svojim delničarjem izplačal tudi za 29,3 milijona evrov dividend.