O-STA

Personetics v letu 2021 pridobil več kot 160 milijonov dolarjev, z naložbo podjetja Thoma Bravo, vredno 85 milijonov dolarjev, pa pospešuje globalno širitev svojih rešitev, ki finančnim institucijam s pomočjo umetne inteligence pomagajo pri personalizaciji in interakciji s strankami

- Več kot 120 milijonov bančnih strank zdaj s platformo za vključevanje podjetja Personetics samostojno upravlja s svojimi financami in izboljšuje svoj finančni položaj


- Platforma je zaenkrat ustvarila več kot 6,5 milijarde vpogledov in strankam, ki uporabljajo njene poslovne rešitve, prihranila več kot 500 milijonov ameriških dolarjev


- Personetics sodeluje z več kot 80 finančnimi institucijami na 30 svetovnih trgih


- Rast podjetja Personetics spodbujajo napredna, z umetno inteligenco podprta analitika in podatkovni viri, ki se lahko prilagodijo vsem trgom


LONDON & NEW YORK & RIO DE JANEIRO & PARIZ & SINGAPUR & SYDNEY & TEL AVIV, Izrael--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Personetics, vodilni svetovni ponudnik rešitev, ki bankam in ponudnikom finančnih storitev omogočajo personalizacijo in interakcijo s strankami na področju finančnih podatkov, je danes sporočilo, da je pridobilo sredstva za nadaljnji razvoj v višini 85 milijonov ameriških dolarjev od Thoma Brava, vodilnega podjetja za naložbe v programsko opremo. Personetics si je tako v letu 2021 zagotovil skupno financiranje v višini več kot 160 milijonov dolarjev. Personetics podpirajo podjetja Viola Ventures, Lightspeed Ventures, Sequoia Capital, Nyca Partners in Warburg Pincus.

Ta objava za medije vsebuje multimedijske vsebine. Celotno besedilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20220119005014/en/

Soustanovitelja podjetja Personetics, David Sosna (izvršni direktor, levo) in David Govrin (operativni direktor, desno) (foto: Business Wire)

Platforma podjetja Personetics, ki omogoča strankam, da same upravljajo s svojimi financami, temelji na tehnologiji umetne inteligence in deluje na globalnem trgu, vrednem približno 15 milijard dolarjev. Platforma postaja tržni standard na področjih personalizacije, interakcije s strankami in vsekanalnega upravljanja denarja za globalne finančne institucije. Personetics sodeluje s finančnimi institucijami, da bi popolnoma preoblikoval finančne storitve z vključevanjem avtomatizirane inteligence v vsako interakcijo s stranko, kar zagotavlja pomemben poslovni učinek v mesecih in ne letih.

Tehnologija podjetja Personetics, ki jo poganja umetna inteligenca, se osredotoča na proaktivno interakcijo: analiziranje finančnih podatkov v realnem času, razumevanje finančnega vedenja posameznikov, predvidevanje njihovih potreb in delovanje v njihovem imenu. Personetics zagotavlja dnevno obogatene podatke, vpoglede, finančne nasvete in avtomatizirane programe dobrega finančnega počutja, prilagojene maloprodajnemu bančništvu, malim podjetjem, upravljavcem premoženja in imetnikom kartic. Finančne institucije, ki uporabljajo to z umetno inteligenco podprto programsko opremo, beležijo do 35-odstotno povečanje digitalne interakcije s strankami, 20-odstotno povečanje rasti računov in bilance stanja ter 17-odstotno rast na področju sprejemanja personaliziranih priporočil in nasvetov glede produktov.

Personetics si prizadeva vzpostaviti svet "samoupravljajočih financ", v katerem finančne institucije proaktivno delujejo v imenu svojih strank, da bi povečale vrednost prihodka, ki ga bo stranka ustvarila v celotni življenjski dobi naložbe, in dosegle poslovni učinek. Kombinacija samoupravljajočih financ podjetja Personetics z odprtim bančništvom/financiranjem bo preoblikovala poslovni model finančnih storitev in pospešila interakcijo s strankami.

Med vodilnimi strankami podjetja so številne vodilne svetovne banke, kot so U.S. Bank (ZDA), Huntington Bank (ZDA), RBC (Kanada), BMO (Kanada), Intesa Sanpaolo (Italija), Santander (Španija), KBC (Belgija), Metro Bank (Združeno kraljestvo), UOB (Singapur), Hyundai Card (Južna Koreja) in MUFG (Japonska).

Finančne institucije uporabljajo Personeticsova agilna orodja in nizkokodno orodje Engagement Builder, konzolo za ustvarjanje in upravljanje, da hitro spremenijo na stotine vnaprej programiranih vpogledov in vzpostavijo prilagojene uporabniške poti ter tako pospešijo svoje inovacije. To finančnim institucijam omogoča, da v realnem času delijo personalizirane vpoglede in nasvete ter avtomatizirane, samoprilagodljive programe finančnega dobrega počutja v svoji bazi strank, ki vključuje posamezne banke, mala podjetja in stranke, ki se ukvarjajo z upravljanjem premoženja.

David Sosna, glavni izvršni direktor in soustanovitelj podjetja Personetics, je povedal:

"Personalizacija na podlagi podatkov in interakcija s strankami sta v očeh finančnih institucij po vsem svetu bojno polje. Banke vse bolj prehajajo od pasivnega k proaktivnemu odnosu s strankami in iščejo nove načine, kako jim pomagati izboljšati njihovo finančno blaginjo. Personetics finančnim institucijam zagotavlja najbolj celovito platformo za interakcijo na trgu, ki omogoča agilnost in dokazovanje z agilno izvedbo za hiter poslovni učinek. Navdušeni smo, da bomo sodelovali s Thoma Bravom, enim najbolj izkušenih vlagateljev v finančno tehnologijo na svetu, da bi tako še naprej spodbujali to hitro rast in inovacije. Skupaj bomo uresničili našo vizijo samoupravljajočih financ; dosegli bomo nove partnerje in stranke ter hkrati podprli naše obstoječe stranke z inovativnimi poslovnimi rešitvami, ki spodbujajo poslovni učinek."

Robert Sayle, partner v Thoma Bravu, je povedal:

"Medtem ko obseg in kompleksnost finančnih produktov še naprej naraščata, Personetics s svojo vodilno tehnologijo umetne inteligence poenostavlja in personalizira bančništvo za potrošnike. Navdušeni smo, da bomo sodelovali s Personeticsom in izkoristili svoje operativno strokovno znanje na področju programske opreme in finančne tehnologije, da bi pomagali pospešiti napredek podjetja in uvedbo novih izdelkov in tehnologije ter nadgraditi doseg platforme za finančne institucije in njihove stranke po vsem svetu."

O podjetju Personetics

Umetna inteligenca podjetja Personetics, ki se osredotoča na omogočanje proaktivne interakcije za finančne institucije, analizira finančne podatke v realnem času, da bi razumela finančno vedenje strank, predvidela njihove potrebe in zagotovila izredno personalizirano izkušnjo. Z rešitvami, zasnovanimi za množični trg, upravljavce premoženja in mala podjetja, ta tehnologija bankam omogoča, da strankam nudijo vsakodnevne vpoglede, finančno svetovanje in avtomatizirane programe dobrega finančnega počutja. Banke z uporabo agilnih orodij podjetja Personetics hitro oblikujejo lastne IP naslove za personalizacijo, da bi zadovoljile edinstvene potrebe svojih strank in izstopale na zelo konkurenčnem trgu. Na podlagi tega napredka so banke preoblikovale svoje digitalno bančništvo v središče finančnega življenja svojih strank, obenem pa dosegajo pomemben poslovni učinek.

Podjetje Personetics, ki ga vodi ekipa izkušenih finančnih in tehnoloških podjetnikov, si prizadeva uresničiti svet samoupravljajočih financ, v katerem banke proaktivno delujejo v imenu svojih strank, kar je koristno tako za stranke kot za banke. Personetics je bil ustanovljen leta 2011 in ima pisarne v New Yorku, Londonu, Parizu, Singapurju, Riu De Janeiru in Tel Avivu. Več informacij je na voljo na www.personetics.com.

O podjetju Thoma Bravo:

Thoma Bravo je ena največjih podjetij zasebnega kapitala na svetu, ki je 30. septembra 2021 upravljala s sredstvi v višini več kot 91 milijard ameriških dolarjev. Vlaga v inovativna podjetja, ki so usmerjena v rast in delujejo na področju programske opreme in tehnologije. Thoma Bravo s pomočjo svojega poglobljenega strokovnega znanja ter dokazanih strateških in operativnih zmogljivosti sodeluje s svojimi portfeljskimi podjetji pri izvajanju najboljših praks poslovanja, spodbujanju pobud za rast in izvajanju spodbudnih prevzemov, katerih namen je povečati prihodke in dobiček. V zadnjih 20 letih je prevzel več kot 325 podjetij, vrednih več kot 155 milijard dolarjev. Podjetje ima pisarne v Chicagu, Miamiju in San Franciscu. Več informacij je na voljo na www.thomabravo.com


Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220119005014/en/


Kontakti

Poizvedbe:

Personetics:
Dorel Blitz, dorel.blitz@personetics.com
Laura West-Wilson, personetics@pancomm.com

Thoma Bravo:
Megan Frank, mfrank@thomabravo.com
Abigail Farr, abigail.farr@fgh.com


Vir: Personetics

Multimedijske vsebine

Photo

Soustanovitelja Personeticsa, David Sosna (izvršni direktor, levo) in David Govrin (operativni direktor, desno) (foto: Business Wire)

Logo


Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, kije edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.