O-STA

RainMmaker aplikacija podjetja Vettor, razvita za Salesforce.com, je pridobila prednostni status znotraj portfelja Vodafone

LONDON, VB, BUSINESS WIRE, 10. januarja, 2006

RainMaker, mobilna storitev odnosov s strankami (CRM) na zahtevo, podjetja Vettro je bila izbrana zaradi inovativnosti, izvrstne prijaznosti do uporabnika in vodilnega položaja na tržišču med uporabniki Salesforce.Com.

Podjetje Vettro je danes objavilo, da je njegova aplikacija RainMaker za Salesforce pridobila prednostni status pri podjetju Vodafone. RainMaker za Salesforce je celovita storitev za odnose s strankami (CRM) na zahtevo, ki uporabnikom mobilnih naprav omogoča dostop do pomembnih poslovnih informacij v realnem času ter njihovo ustvarjanje in upravljanje z njimi.

Aplikacija je na voljo uporabnikom naprav BlackBerry(R) podjetja Research In Motion (RIM), Palm Treo, in Windows Mobile naprav. Vsi podatki s terena so vneseni v Salesforce v realnem času, kar odstranjuje ozka grla v komunikaciji in zagotavlja, da so organizaciji na voljo najbolj posodobljeni CRM podatki.

Da bi si zagotovila status prednostne aplikacije pri podjetju Vodafone, je moral RainMaker za Salesforce prestati tržne in tehnične preizkuse podjetja Vodafone UK. Uspešno prestano testiranje pa pomeni, da je aplikacija dosegla visoke standarde, ki jih zahtevajo uporabniki družbe Vodafon v Veliki Britaniji in hkrati zagotavlja, da bo RainMaker dobičkonosen.

Status Vodafone prednostne aplikacije je Vettru omogočil dostop do tehničnega znanja podjetja Vodafone. RainMaker bo prav tako popolnoma vključen v potekajoče prodajne programe in programe trženja, namenjene obstoječim in potencialnim partnerjem. Vettro RainMaker za Salesforce bo pridobil oznako "Vodafone Preferred Application". S tem statusom bo lahko Vettro tudi izkoristil ugodnosti, ki jih ponuja Vodafone kot največji mobilni operater v Veliki Britaniji, saj bo lahko svojim strankam omogočil vso potrebno podporo in zagotovil pravilno delovanje novih mobilnih aplikacij.

Peter Asman, vodja EMEA

Peter Asman, vodja EMEA v podjetju Vettro, je povedal: "Smo neizmerno zadovoljni, da je naša mobilna salesforce.com aplikacija pridobila prednostni status pri podjetju Vodafone. Veselimo se sodelovanja z Vodafone, saj bomo strankam storitve Salesforce lahko nudili optimalne mobilne CRM zmožnosti."

John Lilistone, vodja podatkovnih storitev pri Vodafone UK je povedal: "Za mnogo naših strank so mobilne podatkovne aplikacije, kot je na primer mobilna e-pošta, nujno potrebne. Potem ko so spoznale prednosti, ki jih njihovemu podjetju prinašajo aplikacije te vrste, se te stranke že ozirajo po dodatnih možnostih za zadovoljevanje svojih dnevnih poslovnih potreb. Vettro je dokazal, da je sposoben najti rešitve za te potrebe in veselimo se sodelovanja z njegovim moštvom, s pomočjo katerega bomo naše stranke lažje ozaveščali o koristih Vettro Rainmekerja."

Vettro se pridružuje številnim razvijalcem prednostnih aplikacij v aplikacijskem portfelju Vodafone UK. V to skupino spadajo še Aeromark, Cognito, Galty, Sona in Ubisy, ki so razvili programe, ki segajo vse od področja telematike, trženja pa do orodij, ki omogočajo posnemanje 'namizja' na mobilnih napravah.

Za več informacij o aplikacij se obrnite na Vettro ali obiščite: www.vodafone.co.uk/business

VODAFONE UK

Vodafone UK ima 15,8 milijona uporabnikov, je del največje svetovne mobilne skupnosti in nudi široko paleto glasovnih in podatkovnih komunikacijskih storitev. 1. januarja 1985 je Ernie Wise opravil prvi klic v omrežju Vodafone. Odtlej je Vodafone leta 1994 kot prvi uvedel SMS, in julija 2001 poskrbel za prvi 3G glasovni klic. Vodafone UK je prvi svetovni mobilni operater, ki je uvedel mednarodno sledenje (roaming), ki ta hip povezuje uporabnike s standardnimi sledilnimi pogodbami v 174 državah, GPRS sledenje nudi v 55 državah, 3G storitve pa v 250 mestih širom po svetu.

Potem ko je Vodafone UK aprila 2004 izdal podatkovno kartico Mobile Connect 3G/GPRS, je novembra istega leta sledil Vodafone live! 3G, ki nudi storitve, kot so video klici in prenos glasbe. V Veliki Britaniji Vodafone s tehnologijo 3G trenutno pokriva 72 odstotkov trga, omrežje pa se nenehno širi.

VETTRO

Vettro je vodilno svetovno podjetje na področju mobilnih storitev za odnose s strankami (CRM) na zahtevo in na področju aplikacij za menedžment storitev (FSM). S pomočjo najboljših ponudnikov telekomunikacij, naprav in ISV partnerjev aplikacije Vettro razkrijejo resnični potencial podjetniških CRM sistemov, ki omogočajo očitne izboljšave v poslovanju in kakovosti storitev na terenu. CRM izdelki podjetja Vettro so gonilna sila nekaterih izjemno uspešnih prodajno-storitvenih podjetij, kot so BostonCoach, SuperShuttle, Clemson University, Hitachi Data Systems, Textron Financial Corporation, Phoenix Life Insurance Company in PMI Group. Za več informacij obiščite www.vettro.com.

Znaki, podobe in simboli družin BlackBerry in RIM so ekskluzivna last in blagovne znamke Research In Motion Limited.

Salesforce je registrirana zaščitna znamka salesforce.com, Inc., San Francisco, California; sforce, Customforce.com in Supportforce.com so blagoven znamke salesforce.com, Inc., San Francisco, California.

Vodafone UK Public Relations

Bryony Clow, 0845 4444466

press.office@vodafone.com

or

Vettro Director of Alliances and Channels EMEA

Peter Asman,

+44 (0) 7785 510060