Inovacije so ključne za izjemen razvoj podjetja VOOPOO
SHENZHEN, Kitajska - (BUSINESS WIRE) - VOOPOO, vodilni proizvajalec e-cigaret in uparjevalnikov, je nedavno objavil pregled svojega razvoja in razkril gonilno silo svojega uspeha, ki ga podjetje dosega navkljub zapletenim mednarodnim odnosom, naraščajočim stroškom poslovanja, vse večji konkurenci in podobnosti izdelkov. Ključ do uspeha VOOPOO so štirje glavni inovacijski modeli, in sicer tehnološke inovacije za zagotavljanje dolgoročnega zagona, sistemske inovacije za zagotavljanje trajne vitalnosti, operativne inovacije za širjenje vpliva podjetja in inovacije na področju izdelkov za povečanje tržnega deleža.
To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220310006062/en/
Inovacijski model 1 - Tehnološke inovacije za zagotavljanje dolgoročnega zagona
(Foto: Business Wire)
Tehnološke inovacije kot temelj zagotavljajo stalno spodbudo za razvoj. VOOPOO je vzpostavil strateški koncept vlaganja v tehnološke inovacije ter v razvoj vodilnih in izvirnih tehnologij. Leta 2017 je podjetje VOOPOO razvilo čipe serije GENE in v sodelovanju s podjetjem DRAG postavilo takratni svetovni rekord za najhitrejši vžig pri uparjevalnikih. Izdelke VOOPOO je vzljubilo več kot 4 milijone uporabnikov po vsem svetu, še vedno pa veljajo za ikono znotraj industrije.
V letu 2019 je inovativni uparjevalnik VINCI postal nov trend med izdelki v kategoriji Mod Pod. Leta 2020 je izdelek DRAG X/S s svojo izjemno zmogljivostjo in inovativnim dizajnom iz kovine in usnja postal eden najbolje prodajanih modelov na svetu, leta 2021 pa je VOOPOO raziskal tudi platforme PNP/TPP/ITO in začel postavljati nove tehnične standarde v industriji. S poglobljenimi raziskavami in sistematičnim nadzorom trga, pozornim osredotočanjem na izdelke in tehnologije, pionirskim in inovativnim duhom ter vero v tehnološke inovacije je podjetje VOOPOO napredovalo na svetovnem trgu in pridobilo zaupanje uporabnikov po vsem svetu.
Ker so znanstvene in tehnološke inovacije glavna gonilna sila podjetja in edini način za doseganje vodilnega položaja na svetovni ravni, je podjetje VOOPOO vzpostavilo globalni inovacijski center z več kot 500 zaposlenimi tehniki za raziskave in razvoj, ki hkrati delajo tudi na projektih. Inovacijski model podjetja VOOPOO bo podjetju doprinesel še več tehnoloških prebojev ter spodbujal izvajanje in razvoj njegove globalne strategije.
Inovacijski model 2 - Sistemske inovacije za zagotavljanje trajne vitalnosti
Sistemske inovacije gradijo odprto inovacijsko platformo in oblikujejo trdno strukturo, ki prek celotne skupine sega do vsakega poslovnega oddelka, ob tem pa ustvarjajo model visoke vrednosti za razvoj podjetja. VOOPOO uporablja štiristopenjski sistem, ki izdelek popelje od raziskav do razvoja: model inovacijske platforme, ki združuje raziskovalni inštitut in raziskovalce, strokovne svetovalce in inovacijske projekte na več področjih, kot so temeljne raziskave, novi materiali, inovativna atomizacija, tehnologija HNB, inteligentna proizvodnja in sodobna logistika.
Leta 2022 je VOOPOO prijavil več kot 1000 primerov intelektualne lastnine in ima tri centre za raziskave in razvoj po vsem svetu, ki pokrivajo osnovne raziskave, inovacije na področju razvoja uparjevalnikov in tehnologijo čipov. Poleg tega je VOOPOO zgradil 6 proizvodnih in predelovalnih centrov, ki delujejo v skladu z dobrimi proizvodnimi praksami (GMP) in pokrivajo skupno površino 120.000 kvadratnih metrov. Hkrati VOOPOO na področju inovativnih materialov sodeluje tudi s številnimi univerzami, da bi vzpostavil v prihodnost usmerjen sistem raziskav in razvoja, ki združuje proizvodnjo, izobraževanje in raziskave.
Za zaščito neodvisnih pravic do intelektualne lastnine in spodbujanje ustvarjalnosti je VOOPOO vzpostavil globalni sistem upravljanja intelektualne lastnine s celovitimi storitvami in postopki. Zaradi vse večjega števila konkurentov in konkurenčnih izdelkov ter razmaha ponarejanja je VOOPOO prijavil skoraj 600 zaščitenih blagovnih znamk po vsem svetu in hkrati preventivno registriral določene blagovne znamke, da bi preprečil registracijo enakih ali podobnih blagovnih znamk s strani tretjih oseb, se izognil "prostim uporabnikom" ter tako zaščitil svojo blagovno znamko in ugled podjetja.
Marca 2022 je bila glavna blagovna znamka VOOPOO vključena na "seznam ključnih zaščitenih blagovnih znamk pokrajine Guangdong za leto 2021". Omeniti velja, da so med 580 blagovnimi znamkami na seznamu le tri iz industrije e-cigaret in uparjevalnikov. Poleg tega je družba VOOPOO za spodbujanje standardizacije na svetovnem trgu uvedla lastno strategijo skladnosti in v začetku leta 2019 ustanovila globalni oddelek za skladnost. Podjetje VOOPOO je bilo tudi močno vključeno v pripravo kitajskega standarda GB, med prvimi prijavitelji predložilo vlogo za ameriški certifikat za tobačne izdelke PMTA in sodelovalo pri evropskih standardih TPD3.
Inovacijski model 3 - Operativne inovacije za širjenje vpliva podjetja
Operativne inovacije kot učinkovito sredstvo podjetju omogočajo, da je odprto, deli vire, gradi industrijske verige in dosega nadaljnjo rast. V poslovnem obdobju 1.0 je v zgornjem toku proizvodnja, v srednjem toku trženje, v spodnjem toku pa kanali. Med seboj se jasno razlikujejo in vsak del lahko prinese velik dobiček. V poslovnem obdobju 2.0 pa postanejo zgornji, srednji in spodnji tok poslovanja neločljivi. Proizvodnja, trženje in kanali so tesno prepleteni. Ekologija celotne industrijske verige odraža trenutne strateške zahteve po distribucijskih kanalih in čezmejnem sodelovanju.
Podjetje VOOPOO je na podlagi potreb industrije vzpostavilo raznoliko strateško poslovno strukturo, da bi v celoti zadovoljilo potrebe vseh strani. Podjetje je oblikovalo celotno industrijsko verigo, ki vključuje raziskave in razvoj, proizvodnjo, blagovno znamko in kanale, ter z integracijo industrijske vrednostne verige doseglo raznolike in edinstvene prednosti. Podjetje VOOPOO je trenutno vzpostavilo absolutno tržno konkurenčnost na svetovni ravni z več kot 200 novimi izdelki letno za različne trge po svetu. V treh letih je VOOPOO vzpostavil dolgoročne odnose sodelovanja s partnerji v več kot 70 državah in regijah ter odprl 6 čezmorskih podružnic, ki se osredotočajo na lokalizirano delovanje v ZDA, Združenem kraljestvu, Indoneziji, Kanadi in drugih državah. Vzpostavil je mrežo 100.000 prodajnih mest po vsem svetu, da bi oblikoval svoj globalni vpliv kot blagovna znamka.
Inovacijski model 4 - Inovacije pri izdelkih za povečanje tržnega deleža.
Inovacije v slogu VOOPOO so navsezadnje inovacije na področju izdelkov, ki podjetju zagotavljajo trdnejši položaj na trgu. Na prejšnji podelitvi nagrad Ecigclick Vape Awards 2021 je VOOPOO s svojimi štirimi izdelki ARGUS, DRAG Nano 2, DRAG 3 in TPP-X osvojil nagrade za najboljši vape komplet za začetnike, najboljši izdelek v kategorijah POD in MOD, ter najboljši rezervoar Sub Ohm Tank. Nagrade odražajo uporabniško usmerjeno razumevanje potrošnikov s strani podjetja in raznolikost pri inovacijah na področju izdelkov.
Z razvojem tržnega okolja in tehnoloških inovacij se nenehno nadgrajujejo tudi zahteve uporabnikov po e-cigaretah in drugih izdelkih za uparjanje, trg pa je vse bolj naklonjen lahkim in večnamenskim izdelkom, ki temeljijo na zgodbi. Upoštevajoč zahteve trga in uporabnikov se je podjetje VOOPOO odločilo, da bo vstopilo v novo obdobje z uvedbo portfelja, ki ga sestavljajo štiri ključne serije izdelkov: DRAG, VINCI, ARGUS in V, da bi uporabnikom zagotovilo še boljše izdelke ter še naprej nadgrajevalo uporabniško izkušnjo in raziskovalo svetovni trg.
Z upoštevanjem zgoraj naštetih štirih inovacijskih modelov so inovacije v slogu VOOPOO lahko dober zgled za razvoj podjetij v tej panogi.
V današnjem hitro spreminjajočem se svetu je dolgoročno razmišljanje o prihodnosti vse pomembnejše. VOOPOO si bo še naprej prizadeval za prednosti, ki jih prinaša dolgoročno načrtovanje. Podjetje se namreč spopada z ovirami, ki so značilne za celotno industrijo, ob tem pa ubira edinstveno pot pri razvoju in inovacijah.
"Naložbe v tehnološke inovacije je treba načrtovati dolgoročno. Upati si moramo sprejeti negotovost in okrepiti sodelovanje s partnerji, da bi resnično uresničili integracijo od razvoja tehnologije do izdelkov," je opozoril Everest, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja VOOPOO. Pri podjetju so trdno prepričani, da so kvalitetni izdelki temelj trajnostnega razvoja industrije. Podjetje mora biti "prijatelj časa in pionir tehnologije" ter sodelovati z uporabniki in partnerji pri skupnem spodbujanju trajnostnega razvoja. Prihodnost bo vsekakor pripadla dolgoročnosti, podjetje VOOPOO pa se veseli, da bo v svoj razvoj vključilo še več partnerjev.
OPOZORILO: Izdelki VOOPOO se lahko uporabljajo z e-tekočino, ki vsebuje nikotin. Nikotin je kemična snov, ki povzroča odvisnost.
Besedilo tega obvestila v izvirnem jeziku je edina uradna in verodostojna različica. Prevodi so na voljo le kot prilagoditev in jih je treba navzkrižno navesti z besedilom v izvornem jeziku, ki je edina različica besedila, ki ima pravne posledice.
Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220310006062/en/
Kontakt
Wind Chen
Telefon: 0086-18718743237
E-mail: wind.chen@voopoo.com
Vir: Shenzhen Woody Vapes Technology
Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.