O-STA

Podjetje Gelesis® objavilo predhodne rezultate nacionalnega lansiranja zdravila Plenity®: rekordno število izdanih receptov in rekordni spletni promet

16. marec 2022 10:30 UTC

V prvih treh tednih po začetku nacionalne medijske kampanje se je število novih receptov za bolnike z zdravilom Plenity povečalo za 3,5-krat.

V letu 2022, prvem letu polne uvedbe zdravila, podjetje pričakuje 58 milijonov dolarjev neto prihodkov.

BOSTON--(BUSINESS WIRE)-- Podjetje Gelesis (NYSE: GLS), proizvajalec zdravila Plenity, je objavilo predhodne rezultate medijske kampanje za široko ozaveščanje, ki se je začela 31. januarja 2022. V prvih treh tednih je podjetje zaznalo trikratno povečanje spletnega prometa in 3,5-kratno povečanje števila posameznikov, ki so iskali nov recept, v primerjavi s prejšnjimi meseci, ko je bila ponudba omejena. Gelesis predvideva, da bodo neto prihodki od izdelkov leta 2022 v prvem letu polnega zagona znašali približno 58 milijonov ameriških dolarjev, s čimer je ponovno potrdilo napovedi iz začetka tega leta.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220316005056/en/

Gelesis je v prvih treh tednih kampanje pridobil približno 4.700 novih uporabnikov Plenityja na teden. Obstoječi člani še naprej prejemajo zdravilo Plenity. Približno 70% uporabnikov Plenityja še nikoli ni poskusilo izdelka za uravnavanje telesne teže na recept, kar pomeni, da Plenity v kategorijo izdelkov za uravnavanje telesne teže na recept prinaša nove ljudi. V dveh tednih po začetku kampanje je Plenity po podatkih Google Trends® dosegel obseg organskega iskanja, ki je enakovreden uveljavljenim blagovnim znamkam za hujšanje in uravnavanje telesne teže.

"Ponujamo klinično dokazano zdravstveno oskrbo s priročnostjo, ki jo pričakujete od e-trgovine. Recept za Plenity lahko poiščete kadarkoli in od koderkoli po dostopni ceni," je dejal David Pass, doktor medicine, operativni in komercialni direktor podjetja Gelesis. "V naših kliničnih študijah smo videli, da se je 6 od 10 ljudi odzvalo in skladno s tem je 60% naših članov v omejenem času, ko je bil Plenity na voljo, naročilo več mesečnih kompletov. Zelo smo navdušeni nad tem, kar slišimo od članov o njihovih izkušnjah v resničnem svetu."

Gelesisov ekskluzivni partner za telezdravje, podjetje Ro, se je odzvalo na vse večje povpraševanje bolnikov, ko je lani oddalo prednaročila za Plenity v vrednosti 40 milijonov dolarjev. Od takrat je Plenity postal ena najbolj iskanih ponudb na Rovovi platformi, in sicer zaradi široke prodaje potrošnikom in nadaljnje rasti Rovove platforme za neposredno zdravstveno varstvo pacientov.

"Prejšnji mesec je bila storitev Plenity najhitreje rastoča storitev na Ro in je prinesla več novih članov kot kateri koli drug izdelek," je dejal Zachariah Reitano, izvršni direktor in soustanovitelj podjetja Ro. "Navdušeni smo nad nedavno razširitvijo partnerstva z družbo Gelesis, ki nam bo omogočila, da to inovativno ponudbo ponudimo še več bolnikom po vsej državi."

V skladu s poslovno strategijo podjetja Gelesis, ki temelji na digitalni usmeritvi za hitro prilagajanje potrebam strank, je podjetje pred kratkim preusmerilo svoja prizadevanja prodajnih sil v zdravstvu predvsem na virtualne prodajne obiske. Število receptov zdravila Plenity pri zdravstvenih ustanovah se je od začetka medijske kampanje povečalo za 100%, več kot 40 % receptov zdravstvenih ustanov pa je zahteval potrošnik (kar je 60% več kot pri merilu, ki ga je podjetje postavilo ob uvedbi beta različice).

Ne glede na to, ali so pošiljko dobili prek telezdravja ali običajnih zdravstvenih ustanov, je približno 95% članov po prejemu prve pošiljke prepričanih ali zelo prepričanih v uporabo izdelka. Večina članov sistema Plenity opisuje postopek kot hiter in enostaven za uporabo. Sedemdeset odstotkov ljudi, ki so prekinili jemanje zdravila Plenity, je navedlo, da bi v prihodnosti razmislili o njegovi ponovni uporabi.

Prejšnja trženjska prizadevanja v zvezi s Plenityjem so bila zelo omejena, medtem ko je podjetje Gelesis zgradilo komercialni proizvodni obrat. Konec leta 2021 je podjetje povečalo obseg lastne proizvodnje, da bi zadovoljilo hitro rastoče povpraševanje.

Gelesis ta mesec pričakuje objavo svojih poslovnih rezultatov za celotno leto 2021. Finančni rezultati obsežne nacionalne prodaje v tem četrtletju se bodo predvidoma poznali pri dobičku podjetja za prvo četrtletje leta 2022, ki bo predvidoma objavljen maja.

Pomembne varnostne informacije o Plenityju

● Osebe, ki so noseče ali alergične na celulozo, citronsko kislino, natrijev stearil fumarat, želatino ali titanov dioksid, ne smejo jemati zdravila Plenity.

● Da bi se izognili vplivu na absorpcijo zdravil:

- Vsa zdravila, ki jih je treba jemati s hrano, vzemite po začetku obroka.

- Za vsa zdravila, ki jih je treba jemati brez hrane (na prazen želodec), nadaljujte z jemanjem na prazen želodec ali po priporočilu zdravnika.

● Skupna pogostost neželenih učinkov pri zdravilu Plenity se ni razlikovala od placeba. Najpogostejši neželeni učinki so bili driska, napihnjen trebuh, redko iztrebljanje in napenjanje.

● Če se pojavijo težave, se takoj obrnite na zdravnika. Če imate hudo alergijsko reakcijo, hude bolečine v trebuhu ali hudo drisko, prenehajte uporabljati zdravilo Plenity, dokler se ne posvetujete s svojim zdravnikom.

Samo na recept. Za varno in pravilno uporabo zdravila Plenity ali več informacij se posvetujte z zdravstvenim delavcem, preberite Navodila za uporabo za paciente ali pokličite 1-844-PLENITY.

O podjetju Gelesis

Gelesis Holdings Inc. (NYSE: GLS) ("Gelesis") je bioterapevtsko podjetje, ki se osredotoča na potrošnike, in proizvajalec zdravila Plenity®, ki ga je navdihnila narava in ga je FDA odobrila za pomoč pri uravnavanju telesne teže. Naši prvi nesistemski superabsorpcijski hidrogeli so v celoti izdelani iz naravnih gradnikov. Zgled je bila sestava in mehanske lastnosti surove zelenjave, uživa se v kapsulah, deluje pa lokalno v prebavnem sistemu, zato se ljudje počutijo zadovoljni z manjšimi porcijami. Naš portfelj vključuje Plenity® in potencialne terapije v razvoju za bolnike s sladkorno boleznijo tipa 2, nealkoholno maščobno boleznijo jeter (NAFLD)/nealkoholnim steatohepatitisom (NASH) in funkcionalnim zaprtjem. Za več informacij obiščite gelesis.com ali se z nami povežite prek Twitterja @GelesisInc.

Izjava o omejitvi odgovornosti

Gelesis ne prevzema nobenih obveznosti in ne namerava posodobiti ali popraviti rezultatov, navedenih v tem sporočilu za javnost. Rezultati, navedeni v tem sporočilu za javnost, predstavljajo preteklo uspešnost in niso nujno napoved prihodnjih rezultatov.

Napovedne izjave

Nekatere izjave, ocene, cilji in napovedi v tem sporočilu za javnost so "napovedne izjave" v smislu zveznih zakonov o vrednostnih papirjih. Besede "predvidevamo", "verjamemo", "nadaljujemo", "lahko", "ocenjujemo", "pričakujemo", "nameravamo", "bi lahko", "morda", "načrtujemo", "možno", "potencialno", "predvidevamo", "napovedujemo", "bi", "si prizadevamo", "bi lahko" in podobni izrazi lahko označujejo izjave, usmerjene v prihodnost, vendar odsotnost teh besed ne pomeni, da izjava ni usmerjena v prihodnost. V prihodnost usmerjene izjave so napovedi, projekcije in druge izjave o prihodnjih dogodkih, ki temeljijo na trenutnih pričakovanjih in predpostavkah ter so zato podvržene tveganjem in negotovostim. V prihodnost usmerjene izjave med drugim vključujejo izjave o pričakovanjih, upanjih, prepričanjih, namerah ali strategijah nas ali naše vodstvene ekipe v zvezi s prihodnostjo, vključno z izjavami v zvezi s poslovno združitvijo podjetja Gelesis s podjetjem Capstar Special Purpose Acquisition Corp. ("Capstar") in njenimi pričakovanimi koristmi, uspešnostjo Gelesisa po poslovni združitvi, konkurenčnim okoljem, v katerem deluje Gelesis, pričakovano prihodnjo poslovno in finančno uspešnostjo ter tržnimi priložnostmi Gelesisa in izjavami o pričakovanjih, upanjih, prepričanjih, namenih ali strategijah Gelesisa glede prihodnosti. Poleg tega so vse izjave, ki se nanašajo na projekcije, napovedi ali druge opredelitve prihodnjih dogodkov ali okoliščin, vključno z vsemi predpostavkami, na katerih temeljijo, izjave o prihodnosti. Izjave, usmerjene v prihodnost, se nanašajo samo na datum, ko so bile dane. Bralce opozarjamo, naj se ne zanašajo pretirano na izjave o prihodnosti, pri čemer Gelesis ne prevzema nobene obveznosti in ne namerava posodobiti ali popraviti izjav o prihodnosti zaradi novih informacij, prihodnjih dogodkov ali kako drugače. Gelesis ne zagotavlja, da bodo pričakovanja, navedena v tem sporočilu za javnost, uresničena. Različna tveganja in negotovosti (na nekatere od njih nimamo vpliva) ali drugi dejavniki lahko povzročijo, da se dejanski prihodnji rezultati, delovanje ali dogodki bistveno razlikujejo od opisanih v tem dokumentu. Nekateri od dejavnikov, ki lahko vplivajo na prihodnje rezultate in uspešnost, lahko med drugim vključujejo (i) velikost, povpraševanje in potencial rasti trgov za Plenity® in druge izdelke, ki so Gelesisovi kandidati, ter sposobnost družbe Gelesis, da služi tem trgom; (ii) stopnjo sprejemanja in uveljavljanja Gelesisovih izdelkov na trgu; (iii) sposobnost družbe Gelesis, da razvija inovativne izdelke in konkurira drugim podjetjem, ki se ukvarjajo z industrijo hujšanja; (iv) sposobnost Gelesisa, da financira in uspešno zaključi komercialno uvedbo izdelka Plenity® in svoje načrte rasti, vključno z novimi možnimi indikacijami ter kliničnimi podatki iz tekočih in prihodnjih študij o jetrnih in drugih boleznih; (v) neuspeh pri uresničevanju pričakovanih koristi poslovne združitve, tudi zaradi zamude ali težav pri povezovanju podjetij Capstar in Gelesis; (vi) sposobnost podjetja Gelesis, da v prihodnosti izda lastniške ali z lastništvom povezane vrednostne papirje ali pridobi dolžniško financiranje; (vii) izid morebitnih pravnih postopkov, sproženih proti podjetju Capstar, Gelesis ali drugim v zvezi s poslovno združitvijo; (viii) zmožnost podjetja Gelesis, da ohrani svojo kotacijo na newyorški borzi; (ix) tveganje, da poslovna združitev ovira trenutne načrte in dejavnosti podjetja Gelesis zaradi tega, ker je Gelesis izdajatelj, ki javno kotira na borzi; (x) regulativna pot za izdelke Gelesisa in odzivi regulativnih organov, vključno s FDA in podobnimi regulativnimi organi zunaj Združenih držav Amerike; (xi) sposobnost Gelesisa, da raste in dobičkonosno upravlja rast, ohranja odnose s strankami in dobavitelji ter ohranja vodstvo in ključne zaposlene Gelesisa; (xii) stroški, povezani s poslovno združitvijo, vključno s stroški, povezanimi s tem, da je podjetje Gelesis izdajatelj, ki kotira na borzi; (xiii) spremembe veljavnih zakonov ali predpisov; (xiv) možnost, da na Gelesis negativno vplivajo drugi gospodarski, poslovni, regulativni in/ali konkurenčni dejavniki; (xv) ocene stroškov in donosnosti podjetja Gelesis; (xvi) stalne regulativne zahteve, (xvii) morebitni konkurenčni izdelki ali tehnologije, ki se lahko pojavijo, (xviii) nestanovitnost trga telezdravja na splošno ali nezadostno povpraševanje bolnikov; (xix) sposobnost družbe Gelesis, da brani svojo intelektualno lastnino in izpolnjuje regulativne zahteve; (xx) vpliv pandemije Covida 19 na poslovanje podjetja Gelesis; (xxi) omejena zgodovina poslovanja podjetja Gelesis; in (xxii) tisti dejavniki, ki so obravnavani v skupnem pooblastilu/prospektivi podjetja Capstar, ki je bila 27. decembra 2021 vložena v SEC pod naslovom "Dejavniki tveganja", in drugih dokumentih družbe Gelesis, ki jih je ali jih bo podjetje Gelesis vložilo pri SEC. Ti dokumenti obravnavajo druga pomembna tveganja in negotovosti, zaradi katerih se lahko dejanski rezultati in dogodki bistveno razlikujejo od tistih, ki jih vsebujejo izjave, usmerjene v prihodnost.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220316005056/en/

Kontakti

Odnosi z mediji
Katie Sullivan
ksullivan@gelesis.com

Odnosi z vlagatelji
Lynne Collier, ICR
lynne.collier@icrinc.com

Večpredstavnostne vsebine:

Video:

Podjetje Gelesis (NYSE: GLS), proizvajalec zdravila Plenity, je objavilo predhodne rezultate medijske kampanje za široko ozaveščanje, ki se je začela 31. januarja 2022. V prvih treh tednih je podjetje zaznalo trikratno povečanje spletnega prometa in 3,5-kratno povečanje števila posameznikov, ki so iskali nov recept, v primerjavi s prejšnjimi meseci, ko je bila ponudba omejena.

Foto:

Navdih za Plenity je prišel iz narave in zdravilo ima dovoljenje FDA za pomoč pri uravnavanju telesne teže. (Foto: Business Wire)

Foto:

Približno 70% uporabnikov Plenityja še nikoli ni poskusilo izdelka za uravnavanje telesne teže na recept, kar pomeni, da Plenity v kategorijo izdelkov za uravnavanje telesne teže na recept vključuje nove ljudi. (Foto: Business Wire)

Logotip

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.