O-STA

Agencija BOLD - drzna, mlada agencija ob boku največjim na oglaševalski sceni

V zadnji dekadi se je pogosto govorilo, da je oglaševalska industrija v krizi, da je oglaševanje (advertising) v smislu pomembnosti, kot jo je v svetu imelo, v zatonu in da potrebuje preporod. Kako pa je s tem pri nas in ali je res tako? Res je, da dolgo obdobje tudi pri nas ni bilo nekih pravih novih, mladih oglaševalskih agencij kot naslednic starejših agencij, ki bi prevetrile svet oglaševanja, vendar se je to v zadnjem času spremenilo.

Marketing magazin je pred kratkim objavil lestvico oglaševalskih agencij, kamor je uvrstil 58 agencij z najvišjimi prihodki (glede na objavljene podatke) v letu 2021, prikazana pa je tudi odstotna rast prihodkov v primerjavi z letom 2020. Na lestvici s kar 267 % rastjo izstopa mlada agencija Bold.group, ki gradi na svoji mladosti in predrznosti (Bold) in se zaveda, da brez drznih in kreativnih idej ni napredka. Teh pa ji zagotovo ne manjka, kar potrjuje tudi dejstvo, da se po porastu prometa uvršča na 2. mesto med vsemi oglaševalskimi agencijami v Sloveniji in jo tako postavlja ob bok največjim agencijam z nekaj desetletno tradicijo.

Kdo je agencija Bold.group?

Bold.group so mladi, kreativni posamezniki, ki dokazujejo, da je slovenski oglaševalski/marketinški trg potreboval novo moč in predrznost in da oglaševanje še zdaleč ni v zatonu. Kako jim uspeva? Sami pravijo, da povečanje prihodkov izhaja predvsem iz kakovostnega dela in velike odgovornosti do vsakega partnerja in naročnika. Zavedajo se, da brez zadovoljnih naročnikov ni agencije, brez drznih in kreativnih idej pa ni napredka. O njihovi mladosti in drznosti priča tudi to, da so med prvimi, ki so se lotili TikToka in so tudi med najuspešnejšimi oz. najbolj prodornimi na tej platformi tako v Sloveniji kot tudi v regiji.

Partner in direktor, Rok Zajc, pravi, da se letos agencija Bold.group usmerja predvsem v neprestan razvoj kadrov in dodajanje specialistov na dodatnih področjih, saj lahko le z novimi pristopi diktirajo prihodnost in odličnost nastopa vseh naročnikov. Cilj leta 2022 pa je tudi uvedba agilnega načina poslovanja podjetja, ki bo prinesla veliko izboljšav tako v notranji ureditvi kot zunanji komunikaciji podjetja ter se veliko bolj učinkovito soočala z izzivi, ki jih lahko v naslednjem obdobju pričakujejo.

Njihova vizija je jasna - ostati visoko specializirani na področju kreativnih rešitev, digitalnega nastopa in doživljajskih dogodkov ter ohranjati sožitje vseh treh segmentov pod eno streho.

Agencija Bold.group je svetel zgled, kako lahko z mladostjo, novimi metodami in svežimi idejami prebiješ prostor v zaprt krog oglaševanja.