O-STA

Mary Kay Inc. na mednarodni konferenci o trajnostni prihodnosti v Pragi izpostavila svojo globalno trajnostno strategijo

DALLAS--(BUSINESS WIRE)- Vsi smo dolžni skrbeti za okolje in svet okoli nas. Za trajnost si moramo skupno prizadevati in ji biti globalno zavezani. Konec junija se je pod sponzorstvom družbe Mary Kay Inc. v zgodovinski palači Martinic, ki jo je UNESCO uvrstil na svoj seznam svetovne dediščine, odvila Mednarodna konferenca o trajnostni prihodnosti. Na zgodovinski lokaciji so se zbrali idejni voditelji, strokovnjaki, vodje podjetij in neprofitnih organizacij iz različnih panog, da bi izmenjali izkušnje, se povezali in občinstvu predstavili inovativne in trajnostne standarde, ki bi jih lahko uspešno uporabili v boju za ohranitev dragocenih svetovnih virov za sedanje in prihodnje generacije.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Za ogled celotnega sporočila obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20220830005153/en/

"Zaradi svojega globalnega vpliva se zavedamo, da je naša moralna obveza nadaljevati zapuščino podjetja Mary Kay, ki si prizadeva delati, kar je prav - danes, jutri in vedno. Osredotočeni smo na učinkovito proizvodno dejavnost, tako da zmanjšamo svoj vpliv na okolje in najdemo priložnosti za izboljšanje virov. Postavljamo si izziv, da trajnostne prakse še bolj utrdimo v svojem poslovanju, in sicer z razvojem izdelkov, oblikovanjem, odgovorno oskrbo in zmanjševanjem onesnaževanja s plastiko," je dejala Edita Szaboova, generalna direktorica podjetja Mary Kay za Češko in Slovaško (Vir: Mary Kay Inc.)

Družba Mary Kay Inc., ki že dolga leta podpira trajnostno ravnanje, je že pred dogodkom, leta 2021, naznanila svojo novo trajnostno strategijo Obogatimo življenja danes za trajnostni jutri. Strategijo so razvili skupaj s ključnimi deležniki podjetja in je v skladu s cilji trajnostnega razvoja Združenih narodov, s čimer je Mary Kay postala ključni del globalne koalicije za boljšo prihodnost.

Mednarodno konferenco o trajnostni prihodnosti je organiziral Startup Disrupt, globalno tržišče za zagonska podjetja, ki želi novi generaciji ustanoviteljev zagonskih podjetij, inženirjev, tehnoloških inovatorjev in drugim pomagati uspeti. Dogodek se je osredotočal na infrastrukturo in razvoj pametnih mest, elektromobilnost (e-mobilnost, energijo in obnovljive vire, ter ekonomijo in oblikovanje politik), trajnostno poslovanje (okolje, taksonomijo, trajnostne finance) in trajnostno življenje (agrotehnologijo, odpadno hrano, spreminjanje modne industrije, pametno kmetovanje.)

Govorci z različnimi ozadji in izkušnjami so na konferenci o trajnostni prihodnosti delili svoje znanje in predstavili različna področja delovanja. Med njimi so bili denimo ustanovitelji zagonskih podjetij, vodstveni kader velikih in malih podjetij, predstavniki ministrstev, združenj, sindikalisti, člani zbornic, investicijskih skupin in oblikovalci politik iz Evropske komisije, člani znanstvenih in raziskovalnih inštitutov, univerz in neprofitnih organizacij.

"Globalna trajnostna strategija podjetja Mary Kay Obogatimo življenja danes za trajnostni jutri temelji na treh dimenzijah trajnostnega razvoja - gospodarski, okoljski in družbeni," je dejala Edita Szaboova, generalna direktorica podjetja Mary Kay za Češko in Slovaško. "Zaradi svojega globalnega vpliva se zavedamo, da je naša moralna obveza nadaljevati zapuščino podjetja Mary Kay, ki si prizadeva delati, kar je prav - danes, jutri in vedno. Osredotočeni smo na učinkovito proizvodno dejavnost, tako da zmanjšamo svoj vpliv na okolje in najdemo priložnosti za izboljšanje virov. Postavljamo si izziv, da trajnostne prakse še bolj utrdimo v svojem poslovanju, in sicer z razvojem izdelkov, oblikovanjem, odgovorno oskrbo in zmanjševanjem onesnaževanja s plastiko."

"Nimamo drugega planeta! Tega bi se morali vedno zavedati. V Evropski uniji se veliko podjetij osredotoča na trajnostne poslovne prakse. Na mednarodni konferenci o trajnostni prihodnosti smo pokazali najboljše, kar smo dosegli tukaj na Češkem, in hkrati dali navdih za dobre prakse po vsem svetu. Mary Kay je s svojo močno vizijo na področju trajnosti nastajajoča sila, s katero je treba sodelovati," je povedal Patrik Juránek, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Startup Disrupt.

Naslednje srečanje, ki ga bo gostil Startup Disrupt, se bo odvilo 13. septembra v palači Clam-Gallas v Pragi na Češkem. Tema srečanja bo raznolikost, udeležilo pa se ga bo več kot 50 osrednjih govornikov, predstavnikov različnih čeških in svetovnih znamk.

Govorci in vodilni strokovnjaki bodo sodelovali pri razpravah o številnih temah s področij raznolikosti, enakosti in vključevanja. Med drugim bodo razpravljali o predsodkih in mikroagresiji, zaposlovanju invalidov, vključujočem oblikovanju in inovacijah in opolnomočenju žensk. Virginie Naigeon-Malek, globalna vodja oddelka za trajnostni razvoj in družbeni vpliv pri družbi Mary Kay, bo na srečanju govorila o krepitvi vloge žensk in javnem naročanju z upoštevanjem spola kot močne strategije za vključujočo trajnostno rast.

"Na globalni ravni je vsako tretje podjetje v lasti ženske, pa vendar ta podjetja v povprečju pridobijo manj kot 1% vseh javnih naročil velikih korporacij in vlad," je povedala Virginie Naigeon-Malek. "Ta statistika kaže na dve plati medalje: šokantno realnost na eni in izjemno priložnost na drugi strani. Učinkovite politike in prakse javnega naročanja lahko uporabimo kot močno strategijo za podporo podjetnicam pri naših prizadevanjih, da si opomoremo od gospodarskih posledic pandemije in ponovno razmislimo o poslovnih praksah z miselnostjo DEI in preidemo na vključujočo rast. Ta ogromna vrzel v zastopanosti prinaša priložnost za pospešitev ukrepov v podporo podjetjem v lasti žensk po vsem svetu - edinstveno priložnost, da si ne le bolje opomorejo, ampak predvsem postanejo enakopravna."

O MARY KAY

Mary Kay Ash, ena od prvih uspešnih podjetnic, je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalcev v skoraj 40 državah. Kot podjetje za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva, da bi ženske opolnomočila z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, povezovanjem v mreže in z inovacijami. Družba Mary Kay vlaga v znanost, ki poganja lepoto in proizvaja vrhunske izdelke za nego kože, dekorativno kozmetiko, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay verjame, da je treba danes bogatiti življenja za trajnostni jutri, pri čemer sodeluje z organizacijami z vsega sveta in se osredotoča na spodbujanje poslovne odličnosti, podpiranje raziskav raka, spodbujanje enakosti spolov, zaščito žrtev nasilja v družini, lepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Za več informacij obiščite marykayglobal.com, poiščite nas na Facebooku, Instagramu in na LinkedInu ali nam sledite na Twitterju.

O STARTUP DISRUPT

Podjetje Startup Disrupt je bilo ustanovljeno leta 2020 in se posveča pomoči podjetjem in nosilcem tehnoloških sprememb pri tem, da spremenijo "stari" način razmišljanja industrij pri snovanju izdelkov in storitev. Idejo so oblikovali ljudje iz globalnih podjetniških skupnosti in navdušenci nad zagonskimi podjetji. Startup Disrupt želi postati platforma za zagonska podjetja, ki bi podjetnikom, ustanoviteljem zagonskih podjetij, tehnološkim inovatorjem in skupnostim zagonskih podjetij po vsem svetu zagotavljala znanje in navdih ter jih povezovala. Za več informacij obiščite https://www.startupdisrupt.com/.

Izvirno različico si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220830005153/en/

Kontakti

Korporativno komuniciranje Mary Kay Inc.
marykay.com/newsroom

972.687.5332 or media@mkcorp.com


Vir: Mary Kay Inc.

Večpredstavnostne vsebine

Foto

"Zaradi svojega globalnega vpliva se zavedamo, da je naša moralna obveza nadaljevati zapuščino podjetja Mary Kay, ki si prizadeva delati, kar je prav - danes, jutri in vedno. Osredotočeni smo na učinkovito proizvodno dejavnost, tako da zmanjšamo svoj vpliv na okolje in najdemo priložnosti za izboljšanje virov. Postavljamo si izziv, da trajnostne prakse še bolj utrdimo v svojem poslovanju, in sicer z razvojem izdelkov, oblikovanjem, odgovorno oskrbo in zmanjševanjem onesnaževanja s plastiko," je dejala Edita Szaboova, generalna direktorica podjetja Mary Kay za Češko republiko in Slovaško (Vir: Mary Kay Inc.)

Foto

"Na globalni ravni je vsako tretje podjetje v lasti ženske, pa vendar ta podjetja v povprečju pridobijo manj kot 1% vseh javnih naročil velikih korporacij in vlad," je povedala Virginie Naigeon-Malek. "Ta statistika kaže na dve plati medalje: šokantno realnost na eni in izjemno priložnost na drugi strani. Učinkovite politike in prakse javnega naročanja lahko uporabimo kot močno strategijo za podporo podjetnicam pri naših prizadevanjih, da si opomoremo od gospodarskih posledic pandemije in ponovno razmislimo o poslovnih praksah z miselnostjo DEI in preidemo na vključujočo rast," je povedala Virginie Naigeon-Malek. (Vir: Mary Kay Inc.)

Foto

"Nimamo drugega planeta! Tega bi se morali vedno zavedati. V Evropski uniji se veliko podjetij osredotoča na trajnostne poslovne prakse. Na mednarodni konferenci o trajnostni prihodnosti smo pokazali najboljše, kar smo dosegli tukaj na Češkem, in hkrati dali navdih za dobre prakse po vsem svetu," je dejal Patrik Juránek, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Startup Disrupt. (Vir: Startup Disrupt)

Foto

Patrik Juránek, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Startup Disrupt kot govorec na Mednarodni konferenci o trajnostni prihodnosti v Pragi na Češkem. (Vir: Startup Disrupt)

Foto

Odzivi publike na Konferenci o trajnostni prihodnosti v Pragi na Češkem, ki jo je gostil Startup Disrupt. (Vir: Startup Disrupt)

Foto

Druženje udeležencev konference v palači Martinic na Konferenci o trajnostni prihodnosti v Pragi na Češkem (Vir: Startup Disrupt)

Foto

Eden izmed glavnih govorcev med svojim nastopom prek spleta na Konferenci o trajnostni prihodnosti v zgodovinski palači Martinic v Pragi na Češkem. (Vir: Startup Disrupt)

Foto

Foto

Logo

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.