O-STA

Arbitron začel uvajati sistem Portable People Meter kot storitve merjenja poslušanosti radia v Združenih državah Amerike. Ocene prenosnega merilnika poslušanosti bodo postale "trgovska valuta" na 50 najpomembnejših trgih v ZDA

NEW YORK - (BUSINESS WIRE) - 14. marec 2006

Houston v Teksasu je prvi trg za Portable People Meter, ta bo uvedel sistem v juliju 2006. 10 najpomembnejših trgov v ZDA bo prešlo na elektronsko delovanje do jeseni 2008

Arbitron, d. d., (NYSE:ARB) je danes objavil, da bo začel uvajati sistem Portable People Meter (PPM(SM)), kot storitve merjenja poslušanosti radia na 50 najpomembnejših trgih v ZDA. Z uvajanjem sistema v Houstonu v Teksasu, v juliju 2006, bo podjetje začelo s prehodom na sistem PPM, elektronske meritvene tehnologije poslušanosti, ki je bil preizkušan na ameriškem trgu od leta 2001. PPM bo nadomestil dosedanjo uporabo svinčnika in beležk, kar je bila metoda podjetja za zbiranje ocen o radijskem poslušalstvu od leta 1965.

Časovni načrt uvajanja, kot ga podjetje napoveduje danes, bi uvedel PPM na 10 najpomembnejših radijskih trgov v ZDA do jeseni 2008 in na vseh 50 najpomembnejših ameriških radijskih trgov v nadaljnjih dveh do treh letih.

"Prekinitev pravice do opcije za PPM podjetja Nielsen Media Research v začetku tega meseca je podjetju Arbitron omogočila, da uvede PPM kot sistem merjenja poslušanosti radia na lokalnih trgih v ZDA," je povedal Steve Morris, predsednik uprave podjetja Arbitron, d. d. "Zdaj ko se lahko končno zavežemo k uvedbi PPM za radio, pričakujemo da se bodo tudi naše stranke bolj pripravljene za uvedbo sistema PPM.

V letu 2001 smo prevzeli pobudo, tako da smo prvi začeli testirati prenosni in pasivni sistem elektronskega merjenja za radio na ameriškem trgu," je povedal Morris. "V zadnjih petih letih smo pregledali in izboljšali vsak vidik sistema PPM v tesnem sodelovanju z ameriško radijsko industrijo. Verjamemo, da je nastopil čas, da Arbitron še enkrat prevzame pobudo.

Sočasno bomo nadaljevali sodelovanje s tistimi strankami, ki trenutno analizirajo možnosti v povezavi z naslednjo generacijo elektronskih meritev. Zdajšnji sistem PPM, opremljen z najsodobnejšimi zmogljivostmi, ki predstavljajo znaten napredek glede na tisto, kar smo predstavili na tem področju pred petimi leti, predstavlja tehnologijo desete generacije, Zahteve radijske industrije se bodo v prihodnosti še naprej spreminjale, z njimi se bo spreminjal tudi Arbitronov PPM kot odgovor na vse potrebe "novih generacij".

Iz lastnih izkušenj z radijsko industrijo med razvijanjem PPM vemo eno: raziskave "novih generacij" vedno zahtevajo veliko več časa, kot je sprva mogoče predvideti. Odločiti smo se za korak naprej, ker obstajajo pomembne prednosti, ki jih lahko prinese uvedba sistema PPM ameriški radijski industriji. Verjamemo, da se bo povečalo zaupanje oglaševalcev temu mediju, zahvaljujoč povečani transparentnosti, ki jo omogoča elektronsko merjenje. Radijske postaje bodo dobile nove vpoglede v strukturo poslušalstva, kar jim bo omogočilo izboljšave radijskih programov, medtem ko bodo radijski distributerji pridobili dodatne prihodke od novih in obstoječih oglaševalcev," je povedal Morris.

Arbitron verjame, da bo uvedba sistema PPM ponudila znatne in takojšne prednosti lokalnemu trgu radijskih podjetij in njihovim oglaševalcev, med drugim:

- hitrejše in pogostejše dobavljanje poročil o poslušanosti,

- boljši vpogled v to, kako ljudje poslušajo radio,

- zanesljivejše meritve celotnega poslušalstva, ki ga doseže radijska postaja - PPM kaže, da tipična radijska postaja pogosto doseže dvakrat več poslušalcev, kot kažejo trenutne metode merjenja poslušalstva,

- dodatne prodajne priložnosti za postaje z boljšimi meritvami poslušalstva specialnih programskih dogodkov in med večeri oziroma za konec tedna,

- stabilnejši trendi poslušanosti z veliko manj "skoki" med enim in drugim poročilom,

- sposobnost poročanja o vseh novih radijskih distribucijskih metodah: HD radio, pretočni format na spletu, digital multicasts, podcasting in drugi.

Sistem PPM so od julija 2005 razvijali v Houstonu kot demonstracijo elektronskega sistema merjenja poslušanosti. Arbitron je pred tem izjavil, da lahko preklopi na sistem PPM najhitreje v aprilu 2006. Podjetje bo uvedlo storitev v juliju 2006, da omogoči radijskemu trgu v Houstonu dodatni čas za pripravo na prehod iz meritve s pomočjo beležk na elektronsko merjenje.

Arbitron bo podpiral ta proces z ekipo finančnih strokovnjakov, strokovnjakov za usposabljanje in strokovnjakov za programiranje, ki bodo sodelovali s postajami, agencijami in oglaševalci, ki delujejo na radijskem trgu v Houstonu.

Doslej je zanimanje za projekt izrazilo 48 oglaševalskih agencij in svetovnih krovnih družb kot tudi radijska podjetja in oglaševalec. Tem agencijam pripada 75 odstotkov vsega radijskega oglaševalskega kolača na državni ravni in znaten odstotek lokalnega oglaševalskega kolača v Houstonu in tudi v Filadelfiji, drugemu ciljnemu trgu za širitev proizvoda PPM.

Seznam prijavljenih za merjenje poslušanosti v ZDA

Oglaševalske agencije

Carat USAJL Media
FogertyKleinMonroeLove Advertising
Harmelin MediaMayo Seitz Media Mediagraphix Media Services
MPG
MPG DiversityPublicis Media Group (vključno z)
Horizon MediaZenith Optimedia
Team OneInterpublic (vključno z)Conill Saatchi & Saatchi
Campbell-EwaldStarcom MediaVest Group
Carmichael LynchStarlink
Dailey & AssociatesTapestry
DeutschFallon
Foote Cone & BeldingGM Planworks
Gotham Inc
Hill, Holliday, Connors Cosmopolus
Howard Merrell & PartnersWPP (vključno z) ID Media
InitiativeMindShare
Universal McCannMediaedge:CIA
Tierney CommunicationsA. Eicoff & Company
SiboneyCole & Weber/Red Cell
MullenFord Motor Media
The Martin AgencyJ. Walter Thompson USA
Jay AdvertisingOgilvy & Mather Public Relations Marketing Solutions Wunderman Bravo Group MediaCom
BroadcastersAdvertisers
Spanish BroadcastingWendy's International
BeasleyBroadcasting

Opomba urednika: Seznam 50 najpomembnejših radijskih trgov v ZDA in datumov uvedbe storitve PPM je na voljo na spletni strani http://www.arbitron.com/ppmrollout.htm

Shematski diagram, ki označuje delovanje PPM, ter slike sistema so na voljo na zahtevo.

O PPM

Sistem Arbitron PPM, ki je bil testiran na trgu v ZDA od leta 2001, uporablja napravo, ki omogoča merjenje brez neposrednega stika s porabnikom - naprava je velika približno kot majhen mobilni telefon - s sledenjem izpostavljenosti potrošnika medijem in razvedrilu, vključno z radijem, kabelsko in satelitsko televizijo, prizemnim, satelitskim in spletnim radijem kot tudi oglaševanjem v kinih in elektronskimi mediji, ki so vezani na določen prostor. Nosijo ga ves dan naključno izbrani udeleženci ankete, s čimer lahko naprava PPM sledi, kdaj in kje gledajo televizijo, poslušajo radio kot tudi kako sodelujejo v interakciji z drugimi oblikami medijev in zabave.

PPM zaznava neslišne kode vgrajene v zvočni del medijske in zabavne vsebine, ki jo oddajajo radijska podjetja, ponudniki vsebin in distributerji. Nazadnje je treba merilnik postaviti v stacionarno postajo, ki razbere kode in jih pošlje centralnemu računalniku. Naprava PPM je opremljena s senzorjem premika, patentirano funkcijo nadzora kakovosti, ki je unikatna za sistem in ki omogoča Arbitronu, da vsak dan potrdi, da udeleženci ankete PPM spoštujejo pravila.

O Arbitronu

Arbitron (NYSE: ARB) je mednarodno medijsko in marketinško raziskovalno podjetje, ki ponuja storitve radijskim postajam, kabelskim podjetje, oglaševalcem, oglaševalskim agencijam in zunanjim oglaševalskim podjetjem v ZDA, Mehiki in Evropi. Arbitronova primarna dejavnosti je merjenje poslušanosti na mrežnih in lokalnih radijskih trgih v celotnih Združenih državah Amerike, analiza trgovskih, medijskih in produktnih vzorcev porabnikov na lokalnih trgih in ponudba programske opreme za analizo medijskega poslušalstva in marketinških informacij. Podjetje je razvilo tudi sistem PPM, novo tehnologijo za raziskave medijev in trženja.

Arbitronove tržne in poslovne enote podpira njegova raziskovalna in tehnološka organizacija, locirana v Columbiji, v državi Maryland. Arbitron zaposluje 1.700 ljudi; uprava podjetja je v New Yorku.

Z združenim podjetjem Scarborough Research s podjetjem VNU, d. d., ponuja Arbitron medijske in tržne raziskovalne storitve televizijskim postajam, tednikom, časopisom in spletnim podjetjem.

PPM(SM) je storitvena znamka podjetja Arbitron, d. d.

Ta izjava za javnost vsebuje napovedi v smislu ameriškega zakonodajnega akta "Private Securities Litigation Reform Act" iz leta 1995. Izjave, ki se v tem dokumentu nanašajo na Arbitron in ki v svojem smislu niso pretekle, zlasti tiste, ki vsebujejo izraze, kot so "lahko", "bo", "naj bi", "verjetno", "pričakuje", "predvideva", "ocenjuje", "verjame" ali "načrtuje" in primerljivi izrazi, so napovedi, ki temeljijo na podlagi trenutnih pričakovanj o prihodnjih dogodkih, ki jih je Arbitron izpeljal iz informacij, ki so mu trenutno na voljo. Te napovedi vsebujejo znana in neznana tveganja in negotovosti, ki lahko vodijo do tega, da se naši rezultati stvarno razlikujejo od rezultatov podanih v tovrstnih napovedih. Ta tveganja in negotovosti vključujejo, ali bomo sposobni:

- obnoviti vse pogodbe ali del pogodb z velikimi strankami, po izteku njihove veljavnosti,

- uspešno izvajati poslovne strategije, vključno z implementacijo naših storitev sistema PPM in izvajati potencialne združevalne sporazume z drugimi podjetji ali sporazume z zunanjimi partnerji,

- učinkovito voditi vpliv kakršnekoli nadaljnje konsolidacije v radijski industriji in industriji oglaševalskih agencij,

- slediti hitro se spreminjajočim tehnološkim zahtevam naše baze strank, vključno z razvojem lastnih programskih sistemov in novih proizvodov in storitev, ki pravočasno izpolnjujejo zahteve strank,

- se uspešno soočiti z vplivi na obseg posla, ki izhajajo iz morebitnega poslabšanja razmer v gospodarstvu na splošno in tudi na oglaševalskem trgu,

- se uspešno soočiti z vplivom stroškov zbiranja podatkov, ki izhajajo iz varovanja zasebnosti, tehnoloških sprememb in/ali vladne regulative.

Dodatni pomembni dejavniki, znani Arbitronu, ki lahko povzročijo, da se napovedi izkažejo kot napačne, so lahko identificirani in pojasnjeni v Arbitronovih poročilih ameriški agenciji za trg vrednostnih papirjev, zlasti dejavniki tveganja, predstavljeni pod postavko "ITEM 1. BUSINESS - Business Risks" v našem letnem poročilu na obrazcu 10-K.

Napovedi v tem dokumentu se nanašajo na datum izdaje dokumenta in Arbitron se ne zavezuje k popravku ali osvežitvi katerihkoli napovedi, kot posledici pridobitve novih informacij, prihodnjih dogodkov ali drugih dejavnikov.

Thom Mocarsky,

410-312-8239

thom.mocarsky@arbitron.com

or

KCSA Worldwide

Todd Fromer / Anne Donohoe

212-896-1215 / 212-896-1261

tfromer@kcsa.com / adonohoe@kcsa.com