O-STA

NielsenIQ BASES predstavlja BASES Creative Product AI, nov način testiranja, pregledovanja in optimizacije formulacij izdelkov


Novi sistem umetne inteligence predstavlja največji napredek na področju testiranja formulacij izdelkov v zadnjih 70 letih

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ BASES, svetovno vodilno podjetje na področju razvoja novih izdelkov in inovacij, z veseljem predstavlja preboj na področju testiranja, pregledovanja in optimizacije izdelkov z uporabo sistema BASES Creative Product AI. BASES Creative Product AI je bil zasnovan z uporabo več kot 100 modelov in algoritmov, s čimer je bil ustvarjen sistem umetne inteligence, ki lahko napoveduje delovanje in ugotavlja nove načine optimizacije izdelkov.

Uvedba sistema BASES Creative Product AI je pomemben korak naprej v novi generaciji orodij, ki strankam omogočajo razvoj novih vznemirljivih izdelkov za potrošnike. BASES Creative Product AI je bil izboljšan na podlagi posebnih potrošniških testiranj v 35 državah, pri čemer je bilo ocenjenih več kot 11.000 izdelkov na trgu, da bi zajeli všečnost potrošnikom, senzorične profile in demografske podatke. NielsenIQ nadaljuje z usposabljanjem sistema BASES Creative Product AI, saj v mehanizem umetne inteligence tedensko dodaja nove izdelke.

"BASES Creative Product AI je največji napredek pri razvoju izdelkov v več kot 60 letih," je dejal Chris Sinclair, globalni vodja optimizacije izdelkov v NielsenIQ BASES. "Naše stranke odkrivajo nove ustvarjalne načine za izboljšanje formulacij izdelkov, ki jih prejšnje raziskave niso mogle. To je pametnejši, agilnejši, cenejši in bolj ustvarjalen pristop k oblikovanju formulacij izdelkov, ki navdušujejo potrošnike."

Študije optimizacije s sistemom BASES Creative Product AI je mogoče izvesti na le 20 vzorcih na testiran izdelek, kar prihrani stroške raziskav in razvoja ter poveča učinkovitost ob uporabi spoznanj iz globalnih kategorij živil in pijač. Poleg tega se lahko optimizacije za posamezne izdelke izvajajo v do 35 državah, s čimer se odpravi obsežna raziskovalna faza, rezultati pa so na voljo že v dveh tednih.

Uspeh na današnjem trgu zahteva dinamične vpoglede, da bi lahko konkurirali v hitro razvijajoči se maloprodajni industriji. Z več kot 40-letnimi izkušnjami je BASES zlati standard za konceptualizacijo, vrednotenje in optimizacijo izdelkov.

O podjetju NielsenIQ

NielsenIQ, globalno podjetje za informacijske storitve, zagotavlja zlate standarde na področju merjenja potrošnikov in maloprodaje z najbolj povezanim, popolnim in uporabnim razumevanjem razvijajočega se globalnega, večkanalnega potrošnika. NielsenIQ je vir zaupanja za panoge, ki jim služimo, in pionir, ki opredeljuje naslednje stoletje merjenja potrošnikov in maloprodaje. Naši podatki, povezani vpogledi in napovedna analitika optimizirajo uspešnost podjetij s področja potrošniškega in maloprodajnega sektorja, jih približujejo skupnostim, ki jim služijo, in jim pomagajo pospeševati rast.

NielsenIQ, portfeljsko podjetje družbe Advent International, deluje na več kot 90 trgih in pokriva več kot 90% svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/

Kontakti
Odnosi z mediji

Severna Amerika: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Latinska Amerika: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com)

Azijsko-pacifiška regija: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com)
Evropa: Julia Mayer (julia.mayer@nielseniq.com).

Kitajska: Hana Hu (hana.hu@nielseniq.com)


Vir: M. K: NielsenIQ

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.