O-STA

Hyatt sklenil ekskluziven sporazum o sodelovanju z družbo Lindner Hotels AG, s čimer bo znatno povečal vpliv blagovne znamke v Nemčiji in v ključnih evropskih destinacijah za preživljanje prostega časa

S sodelovanjem Hyatt nadaljuje strategijo rasti z majhnim obsegom finančnih naložb, njegova blagovna znamka JdV by Hyatt pa vstopa na nemški trg

CHICAGO - (BUSINESS WIRE) - Podjetje Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) je danes sporočilo, da je njegova podružnica sklenila ekskluziven sporazum o sodelovanju z Lindner Hotels AG, nemškim družinskem hotelirskim podjetjem, ki se osredotoča na razvoj, upravljanje in naložbe v hotele. V skladu s sporazumom naj bi se več kot 30 hotelov v sedmih evropskih državah pridružilo portfelju blagovne znamke Hyatt in bodo v bližnji prihodnosti vključeni v program zvestobe World of Hyatt. Večina bo prešla pod blagovno znamko JdV by Hyatt, skupino neodvisnih hotelov z edinstvenimi lastnostmi, ki resnično odražajo svoje lokacije.

Lindner Hotels AG je nemško družinsko turistično podjetje, ki ga je leta 1973 ustanovil arhitekt Otto Lindner, upravlja pa različne nepremičnine pod blagovnimi znamkami Lindner Hotels & Resorts ter "me in all hotels" v ključnih mestih v Nemčiji ter v srednji in vzhodni Evropi. Sporazum bo razširil blagovno znamko Hyatt na 15 novih trgov in razširil distribucijo na ključnih destinacijah, kot so Düsseldorf, Frankfurt in Hamburg.

"Navdušeni smo, da bomo s tem pomembnim strateškim sodelovanjem z družbo Lindner nadaljevali Hyattovo pot rasti v Evropi, ki temelji na majhnem obsegu finančnih naložb," je dejal Mark Hoplamazian, predsednik in glavni izvršni direktor družbe Hyatt. "Z vključitvijo Lindnerjevega zaželenega hotelskega portfelja se bo znatno povečal vpliv blagovne znamke Hyatt v Nemčiji, naši gostje in nenazadnje tudi člani programe zvestobe World of Hyatt pa bodo obiskali številne nove destinacije po Evropi, vključno s Kielom, Leipzigom, Syltom, Bratislavo in Interlaknom. Hvaležni smo za zaupanje, ki nam ga je izkazala Lindnerjeva ekipa, in veseli nas, da bomo s strateškimi kapitalskimi naložbami, ki jih Lindner vlaga v portfelj, okrepili našo skupno ponudbo za goste."

Lindnerjev portfelj bo še povečal vpliv življenjskega sloga, ki ga nudi Hyatt s približno 5500 sobami, kar bo znatno povečalo Hyattovo prisotnost v Nemčiji in prineslo še več možnosti za Hyattove goste in člane programe zvestobe World of Hyatt.

"Veseli nas, da imamo ob sebi tako močno mednarodno blagovno znamko, kot je Hyatt, s katero se skupaj osredotočamo na visoko kakovost in celovit pristop k turizmu," je dodal Arno Schwalie, glavni izvršni direktor družbe Lindner. "Tovrstno sodelovanje je na nemškem trgu resnično edinstveno. Kot del blagovne znamke JdV by Hyatt ostaja Lindner močna blagovna znamka z lastno identiteto in korporativno neodvisnostjo, ki ji zdaj pomagajo moč Hyattove globalne prepoznavnosti blagovne znamke ter prvovrstne prodajne in trženjske zmogljivosti."

V okviru tega sporazuma bodo imeli Lindnerjevi hoteli dostop do podatkovno podprte podpore glede kondicije blagovne znamke, izkušenj gostov in optimizacije prihodkov iz Hyattove globalne skupine za odnose s franšizami in lastniki, posebne ekipe, ki se osredotoča na uspešnost franšiznih hotelov ter lastnikov in upravljavcev.

Izraz "Hyatt" je v tem sporočilu zaradi priročnosti uporabljen za Hyatt Hotels Corporation in/ali eno ali več podružnic.

O podjetju Hyatt Hotels Corporation

Podjetje Hyatt Hotels Corporation s sedežem v Chicagu je ena izmed vodilnih turističnih družb na svetu, ki jo vodi skrb za ljudi, da so lahko najboljši. Od 30. junija 2022 portfelj družbe vključuje več kot 1150 hotelov in all-inclusive nepremičnin v 72 državah na šestih kontinentih. Ponudba družbe v sklopu Timeless Collection vključuje blagovne znamke Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House® in UrCove; v sklopu Boundless Collection so to Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® in Caption by Hyatt; znotraj Independent Collection so The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™ in JdV by Hyatt™; in v sklopu Inclusive Collection še Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® in Sunscape® Resorts & Spas. Hčerinske družbe podjetja upravljajo program zvestobe World of Hyatt®, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, storitve upravljanja destinacij Amstar DMC in tehnološke storitve Trisept Solutions®. Za več informacij obiščite www.hyatt.com.

O blagovni znamki JdV by Hyatt

Blagovna znamka JdV by Hyatt je skupnost za temperamentne, sproščene in mlade po srcu, ki ponuja zbirko živahnih, neodvisnih hotelov, ki so pravi odsev mestnih sosesk, ki jih imenujemo dom. Znamka JdV by Hyatt, ki živi svoje ime (joie de vivre - veselje do življenja), vabi goste, da se povežejo, živijo v tem trenutku in se veselijo življenja. Vsak hotel ponuja izkušnjo, ki vključuje duha in prostor ter vabi vse, da vsako bivanje postane resnično vaše. Za novice in posodobitve spremljajte @JDVHotels na Facebooku, Instagramu in Twitterju. Za več informacij obiščite www.jdvbyhyatt.com.

O podjetju Lindner Hotels AG

Užitek, družabnost in veselje do življenja - to je že 50 let značilnost 31 hotelov Lindner Hotels AG v sedmih evropskih državah. S svojim navdihujočim dizajnom, pridihom neformalnosti in osredotočenostjo na trajnostni razvoj mestni butični hoteli blagovne znamke "me and all hotels", ki so na osrednjih lokacijah v zanimivih mestih, niso zanimivi le za mestne in poslovne popotnike, temveč tudi za domačine, ki želijo združiti življenje, delo in veselje. Lokalni partnerji s področja kulinarike, glasbe, umetnosti in zagonskih podjetij poskrbijo za nenehen vrvež novih izkušenj s pop-up kuhinjami, dogodki in trajnostnimi izdelki. Večkrat nagrajeni Lindner Hotels & Resorts združujejo tradicijo in inovacije. Od hotelov za poslovneže s sodobnimi konferenčnimi zmogljivostmi do tematskih hotelov, razkošnih zdravilišč in centrov za golf, mestnih točk in zgodovinskega Grand Hotela - vsi brez izjeme združujejo gostoljubnost s toplino, športno strastjo in prizadevanjem za popolnost. Maja 2022 je Arno Schwalie postal predsednik uprave in glavni izvršni direktor podjetja Lindner Hotels AG. Podjetje je leta 1973 ustanovil arhitekt Otto Lindner in je še danes v družinski lasti.

Izjave o prihodnosti

Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost, ki niso zgodovinska dejstva, so v prihodnost usmerjene izjave, kot jih določajo spremembe zakona o pravdanju o vrednostnih papirjih iz leta 1995. V nekaterih primerih lahko izjave o prihodnosti prepoznate po uporabi besed, kot so "lahko", "bi lahko", "pričakovati", "nameravati", "načrtovati", "želeti", "predvidevati", "verjeti", "ocenjevati", "napovedovati", "potencialno", "nadaljevati", "verjetno", "bo", "bi" in različic teh in podobnih besed, njihovih zanikanih oblik ali drugih podobnih izrazov. Takšne izjave o prihodnosti temeljijo na ocenah in predpostavkah, ki so sicer razumne, ko so bile dane, vendar so po naravi stvari negotove in podvržene številnim predpostavkam in negotovostim, od katerih na številne podjetji Lindner ali Hyatt nimata nadzora, zaradi česar se lahko dejanski rezultati, poslovanje ali dosežki bistveno razlikujejo od tistih, ki so izraženi ali nakazani v takšnih izjavah. Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost so dane le za dan njihove prve objave in nobena stran se ne zavezuje, da bo javno posodobila katerokoli od teh izjav v skladu z dejanskim razvojem dogodkov, razen ko to določa veljavna zakonodaja. Če se posodobi eno ali več izjav o prihodnosti, ni mogoče sklepati, da bodo skladno posodobljene tudi druge izjave o prihodnosti.

Za ogled izvorne različice sporočila na businesswire.com obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20221006005349/en/

Kontakti

Hannah Acsinia

Hyatt
hannah.acsinia@hyatt.com

Vir: Hyatt Hotels Corporation

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.